Samsung E700 + datakabel!!!!
Fra : Rikke & Per

Dato : 05-08-05 08:51

Allerførst: Jeg er IKKE nogen særlig kyndig computernørd!!!
Jeg har netop indkøbt et datakabel (incl. software) til min også nyindkøbte
Samsung E700.
Det virker bare ikke!!!!! Jeg kan kan ikke få omdøbt en COM port, så
computeren kan virke sammen med telefonen. Jeg kan ikke få installeret den
medfølgende PL-2303 driver og har en mistanke om, at denne ikke passer til
XP.

Er der nogen der har en idiotsikker køreplan, så jeg kan få l..... til at
virke??

m.v.h.
Per

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 05-08-05 09:37

Det kan være dit datakabel, hvis det ikke er originalt...

Nu kender jeg ikke meget til Samsungs mobiler, men er
er der noget bluetooth i telefonen, så vil jeg anbefale dig
at bruge det i stedet for, da det er hurtigere...

Det kræver lige en invest. i en bluetooth USB dongle, og
de kan fåes til ca. 200,- eller du kan købe en brugt af mig.

/A