Problem med MID under eVB
Fra : Mr.D

Dato : 03-08-05 21:28

Denne kode virker perfekt under VB6 (Lige til at copy/paste på en knap):

Dim i As Integer
Dim strBogstav As String
Dim DummyWord As String
Dim sWord As String

sWord = "Tester"
strBogstav = "e"
DummyWord = "_ _ _ _ _ _"
For i = 1 To Len(sWord)
If Mid(sWord, i, 1) = strBogstav Then
Mid(DummyWord, (i * 2 - 1), 1) = strBogstav '// eVB laver fejl
her
End If
Next i
MsgBox DummyWord

Men under eVB får jeg serveret en "type mismatch" der hvor jeg har sa en
kommentar(tror jeg).
Hvad sker der? Og hvordan retter jeg det?

----
Mr.D

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 04-08-05 05:37

Mr.D skrev:
> [...]
> kommentar(tror jeg).
> Hvad sker der? Og hvordan retter jeg det?

Mid$(sWord, i, 1) ??

--
1/1g

Fra : Mr.D

Dato : 04-08-05 11:01

"Helge Bjørkhaug" <just@me.invalid> wrote
> Mid$(sWord, i, 1) ??

Det kan man ikke da tegnet $ ikke er understøttet i eVB.

----
Mr.D