Hjælp hvad skal jeg være opmærksom på og h~
Fra : Spaceport.dk

Dato : 04-08-05 19:27

Jeg er lidt grøn med det med trådløs netværk.

Min situation er den jeg har cybercity internet (Zyxel modem) så har jeg en
bærbar som jeg bruger som primær pc og en mindre stationær som bruges som
slave, jeg kunne godt tænke mig at begge pcer er koblet sammen i netværk
samt på nettet.

Nogle der ved hvad jeg skal bruge af hardware er der noget bestemt man skal
vælge, prisen er ikke så afgørende da jeg gerne vil have noget der bare
"kører"

Findes der nogle "gude" sider der fortæller noget om trådløst internet som
jeg selv kan blive klogere

og skal jeg bruge nogle programmer udover det nok er en ide at bruge
firewall og noget til at sikrer at netværket ikke bliver hacket

Håber i kan hjælpe

mvh
Frank

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-08-05 12:33

Spaceport.dk <spaceport@vip.cybercity.dk> skrev 2005-08-04:
> [...]
> slave, jeg kunne godt tænke mig at begge pcer er koblet sammen i netværk

Den zyxel du har fra CC er både modem og router så det kan bedst betale
sig for dig at købe et access point.

Jeg har et par råd og lidt her:

http://www.adsltips.dk/wlan.php

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Spaceport.dk

Dato : 05-08-05 21:42

tak for det , linket er føjet til fortrukne

Jeg kan sikkert lære en masse

mange tak

..