Uhadadadadadadada
Fra : Tim

Dato : 04-08-05 19:58

....... En ISRAELSK mand har dræbt fire civile palæstinensere.....

Uhadadadadadadadada..... nu må de røde altså op på barikaderne og hyle, og
det kan KUN gå for langsomt. Vi må øjeblikkeligt sende nogen fordformede
bombeskjold ned og passe på de arme palæstinensere.

FIRE CIVILE PALÆSTINENSRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hyl, vræl, tude.... kom nu tågehoveder.

Tim

Fra : NoPasaran

Dato : 04-08-05 21:09

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hyl, vræl, tude.... kom nu tågehoveder.

Provo! Se hellere og blive klippet og få et arbede...

--
NoPasaran

Fra : Croc®

Dato : 04-08-05 21:20

On Thu, 4 Aug 2005 20:58:04 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>bombeskjold ned og passe på de arme palæstinensere.
>
>FIRE CIVILE PALÆSTINENSRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du savler allerede din stakkel, synd han ikke fik ram på flere hva'?

Regards Croc®

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-08-05 21:40

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bombeskjold ned og passe på de arme palæstinensere.
>
> FIRE CIVILE PALÆSTINENSRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jamen det sker sgu snart hver anden dag hvad specielt er der i det ????.

Fra : John Schmitt

Dato : 04-08-05 22:14

"Poul Nielsen" <ikke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

fordformene - hvad er der i vejen med folkevogne eller toyotaer

Fra : TBC

Dato : 05-08-05 03:06

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ...... En ISRAELSK mand har dræbt fire civile palæstinensere.....

Altid sørgeligt når civile bliver dræbt, uanset hvem de er!

"Og ifølge øjenvidner blev terroristen overmandet af rasende passagerer i
bussen, der lynchede ham, inden politiet havde mulighed for at komme ind i
bussen". ....Næsten løn som fortjent. ....Nu ved vi hvorfor det er *kujoner*
der laver selvmordsangreb

Jeg ville heller ikke 100% svare for følgerne hvis jeg lykkedes at
overmandede en fly-kaprer, en bombe terrorist eller en anden der slår
uskyldige civile ihjel. Men jeg tror jeg ville tænke og mene at det ville
være for billigt sluppet for ham om jeg slog ham ihjel i affekt.
Forhåbentligt ville jeg også nå at tænke at jeg ikke selv ønsker at være
lige så lav, ussel, sindsforstyrret, vildfaren, satanisk og ond som ham, og
tage et andet menneskes liv eller førlighed. Men voldsfantasierne trænger
sig hurtigt på når det handler om folk der vilkårligt og med fortsæt slår
uskyldige civile ihjel. ...Grrr!

> FIRE CIVILE PALÆSTINENSRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skulle det gøre nogen forskel?

....Det er da skræmmende såfremt du negligerer, eller regner udåden for
større eller mindre af den grund.

TBC

Fra : Konrad

Dato : 05-08-05 09:32

> [...]
> det kan KUN gå for langsomt. Vi må øjeblikkeligt sende nogen fordformede
> bombeskjold ned og passe på de arme palæstinensere.

Endnu et indlæg der bekræfter thesen om, at den mest indskrænkede del af
højrefløjen (dvs majoriteten) dybest set er apolitisk, og befinder sig i et
værdimæsigt og ideologisk vakuum. Det er her slående, hvordan
indlægsskriveren er blevet foranlediget til sit indlæg ikke pga den nævnte
begivenhed, ikke pga refleksion over hændelsens umiddelbare vikninger,
langsigtede som kortsigtede; ikke pga evt stillingtagen til at en soldat
endnu engang viser sig at stå i opposition til det land han skal tjene
(hvilket er ret bekymrende) - nej, indlægget er alene foranlediget af, at
indlægsskriveren straks begynder at forestille sig en hel masse omkring hvad
den imaginære modstander "de røde" mon kunne tænkes at finde på, mene og
gøre. Et ret gennemgående symptomatisk træk ved en del indlæg f.eks i denne
gruppe, samt eksempelvis læserbreve i JP og BT : Det er ikke så vigtigt at
mene noget, ikke særlig vigtigt at sætte sig ind i tingene, aldeles
uvæsentligt at formulere sine egne holdninger osv - nej, det handler
*udelukkende* om at være kontrær, faktaresistent og sige "nej, nej, nej" ift
til påståede "venstreorienterede" indlæg; - og når disse så tilmed er
sluppet op, så kan man jo fordrive tiden med at spekulere i, hvad de
"venstreorienterede" monstro kan finde på at skrive næste gang, eller
monstro vil mene om det eller det - og dermed fortsætte sin uendelige
frugtesløse jammerklage med udgangspunkt i egne indbildske forestillinger og
virkeligehedsforskudte fantasi.

> Hyl, vræl, tude.... kom nu tågehoveder.

Ynkeligt. Det må stå tydeligt for enhver, at den eneste der hyler her er
dig - du hyler endda over noget, der kun sker oppe i din fantasi.