Eheim 20xx
Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 05-06-01 11:05

Hællå :)

Min gamle Fluval 1 pumpe er ved at stikke traskoene, så jeg skal ud og købe mig en ny pumpe til mit 63 l akvarium.
Fik af en kollega der er tidligere dyrhandler anbefalet Eheim 2010.

Nogle der har erfaringer med denne?
Holder den? Var ikke rigtigt tilfreds med Fluval 1's holdbarhed.
Renser den effektivt?
Larmer den?
Andet?

Ellers noget der kan anbefales til et 63 l?

På forhånd tak!

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Peter Micheelsen

Dato : 06-06-01 10:14

jeg vil råde dig til at købe en indvendig pumpe da de faktisk er lydløse og
resten er de nok villige til at hjælpe dig med i forretningen. altså såsom
data om L.i timen o.s.v. Med venlige hilsner Kenny.

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 06-06-01 13:51

Peter Micheelsen skrev:
> jeg vil råde dig til at købe en indvendig pumpe da de faktisk
er lydløse og

Er de udvendige da ikke lydløse?
Ørhajm 20xx er alser osse indvendig...

> resten er de nok villige til at hjælpe dig med i forretningen.
altså såsom
> data om L.i timen o.s.v. Med venlige hilsner Kenny.

<generaliseren>
I forretningen er de i hvert fald villige til at hjælpe med at få
købt
så dyr en pumpe som muligt, eller evt. en model som de har mange
af på lager...
</generaliseren>

> "[UC]Rapperand =)" <wollah.dont.sp@m.me> wrote in message
> købe mig en ny pumpe til mit 63 l akvarium.
2010.

Det virker som et godt forslag. Selv ville jeg foretrække 2211
evt. en
anelse "neddroslet" hvis 240l/t er for voldsomt. Jeg kender ikke
pris-
forskellen.

Se evt. mere om de forskellige modeller på:
http://www.eheim.com/Zubehoer.cgi

Mvh Jonas

<snip citat i bunden>

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 08-06-01 23:05

"Jonas Jacobsen" <bgprint@mail.dk> wrote in message news:9fl91b$i3c$1@news.inet.tele.dk...
> er lydløse og
>
> Er de udvendige da ikke lydløse?
> Ørhajm 20xx er alser osse indvendig...

Yes.

> [...]
> købt
> så dyr en pumpe som muligt, eller evt. en model som de har mange

Nemlig! De skal af med deres billige crap

> [...]
> evt. en
> anelse "neddroslet" hvis 240l/t er for voldsomt. Jeg kender ikke

Tjoe... Men 2010 er jo lavet til op til 180 l/t (deromkring)? Det burde da række til et 63 l :)

> Se evt. mere om de forskellige modeller på:
> http://www.eheim.com/Zubehoer.cgi

Det vil Jeg gøre når TDC har fået muffet det kabel sammen en eller anden padde har gravet over, så jeg kan komme online igen...

--

Tak til jer begge...