Eicon diva og download problemmer
Fra : Johnny Pedersen

Dato : 05-06-01 08:19

Hejsa

Har problemmer med 2 eicon diva modemer hos mine venner, efter lidt tid går
de i stå der går så en rum id og de henter lidt ind igen går i stå også
videre.

Hjemme hos mig kører det perfekt på win98se, den ene af de andre computere
kører også win98se og den anden win me. alle divaer har det nyeste software,
alle indstillinger er ens og bruger WOL som udbyder.

Tror faktisk at det til tider kører samme hastighed som et 28,8 modem. nogle
gange bliver vi også smidt af.

Nogen der har en god løsning ?.

Hilsen

Johnny

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-06-01 09:06

" Johnny Pedersen" <JKP@ehs.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har en god løsning ?.

Eventuelle netkort skal have en fast ip-adresse

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 05-06-01 09:40

Martin Højriis Kristensen" >
> Eventuelle netkort skal have en fast ip-adresse
>
> --
den ene har fast ip og net kort den anden ikke, tror jeg prøver at tage mit
lasta speed II modem med og se hvordan det arbejder måske er det
forbindelsen det er galt med.

Hilsen

Johnny

Fra : Thomas

Dato : 08-06-01 15:29

> Eventuelle netkort skal have en fast ip-adresse

Hvad har et nerkort med en fast ip at gøre med et Eicon Diva modem der kører
langsomt, går istå og hopper af ???

Thomas

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-06-01 16:04

"Thomas" <condor-9@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad har et nerkort med en fast ip at gøre med et Eicon Diva modem der
kører
> langsomt, går istå og hopper af ???

Spørg BillG
Faktum er det at windows IP-stak er defekt på dette punkt således at den
spunker DUN-forbindelser regelmæssigt såfremt et netkort ikke er tildelt en
fast IP

Fra : Thomas

Dato : 11-06-01 19:35

ok