Nokia 6230i og MMC???
Fra : twg-dk

Dato : 04-08-05 00:33

Jeg ville høre om der er nogen som har erfaringer med et 1GB (RS) MMC til en
Nokia 6230i? Jeg vil nemlig ikke købe et, hvis min mobil ikke vil acceptere
det.
Nogen som har prøvet med et 1GB kort?

Mvh. Thomas

Fra : Anders Lund

Dato : 04-08-05 06:21

twg-dk wrote:
> [...]
> Nokia 6230i? Jeg vil nemlig ikke købe et, hvis min mobil ikke vil acceptere

Hmmm... skal lige undersøge hos en af mine venner som netop gjore dette.
Her gik telefonen død, når den kom op på 400-500 MB fyldt på kortet.
Eneste udvej er tilsyneladende at formatere kortet.

Jeg skal dog lige være sikker på hvilken model han har, men jeg er
rimelig sikker på at det også er en 6230i.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : twg-dk

Dato : 04-08-05 11:37

Ok, tak...

Fra : Anders Lund

Dato : 04-08-05 20:25

Anders Lund wrote:
> Jeg skal dog lige være sikker på hvilken model han har, men jeg er
> rimelig sikker på at det også er en 6230i.

Det er en 6230 - uden "i".

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : twg-dk

Dato : 05-08-05 11:41

Som jeg har skrevet i min annonce så har jeg en Nokia 6230i...

Fra : Anders Lund

Dato : 05-08-05 17:38

twg-dk wrote:
> Som jeg har skrevet i min annonce så har jeg en Nokia 6230i...

Ja det ved jeg godt.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Max

Dato : 04-08-05 17:04

Hej Thomas

> Nokia 6230i? Jeg vil nemlig ikke købe et, hvis min mobil ikke vil
acceptere

Nokia siger selv "op til 512 Mb kort", så det er nok ikke værd at ofre
mere.

Mvh Max

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 04-08-05 17:21

"twg-dk" <twg-dk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> Nokia 6230i? Jeg vil nemlig ikke købe et, hvis min mobil ikke vil

Jeg bruger det her uden problemer:

Fra : twg-dk

Dato : 05-08-05 11:42

Tak for svaret, hvilken software version bruge du i din mobil 3.30 eller
3.40 ???

Mvh. Thomas

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 05-08-05 11:48

"twg-dk" <twg-dk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svaret, hvilken software version bruge du i din mobil 3.30 eller
> 3.40 ???

Jeg bruger 3.30

Fra : twg-dk

Dato : 05-08-05 12:05

ok, tak.. Jeg tror jeg prøver at købe et 1GB kort...

Fra : Anders Lund

Dato : 05-08-05 17:39

twg-dk wrote:
> ok, tak.. Jeg tror jeg prøver at købe et 1GB kort...

Du kan jo sende det tilbage, hvis det ikke virker. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : twg-dk

Dato : 05-08-05 18:30