Forhånd udfyld form værdi'er
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-08-05 20:29

Hejsa,

Jeg har oprettet en siden vores en bruger skal svare på nogle
spørgsmål?
Adgangen til siden gives via at et link jeg generer hver fra gang
til gang.

Mit spørgsmål er: Hvordan kan man forhåndsudfylde nogle værdier i
formen ved hjælp af det linket jeg har opgivet til brugeren?

Hvordan skal linket se ud og hvordan skal den sætte det ind i
formen?

Håber at der er en som kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : MooreHojer

Dato : 01-08-05 21:04

> [...]
> formen ved hjælp af det linket jeg har opgivet til brugeren?
>
> Hvordan skal linket se ud og hvordan skal den sætte det ind i

Hvis du vil hente værdierne ud af linket skal du have fat i noget
serverside (ASP/PHP). De kan nok bedre hjælpe dig i følgende grupper:
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp (ASP)
news:dk.edb.internet.webdesignserverside.php (PHP)

--
MooreHojer

Fra : Benny Nissen

Dato : 01-08-05 21:40

MooreHojer wrote:

> Hvis du vil hente værdierne ud af linket skal du have fat i noget
> serverside (ASP/PHP).

Det kan nu også laves med javascript, altså clientside.

--
Benny Nissen

Fra : MooreHojer

Dato : 01-08-05 21:55

> Det kan nu også laves med javascript, altså clientside.

Så blev jeg så meget klogere

--
MooreHojer