Frontgitter / Kængurogitter er det lovligt~
Fra : Jørgen L.

Dato : 05-08-05 18:20

Er sådan et frontgitter
http://www.eurowheels.dk/reservedele2/alufxlge.asp?bilmodel=10734 lovligt på
2003 ?

--
Hilsen Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 18:23

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
news:42f39fbf$0$18636$14726298@news.sunsite.dk...
> Er sådan et frontgitter
> http://www.eurowheels.dk/reservedele2/alufxlge.asp?bilmodel=10734 lovligt
> på 2003 ?

"Du skal være logget ind for at se dine forhandlerpriser!
"

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-08-05 18:36

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Er sådan et frontgitter
> http://www.eurowheels.dk/reservedele2/alufxlge.asp?bilmodel=10734 lovligt
> på 2003 ?

Hvis det er af plastic?, ja..

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-08-05 18:55

Jørgen L. wrote:
> Er sådan et frontgitter
> http://www.eurowheels.dk/reservedele2/alufxlge.asp?bilmodel=10734
> lovligt på 2003 ?

Hej Jørgen...

Nej, det er det desværre ikke.
Den skal være fra før 1. april 2002.

Fra : Robert Andersen

Dato : 05-08-05 19:05

> Hej Jørgen...
>
> Nej, det er det desværre ikke.
> Den skal være fra før 1. april 2002.

Desværre ??? der er da ikke så mange fritgående køer eller kænguruer i .dk
at man kan retfærdiggøre monteringen af sådanne tingester (kan ikke se
linket, men går ud fra at det er af metal)
Tænk på hvad sådan een gør ved en fodgænger der kommer for tæt på..

/Robert

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-08-05 20:15

Robert Andersen wrote:

> [...]
> ikke se linket, men går ud fra at det er af metal)
> Tænk på hvad sådan een gør ved en fodgænger der kommer for tæt på..

Ja ja..

Fra : Robert Andersen

Dato : 05-08-05 23:41

> Ja ja..

Lige en OT bemærkning for at præcisere hvad jeg mener

Jeg har intet imod at man smukserer sit køretøj, eller udruster dem med
praktiske anordninger. Men jeg kan ved gud ikke se hvad alle disse byboere
skal med en hævet 4x4 med forkromet kæmpe kængurugitter. For det første
hører en 4x4 slet ikke til i byen, for det andet kan de selv samme byboere
nok sjældent styre sådan en slæde ordentligt, og for det 3. så er der bløde
traffikanter der er kommet meget slemt til skade pga. kængurugittre.

/Robert

Fra : Møller

Dato : 07-08-05 15:01

"Robert Andersen" <rowand@get2net.dk> wrote in message

> [...]
bløde
> traffikanter der er kommet meget slemt til skade pga. kængurugittre.

Jeg har hørt, at det er en betingelse for at blive medlem af en Golfklub, at
man har såden en 4x4 - golfbag

Den skal jo også kunne køre offroad: lås: parkere på granitskærver foran
klubhuset

Men eller er den eneste off-road de kommer ud for, vel en ulovlig
fortovsparkering i Kbh foran Cafeen

Møller