Fejl i knapper på Office programlinien
Fra : Peter Hartig

Dato : 05-06-01 11:55

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med følgende problem:

Min Office Programlinie i højre side af skærmen har pludselig fået ens
ikoner hele vejen ned. Jeg har i mange år benyttet databaseprogrammet
SuperOffice, og derfor haft dette ikon på programlinien. Nu er der pludselig
kommer SuperOffice ikonerbruger hele vejen ned af bjælken - både på MS-Word,
Publisher, Frontapage, osv....

Jeg har forsøgt at afkrydse og "genkrydse" men det hjælper ikke.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Peter Hartig

Fra : Peter Hartig

Dato : 05-06-01 13:57

Fejl rettet. Jeg hentede MS-Office update 1a som rettede problemet

Peter