Nulstille SIM-koden uden at have PUK?
Fra : Tefal

Dato : 05-08-05 20:57

Jeg har fundet et ældgammelt SIM-kort jeg brugte før i tiden.
Der er nogle numre på, jeg gerne vil have fat i.
Hvordan gør jeg det, når jeg har smidt alle koder væk for flere år siden?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-08-05 08:53

> Jeg har fundet et ældgammelt SIM-kort jeg brugte før i tiden.
> Der er nogle numre på, jeg gerne vil have fat i.
> Hvordan gør jeg det, når jeg har smidt alle koder væk for flere år siden?

Ringer til den pågældende operatør og får udleveret PUK-koden. Ved hjælp af
den laver du så en ny PIN-kode.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Tefal

Dato : 06-08-05 09:24

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message

> Ringer til den pågældende operatør og får udleveret PUK-koden.

Det skal nok gå godt. Det er Mobilix -> Orange -> Telia :-/

Man må kunne få nogle PIN/PUK-crackere. Kortet ødelægger jo ikke sig selv
ved for mange forkerte, det er jo *telefonen* der gør det og en kortlæser
kan jo instrueres i ikke at destruere kort.

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-08-05 20:27

Tefal skrev den 06-08-2005 10:24:

> Det skal nok gå godt. Det er Mobilix -> Orange -> Telia :-/

Det gør det faktisk.

Det bør ikke taget supporteren mange sekunder, at finde en PUK-kode til dig.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året