De Skrigende Halse T-shrits mv.
Fra : Kert Rats

Dato : 01-08-05 04:52

www.skrigendehalse.dk kan du stemme på, om du er interesseret i at købe
en T-shirts mv. med De Skrigende Halse-motiv.
Jeg har selvfølgelig stemt JA.

Gør som jeg, og Halsene vil kunne komme til at pryde din torso på det
smukkeste!

For at stemme må du tilmelde dig siten - men det gør vi DSH-drengene
selvfølgelig.

Skrigende halsner fra

Kert Rats
***********
Live Long and Prosper

Fra : Kert Rats

Dato : 02-08-05 06:23

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smukkeste!
>
> For at stemme må du tilmelde dig siten - men det gør vi DSH-drengene

Har nogle her i NG et godt motiv/billede fra De Skrigende Halse; et motiv,
som jeg kan bruge til at pryde DSH-T-shirts? Jeg har selv coveret fra
"Testament for Ronni".

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Håkon Paulsen

Dato : 03-08-05 09:49

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> skrev:
>På www.skrigendehalse.dk kan du
>stemme på, om du er interesseret i at købe
>en T-shirts mv. med De Skrigende Halse-motiv.

Jeg er ligeglad med t-shirts, jeg vil hellere have filmen på DVD!
Er der nogen der ved, om der kan være udsigt til noget sådant et
sted ude i fremtiden?

Fra : Kert Rats

Dato : 04-08-05 17:03

"Håkon Paulsen (slet VGEZ5)" <hakonbp@VGEZ5hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:11230591190.0754158811502457@dtext.news.tele.dk...

> Jeg er ligeglad med t-shirts, jeg vil hellere have filmen på DVD!
> Er der nogen der ved, om der kan være udsigt til noget sådant et
> sted ude i fremtiden?

www.skrigendehalse.dk kan man tilkende give, at man ønsker filmen på DVD.
Men om Søren Fauli så vil producere DVD'en, er jo et åbent spørgsmål. Jeg
kunne forestille mig, at nogle ildsjæle kunne lave en piratDVD ud fra en
VHS-version. Kvaliteten bliver nok ikke så god, men piratDVD'en kunne måske
provokere Mr. Fauli til at få fingeren ud af "brunkagebageriet". Om det er
lovligt eller ej at produceret piraten, bør vil lige granskes for en god
ordens skyld.

Bedste hilsner

Kert Rats

PS: Jeg er i øvrigt ved at få produceret T-shirts med DSH-motiv - blot til
almindelig orientering.

Fra : ASKF

Dato : 05-08-05 00:20

Kert Rats ytrede sig i <pZqIe.63531$Fe7.203494@news000.worldonline.dk>
med dette:

> [...]
>lovligt eller ej at produceret piraten, bør vil lige granskes for en god

Nu lokker du jo - jeg har lavet en DivX encode af den oprindelige
optagelse jeg havde fra TV, så kvaliteten kunne være meget bedre, men
det er jo ikke det store problem at ændre det til en DVD-iso og smidde
den som torrent på Pirate Bay

Jeg gør det kun hvis du vil garantere at det vil presse SF til at udgive
en DVD! (jeg risikerer jo at få APG på halsen, og det er ikke en så
smart ting for et bestyrelsesmedlem i Digital Forbruger Danmark, da jeg
så er ret sikker på at miste min post... - PiratGruppen har dog forsøgt
at lokke mig over til at være aktiv hos dem, men deres filosofi
harmonerer ikke helt med min).
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-08-05 02:42

Det ville da være spild af en DVD skive at kopiere et VHS bånd til
DVD... en XviD er mere end rigeligt

Tror godt De skrigende Halse kan presses ned på en enkelt SVCD hvis man
absolut vil spille den på sin DVD afspiller