Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kritik ønskes ;-)
Fra : Palle

Dato : 05-06-01 11:22

Da jeg er ny i digital foto verdenen kunne det være rart med noget
konstruktiv kritik.

Jeg har uploadet et billede til denne adresse

http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=showMyPhoto&alb
umID=15191264&photoID=15191501&security=RYcOhVlSAk <

og ville blive glad for lidt forslag/kritik

mvh Palle

Fra : Pia

Dato : 05-06-01 11:31

du må nok sende et link som ikke kræver at man logger på...

"A problem has been detected.

You do not appear to be the owner of this album.
Make sure you are logged in. "

:Pia

Fra : Palle

Dato : 05-06-01 11:49

NYT LINK : http://community.webshots.com/album/15191264uvyYsIGZsi

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-01 11:51

> "Palle" <dax@pc.dk> skrev i en meddelelse

> NYT LINK : http://community.webshots.com/album/15191264uvyYsIGZsi

Det er da et OK macro foto af den blomst.. Men er den ikke lidt uskarp? Mit
øje kan ikke rigtig falde til ro, nogen steder i billedet.

Fra : Pia

Dato : 05-06-01 12:02

>Det er da et OK macro foto af den blomst.. Men er den ikke lidt uskarp? Mit
>øje kan ikke rigtig falde til ro, nogen steder i billedet.

samme her - der mangler en anelse dybdeskarphed så hele blomsten er i fokus.
Men bliv endelig ved med at eksperimentere.

:Pia

Fra : Jan Boegh

Dato : 05-06-01 22:24

"Pia" <cantering@yahoo.com> wrote in message
Mit

> samme her - der mangler en anelse dybdeskarphed så hele blomsten er i
fokus.

....eller sørg i hvert fald for at støvdragerne er i fokus - de er så
centrale i billede at de automatisk drager blikket til sig.

mvh
Jan

Fra : Clark Kent

Dato : 05-06-01 13:18

I princippet er gode billeder jo gode billeder, hvadenten de er optaget
analogt eller digitalt!