Europakort til downloading?
Fra : Søren Fisker

Dato : 05-08-05 11:49

Hej!

Er der nogen der ved, om man et eller andet sted på nettet, kan downloade et
europakort?
Vi skal en tur sydpå i bil på mandag, men har jo ikke internet-forbindelse
undervejs, så var det jo smart, hvis vi alligevel kunne bruge PC'eren og
kigge på kort!

På forhånd tak for evtl. hjælp.
Søren

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-08-05 15:26

Søren Fisker wrote:
> [...]
> internet-forbindelse undervejs, så var det jo smart, hvis vi
> alligevel kunne bruge PC'eren og kigge på kort!

Jeg kender ikke til nogle steder hvor du kan downloade, desværre
Men jeg har et "gammelt" kort liggende fra 2001, som hedder "And Route 2001
Europe" og det er faktisk ganske OK (dog ikke sammenlignet med dagens
GPS'ere).
Det kan du evt. forsøge at låne på biblioteket inden i tager afsted, eller
være så heldig at du kan finde det til en flad 5'er i et hjørne af en
computerbiks, ligesom jeg gjorde det i http://www.ebgames.dk/ Roskilde

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Jonas R.

Dato : 05-08-05 16:00

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> undervejs, så var det jo smart, hvis vi alligevel kunne bruge PC'eren og

Hvor i landet er du fra, skriv evt. lige til mig på audis2SLET@DETTElite.dk

/Jonas R.