Overføre sms fra SE T65 til pc via USB?
Fra : Christian Tykskov

Dato : 04-08-05 19:07

Jeg har købt et DCU-11 USB-kabel for at overføre data fra min Ericsson T65
til pc'en, primært sms'er. Jeg har Windows XP, SP2. Har installeret
softwaren der fulgte med kablet (PC Suite) og derefter tilsluttet telefonen
via USB, og har sørget for at både COM1 og COM3 er aktiveret og ikke
reserveret, og sat MS Outlook som standardprogram.

Synkroniserings-opsætningen genkender min T65, men synkroniseringen starter
ikke, når jeg sætter den i gang, og under "mine telefoner" i stifinder står
der "Ikke tilsluttet".

Hvad kan der tænkes der er galt?

Kan man overhovedet kopiere sms'er på denne måde, eller er det kun
adressebog, kalender, opgaver og noter?

Med venlig hilsen
Christian Tykskov

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-08-05 19:11

> [...]
> stifinder står der "Ikke tilsluttet".
> Kan man overhovedet kopiere sms'er på denne måde, eller er det kun

Synkroniseringen dækker ikke SMS'er, for der er jo ikke rigtigt noget at
synkronisere SMS'erne med på PC'en..
Prøv: http://fma.sourceforge.net/

Den virker fint med både min T68i og min S700i, og den kan jeg bruge til at
læse/skrive og overføre SMS'er.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Christian Tykskov

Dato : 09-08-05 18:16

Jeg har nu prøvet programmet du anbefaler nogle gange.

Det er lige præcis det jeg skal bruge, det giver
SE-synkroniseringsprogrammet baghjul på alle punkter.

Tak for hjælpen.

Christian