Smadret display i 3310
Fra : Martin Kruse

Dato : 05-06-01 11:20

Min lillebror har en 3310 som han var så uheldig at ødelægge displayet på.
Det var ikke bare "glasset" i fronten der blev ødelagt, selve displayet inde
under fik nogle grimme revner og misfarvninger.

Hans telefon er låst med Debitel Mobilselect 50, så vi skal enten have
repareret den gamle eller købt en ny, der ikke er låst fast til noget.

Vi har fået anslået at reparationen er for dyr til at det er den løsning vi
vil vælge.
Derfor vil jeg nu høre om der er nogen der har en anden løsning.
Det ku være et sted man kunne købe displays og selv sætte dem i eller en der
kan reparere den.

Håber der er nogen der kan hjælpe...

På forhånd tak

MK

Fra : Lasse Laursen

Dato : 05-06-01 13:27

Man kan sagtens selv købe et display og smække det i..

Venlig hilsen Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 05-06-01 18:47

Hvis det er en 3310 er der så ikke stadig garanti på jeg mener det er da en
meget tidligt købt telefon hvis garantien er smuttet :) Allerede i Juni
sidste år... Hvis i kan få telefoner så tidligt så skaf lige en 8310 og en
Erricson T68 til mig :)

Dækker garantien da ikke smadrede displayer?
Ellers koster det ikke mere end 50 kr at få et nyt hos www.cell-tech.co.uk
jeg er ikke sikker på at det er den rigtige url da den smuttede under
formatering af hard-disk...

--
Med Venlig Hilsen
Hans-Jacob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-06-01 18:54

Møgelmose skrev:

>Dækker garantien da ikke smadrede displayer?

Det kunne jeg ikke forestille mig - displayet smadrer jeg kun hvis du
taber telefonen, kaster den ned i jorden eller sådan noget - og det
tror jeg ikke du skal regne med at få dækket.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Martin Kruse

Dato : 06-06-01 06:16

> Det kunne jeg ikke forestille mig - displayet smadrer jeg kun hvis du
> taber telefonen, kaster den ned i jorden eller sådan noget - og det
> tror jeg ikke du skal regne med at få dækket.

Han ødelagde den under leg da han faldt og den lå i hans lomme og således
kom i klemme.
Forsikringen dækker det ikke.
Det har vi selvfølgelig undersøgt.

Men tak for alle jeres henvendelser.
Vi har måske fundet en løsning på problemet.

--

MK

Fra : Japster

Dato : 09-06-01 00:17

www.cellphoneshop.net/.co.uk/.com (ka ikke huske det :)
Kan du købe et nyt display for ca. 300 DKK, som du så selv kan montere. Det
er meget simpelt, det kræver kun en T6 skrutrækker, som de også sælger hvis
d er... Har selv skiftet displayet i min 3310.

-Japster

Martin Kruse <martin.kruse@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fibmg$us1$1@news.cybercity.dk...