Sandisk MMC og Nokia 6230
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-08-05 17:19

Hej Gruppe Dér

Er der nogen der har erfaring med sandisk's 128 mb MMC kort og så nokia
6230 - eller vil "man" hellere anbefale et andet mærke?

På forhånd tak
Arne Rasmussen

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-08-05 17:28

[Snip]

Tillægsspørgsmål: Hvad med Kingston 128 MB - de koster ikke en bundegård
- men er de kompatible med 6230?

Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-08-05 19:04

Begge kort skulle virke, du kan, sågar sætte op til 1GB i.

/A

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-08-05 19:24

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Begge kort skulle virke, du kan, sågar sætte op til 1GB i.

Takker for svaret - det satser jeg så på at de gør

Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-08-05 20:11

Anders (6400) skrev den 04-08-2005 20:04:
> Begge kort skulle virke, du kan, sågar sætte op til 1GB i.

Du skal dog være sikker på, at du har nyeste software-version.

version 5.24 har problemer med at håndtere hvis man fylder store kort op
over ca. 250Mb.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-08-05 14:46

Carsten Riis wrote:

> Du skal dog være sikker på, at du har nyeste software-version.
>
> version 5.24 har problemer med at håndtere hvis man fylder store kort
> op over ca. 250Mb.

Det er ikke min erfaring. Jeg har ingen problemer med at fylde mit på 512MB
op med ver. 4.44. Dog vises størrelsen af kortet i telefonen til 80MB eller
sådan noget, men ingen problemer med at fylde det op (mp3).

Søren

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-05 23:28

Søren Nielsen skrev den 05-08-2005 15:45:

> Det er ikke min erfaring. Jeg har ingen problemer med at fylde mit på 512MB
> op med ver. 4.44. Dog vises størrelsen af kortet i telefonen til 80MB eller
> sådan noget, men ingen problemer med at fylde det op (mp3).

Hvornår er v.4.44 kommet på gaden? Jeg har lige fået min opdateret.

Og det virker stadig ikke med version 4.40.