Nokia 6230i Buletooth??
Fra : KH

Dato : 05-08-05 21:38

Jeg kan ikke få min Nokia til at samarbejde med hverken computer ej heller
PDA. Den skriver: "Binding og forbind afvist af sikkerhedshensyn."

Hvad er galt??

Mvh

Klaus

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 06-08-05 13:23

"KH" <Hoengaard@Gmail.com.FJERN> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke få min Nokia til at samarbejde med hverken computer ej heller
> PDA. Den skriver: "Binding og forbind afvist af sikkerhedshensyn."

Galt og galt. Nokia bruger noget andet sikkerhedskontrol i BT-softwaren.

Hvis din PDA er en HP iPAQ, så har HP en patch liggende på sin supportside.

På PC'en skal du sikkert have opdateret din BT-driver.

Kasper

Fra : KH

Dato : 06-08-05 19:51

> Hvis din PDA er en HP iPAQ, så har HP en patch liggende på sin
> supportside.

Den er klaret!!

> På PC'en skal du sikkert have opdateret din BT-driver.

Den findes desværre ikke

Men mange tak for hjælpen.

Mvh

Klaus