|
| Næste mobil selskab - Telia RIP... Fra : Morten DH |
Dato : 31-07-05 15:58 |
|
Jeg er nu efter mere end 5 år som trofast kunde hos Mobilix og senere Orange
endt i kløerne på Telia - og der har ikke været andet end problemer lige
siden, så jeg overvejer nu at skifte udbyder og søger gruppens råd... Helt
konkret er jeg meget utilfreds med de lange ventetider hos deres
kundeservice og så er MMS servicen totalt ustabil - af dem jeg sender når
vel omkring 25% frem og der er ingen fejlmeddelse på de sidste 75%... og jeg
har ikke et estimat på hvor mange af dem der sendes til mig der ikke når
frem; men det er så vidt jeg lige kan vurdere endnu værre (der sker
simpelthen bare ikke noget, ingen meddelser, ingen MMS'er, ingenting -
heller ikke hos afsenderen)
Jeg har en særaftale fra mine Orange dage og jeg taler (næsten) så længe jeg
har lyst for 400kr om måneden (indenlands samtaler) - og ville gerne have et
tilsvarende abonnement hos en bedre udbyder da jeg har vænnet mig til at
tale meget; men er der nogen der tilbyder noget i den stil - eller tilbyder
særaftaler hvis de smøres lidt evt.?
Og det skal naturligvis være en god og pålidelig udbyder, hvor man ikke skal
vente i kø på kundeservice i halve timer af gangen, får sine MMS'er, ikke
konstant skal søge efter net og den slags...
Kan det lade sige gøre eller stiller jeg umulige krav?
Hvordan er erfaringen med nummerportering nu om dage, trækker det stadig i
langdrag eller fungerer det nu?
| |
Anders \(6400\) (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Anders \(6400\) |
Dato : 31-07-05 16:32 |
|
Hvis jeg skulle komme med nogle forslag, så kunne det enten være Telmore,
CBB el. Unotel...
Personligt vil jeg foretrække Telmore (er selv kunde der).
Deres kundeservice er meget god.
Hvis du vil flytte dit nummer med over til eks. Telmore, skal du nok regne
med en 14 dages tid.
Det der kan være et problem, kunne være dit forbrug, men check evt.
Telmore's hjemmeside ud, eller ring til deres kundeservice...
/A
"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
news:42ece6c1$0$7368$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg er nu efter mere end 5 år som trofast kunde hos Mobilix og senere
> Orange endt i kløerne på Telia - og der har ikke været andet end
problemer
> lige siden, så jeg overvejer nu at skifte udbyder og søger gruppens
råd...
> Helt konkret er jeg meget utilfreds med de lange ventetider hos deres
> kundeservice og så er MMS servicen totalt ustabil - af dem jeg sender
når
> vel omkring 25% frem og der er ingen fejlmeddelse på de sidste 75%... og
> jeg har ikke et estimat på hvor mange af dem der sendes til mig der ikke
> når frem; men det er så vidt jeg lige kan vurdere endnu værre (der
> sker simpelthen bare ikke noget, ingen meddelser, ingen MMS'er,
> ingenting - heller ikke hos afsenderen)
>
> Jeg har en særaftale fra mine Orange dage og jeg taler (næsten) så længe
> jeg har lyst for 400kr om måneden (indenlands samtaler) - og ville gerne
> have et tilsvarende abonnement hos en bedre udbyder da jeg har vænnet
mig
> til at tale meget; men er der nogen der tilbyder noget i den stil -
eller
> tilbyder særaftaler hvis de smøres lidt evt.?
>
> Og det skal naturligvis være en god og pålidelig udbyder, hvor man ikke
> skal vente i kø på kundeservice i halve timer af gangen, får sine
MMS'er,
> ikke konstant skal søge efter net og den slags...
>
> Kan det lade sige gøre eller stiller jeg umulige krav?
>
> Hvordan er erfaringen med nummerportering nu om dage, trækker det stadig
i
> langdrag eller fungerer det nu?
>
>
>
--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 2 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk
| |
Henrik Stidsen (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 31-07-05 17:04 |
|
Morten DH formulated the question :
> Jeg er nu efter mere end 5 år som trofast kunde hos Mobilix og senere Orange
> endt i kløerne på Telia - og der har ikke været andet end problemer lige
> siden, så jeg overvejer nu at skifte udbyder og søger gruppens råd... Helt
> konkret er jeg meget utilfreds med de lange ventetider hos deres kundeservice
> og så er MMS servicen totalt ustabil - af dem jeg sender når vel omkring 25%
> frem og der er ingen fejlmeddelse på de sidste 75%... og jeg har ikke et
> estimat på hvor mange af dem der sendes til mig der ikke når frem; men det er
> så vidt jeg lige kan vurdere endnu værre (der sker simpelthen bare ikke
> noget, ingen meddelser, ingen MMS'er, ingenting - heller ikke hos afsenderen)
Det er fordi deres GPRS er nede for tiden, iflg. kundeservice arbejder
de på sagen (yeah right, så ville det nok ikke være nede fra torsdag og
weekenden over...)
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Morten DH (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Morten DH |
Dato : 31-07-05 22:17 |
|
"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.fc3b7d57136fb13d.34878@news.hs235.dk...
> Det er fordi deres GPRS er nede for tiden, iflg. kundeservice arbejder de
> på sagen (yeah right, så ville det nok ikke være nede fra torsdag og
> weekenden over...)
Har du nogen ide om det betyder alle ens MMS'er så lige pludselig kommer
væltende eller om de er tabt? Er jo ikke i tvivl om at de nok skal huske at
fakturere dem under alle omstændigheder...
Synes bare det er for dårligt at man ikke informerer sine kunder om det
| |
Henrik Stidsen (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 31-07-05 23:31 |
|
Morten DH expressed precisely :
>> Det er fordi deres GPRS er nede for tiden, iflg. kundeservice arbejder de
>> på sagen (yeah right, så ville det nok ikke være nede fra torsdag og
>> weekenden over...)
> Har du nogen ide om det betyder alle ens MMS'er så lige pludselig kommer
> væltende eller om de er tabt? Er jo ikke i tvivl om at de nok skal huske at
> fakturere dem under alle omstændigheder...
Det betyder at din telefon ikke kan afsende MMS'er eller hente dem
andre har sendt til dig. Dvs, dem andre (fra andre selskaber) har sendt
til dig skulle gerne komme frem men du kan ikke hente selve indholdet
ned. Den anden vej skulle du ikke gerne kunne sende dem overhovedet.
> Synes bare det er for dårligt at man ikke informerer sine kunder om det
Helt enig, det ville da være det mindste - specielt når de nu har over
20 min ventetid hos kundeservice. Det er en af de ting der virkelig er
blevet dårligere efter Telia overtog Orange.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Morten DH (01-08-2005)
| Kommentar Fra : Morten DH |
Dato : 01-08-05 10:29 |
|
"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.081e7d588ac5a1aa.34878@news.hs235.dk...
> Det betyder at din telefon ikke kan afsende MMS'er eller hente dem andre
> har sendt til dig. Dvs, dem andre (fra andre selskaber) har sendt til dig
> skulle gerne komme frem men du kan ikke hente selve indholdet ned. Den
> anden vej skulle du ikke gerne kunne sende dem overhovedet.
Jeg får ingen fejlmeddelelser overhovedet, heller ikke besked om at man kan
hente sin mms på www.et-eller-andet.dk/noget som man gør hvis ens MMS
opsætning ikke er på plads... Dem der sender får heller ikke nogen
beskeder... Jeg prøvede 2 gange at få besked om mine mms'er ikke kunne
sendes den ene dag; men eller forsvinder de bare afsted - de kommer bare
ikke frem andet end hver 3. eller 4. gang
> Helt enig, det ville da være det mindste - specielt når de nu har over 20
> min ventetid hos kundeservice. Det er en af de ting der virkelig er blevet
> dårligere efter Telia overtog Orange.
Ja, kan huske når man som Trumf kunde en sjælden gang ikke ringede direkte
igennem til en medarbejder, så skulle man vente op imod 30 sekunder... Den
lange ventetid er den primære årsag til at jeg ønsker at skifte... og så
selvfølgelig at deres net er så ustabilt...
Min søster har været i en Telia butik og beklage sig, hun fik af vide det er
fordi alle de tidligere Orange kunder skal flytte manuelt i systemet (hvad
det så end betyder) og at hun intet kunne sige om hvornår det var på
plads... ville ikke engang svare om vi snakkede en måned eller et år
| |
Henrik Stidsen (01-08-2005)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 01-08-05 13:54 |
|
Morten DH expressed precisely :
>> Det betyder at din telefon ikke kan afsende MMS'er eller hente dem andre
>> har sendt til dig. Dvs, dem andre (fra andre selskaber) har sendt til dig
>> skulle gerne komme frem men du kan ikke hente selve indholdet ned. Den
>> anden vej skulle du ikke gerne kunne sende dem overhovedet.
> Jeg får ingen fejlmeddelelser overhovedet, heller ikke besked om at man kan
> hente sin mms på www.et-eller-andet.dk/noget som man gør hvis ens MMS
> opsætning ikke er på plads... Dem der sender får heller ikke nogen
> beskeder... Jeg prøvede 2 gange at få besked om mine mms'er ikke kunne sendes
> den ene dag; men eller forsvinder de bare afsted - de kommer bare ikke frem
> andet end hver 3. eller 4. gang
Det lyder som om der er andre og langt større problemer med din MMS
afsendelse og modtagelse.
>> Helt enig, det ville da være det mindste - specielt når de nu har over 20
>> min ventetid hos kundeservice. Det er en af de ting der virkelig er blevet
>> dårligere efter Telia overtog Orange.
> Ja, kan huske når man som Trumf kunde en sjælden gang ikke ringede direkte
> igennem til en medarbejder, så skulle man vente op imod 30 sekunder... Den
> lange ventetid er den primære årsag til at jeg ønsker at skifte... og så
> selvfølgelig at deres net er så ustabilt...
Jeg tror en del af ustabiliteten kommer af at de er ved at lægge
nettene sammen - men hvor lang tid det tager er et godt spørgsmål.
Det irriterer mig at der er problemer med SMS, de tager mega lang tid
om at komme frem. Og GPRS, det er virkelig ustabilt og dårligt, men det
var det også dengang det hed Orange...
> Min søster har været i en Telia butik og beklage sig, hun fik af vide det er
> fordi alle de tidligere Orange kunder skal flytte manuelt i systemet (hvad
> det så end betyder) og at hun intet kunne sige om hvornår det var på plads...
> ville ikke engang svare om vi snakkede en måned eller et år
Det lyder som om en medarbejder har hørt et eller andet og bygget
videre på det - eller bare udtaler sig om noget vedkommende ikke helt
har styr på.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Mogens (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 31-07-05 17:26 |
|
"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
news:42ece6c1$0$7368$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg er nu efter mere end 5 år som trofast kunde hos Mobilix og senere
Orange
> endt i kløerne på Telia - og der har ikke været andet end problemer lige
> siden, så jeg overvejer nu at skifte udbyder og søger gruppens råd... Helt
> konkret er jeg meget utilfreds med de lange ventetider hos deres
> kundeservice og så er MMS servicen totalt ustabil - af dem jeg sender når
> vel omkring 25% frem og der er ingen fejlmeddelse på de sidste 75%... og
jeg
> har ikke et estimat på hvor mange af dem der sendes til mig der ikke når
> frem; men det er så vidt jeg lige kan vurdere endnu værre (der sker
> simpelthen bare ikke noget, ingen meddelser, ingen MMS'er, ingenting -
> heller ikke hos afsenderen)
>
> Jeg har en særaftale fra mine Orange dage og jeg taler (næsten) så længe
jeg
> har lyst for 400kr om måneden (indenlands samtaler) - og ville gerne have
et
> tilsvarende abonnement hos en bedre udbyder da jeg har vænnet mig til at
> tale meget; men er der nogen der tilbyder noget i den stil - eller
tilbyder
> særaftaler hvis de smøres lidt evt.?
>
> Og det skal naturligvis være en god og pålidelig udbyder, hvor man ikke
skal
> vente i kø på kundeservice i halve timer af gangen, får sine MMS'er, ikke
> konstant skal søge efter net og den slags...
>
> Kan det lade sige gøre eller stiller jeg umulige krav?
>
Har du overvejet Sonofon Fri Tale?
| |
Mogens (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 31-07-05 17:28 |
|
"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
news:42ece6c1$0$7368$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg er nu efter mere end 5 år som trofast kunde hos Mobilix og senere
Orange
> endt i kløerne på Telia - og der har ikke været andet end problemer lige
> siden, så jeg overvejer nu at skifte udbyder og søger gruppens råd... Helt
> konkret er jeg meget utilfreds med de lange ventetider hos deres
> kundeservice og så er MMS servicen totalt ustabil - af dem jeg sender når
> vel omkring 25% frem og der er ingen fejlmeddelse på de sidste 75%... og
jeg
> har ikke et estimat på hvor mange af dem der sendes til mig der ikke når
> frem; men det er så vidt jeg lige kan vurdere endnu værre (der sker
> simpelthen bare ikke noget, ingen meddelser, ingen MMS'er, ingenting -
> heller ikke hos afsenderen)
>
> Jeg har en særaftale fra mine Orange dage og jeg taler (næsten) så længe
jeg
> har lyst for 400kr om måneden (indenlands samtaler) - og ville gerne have
et
> tilsvarende abonnement hos en bedre udbyder da jeg har vænnet mig til at
> tale meget; men er der nogen der tilbyder noget i den stil - eller
tilbyder
> særaftaler hvis de smøres lidt evt.?
>
> Og det skal naturligvis være en god og pålidelig udbyder, hvor man ikke
skal
> vente i kø på kundeservice i halve timer af gangen, får sine MMS'er, ikke
> konstant skal søge efter net og den slags...
>
> Kan det lade sige gøre eller stiller jeg umulige krav?
>
Har du overvejet Sonofon Fri Snak?
http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/fri_snak/index.shtml
| |
Morten DH (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Morten DH |
Dato : 31-07-05 22:16 |
|
"Mogens" <mogens@frihed.dk> skrev i en meddelelse
news:R_6He.62958$Fe7.202585@news000.worldonline.dk...
> Har du overvejet Sonofon Fri Snak?
> http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/fri_snak/index.shtml
Det lyder jo godt nok, tror trods alt ikke jeg snakker 48 timer om
måneden...
Men studsede lidt over den her: "For Fri Snak betaler du ikke opkaldsafgift
hvis dit opkald går igennem. Går dit kald ikke igennem betaler du 25 øre for
dit forsøg" - var der ikke engang noget med at selskaberne ikke måtte tage
penge for opkaldsforsøg, da man reelt ikke fik en "vare" når opkaldet ikke
gik igennem?
Hvordan er erfaringerne med Sonofon? Er de på Telmore niveau eller er de
tættere på Debitel og Telia?
| |
Ukendt (31-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 31-07-05 22:39 |
|
"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
news:42ed3f57$0$7386$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Mogens" <mogens@frihed.dk> skrev i en meddelelse
> news:R_6He.62958$Fe7.202585@news000.worldonline.dk...
> > Har du overvejet Sonofon Fri Snak?
> > http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/fri_snak/index.shtml
>
> Det lyder jo godt nok, tror trods alt ikke jeg snakker 48 timer om
> måneden...
>
> Men studsede lidt over den her: "For Fri Snak betaler du ikke
opkaldsafgift
> hvis dit opkald går igennem. Går dit kald ikke igennem betaler du 25 øre
for
> dit forsøg" - var der ikke engang noget med at selskaberne ikke måtte tage
> penge for opkaldsforsøg, da man reelt ikke fik en "vare" når opkaldet ikke
> gik igennem?
>
> Hvordan er erfaringerne med Sonofon? Er de på Telmore niveau eller er de
> tættere på Debitel og Telia?
>
Efter min opfattelse er de et niveau højere end Telmore.
| |
Mikkel Westh (01-08-2005)
| Kommentar Fra : Mikkel Westh |
Dato : 01-08-05 15:59 |
|
"Ukendt" <ukendt@frihed.dk> wrote in message
news:tybHe.62994$Fe7.202528@news000.worldonline.dk...
>> Hvordan er erfaringerne med Sonofon? Er de på Telmore niveau eller er de
>> tættere på Debitel og Telia?
>>
> Efter min opfattelse er de et niveau højere end Telmore.
Min erfaring siger det modsatte. Samme niveau som Debitel, Telia og Tele2.
Mvh. Mikkel
| |
Georg (02-08-2005)
| Kommentar Fra : Georg |
Dato : 02-08-05 01:54 |
|
"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42ee38c4$0$87012$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Ukendt" <ukendt@frihed.dk> wrote in message
> news:tybHe.62994$Fe7.202528@news000.worldonline.dk...
>
>>> Hvordan er erfaringerne med Sonofon? Er de på Telmore niveau eller er de
>>> tættere på Debitel og Telia?
>>>
>> Efter min opfattelse er de et niveau højere end Telmore.
>
> Min erfaring siger det modsatte. Samme niveau som Debitel, Telia og Tele2.
>
> Mvh. Mikkel
Mht kundeservice, så er de ikke altid nemme at komme i kontakt med. De gange
jeg har ringet til kundeservice, går der nogle gange et stykke tid (engang
ventede jeg 55 min) men noget siger mig, at de har oppet sig en del. Hvad
angår dækning og netværk, er Sonofon foran Telia/Orange men halter lidt
efter TDC, hvor jeg vil betegne TDC`s netudbygning som kompromisløs, er den
hos Sonofon nøje bestemt via cost/benefit analyser.
Georg
| |
Ukendt (02-08-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 02-08-05 14:00 |
|
"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
news:42eec439$0$743$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42ee38c4$0$87012$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > "Ukendt" <ukendt@frihed.dk> wrote in message
> > news:tybHe.62994$Fe7.202528@news000.worldonline.dk...
> >
> >>> Hvordan er erfaringerne med Sonofon? Er de på Telmore niveau eller er
de
> >>> tættere på Debitel og Telia?
> >>>
> >> Efter min opfattelse er de et niveau højere end Telmore.
> >
> > Min erfaring siger det modsatte. Samme niveau som Debitel, Telia og
Tele2.
> >
> > Mvh. Mikkel
>
> Mht kundeservice, så er de ikke altid nemme at komme i kontakt med. De
gange
> jeg har ringet til kundeservice, går der nogle gange et stykke tid (engang
> ventede jeg 55 min) men noget siger mig, at de har oppet sig en del. Hvad
> angår dækning og netværk, er Sonofon foran Telia/Orange men halter lidt
> efter TDC, hvor jeg vil betegne TDC`s netudbygning som kompromisløs, er
den
> hos Sonofon nøje bestemt via cost/benefit analyser.
>
> Georg
>
Hvis ventetiden for at komme igennem til en medardejder er den primære
parameter for kvaliteten af kundeservice, så kan det da godt være, du har
ret. Men min erfaring er, at Sonofons kundeservice er meget kompetent.
Eksempelvis brugte en af deres medarbejdere engang 20 minutter på at guide
mig igennem opsætningen/tilslutningen af en GPRS-telefon til min computer,
så jeg kunne surfe med den rigtige download hastighed.
Jeg har haft mit primære abonnement hos Sonofon siden 1995. Jeg har haft
sekundære abonnementer hos de andre mobilselskaber, dog undtaget Debitel og
3. TDCs kundeservice har været den værste. Det kan godt være, at der ikke
var væsentlig ventetid på at komme igennem til en servicemedarbejder - men
til gengæld har jeg skullet ringe til dem 4-5 gange for at få et brugbart
svar på mine spørgsmål. Sådan er det.
Vedr. dækning, så har TDC stadig et mega hul i deres dækning 15 km nord for
Silkeborg, som gør, at jeg ikke kan bruge TDC nettet netop der.
| |
Brian Olesen (02-08-2005)
| Kommentar Fra : Brian Olesen |
Dato : 02-08-05 19:05 |
|
Hej
>> >
>> > Min erfaring siger det modsatte. Samme niveau som Debitel, Telia og
> Tele2.
Sonofon er et niveau lavere end tdc, men stadig mere seriøse end mange
lavprisselskaber.
Det kommer jo også an på, hvad du har for nogle behov.
De udnytter desværre ikke nyeste teknologier fuldt ud og deres gprs er i
hvert fald ikke lige så hurtigt som tdc's, men sådan alt i alt er jeg
faktisk godt nok tilfreds med dem.
Mvh. Brian
| |
Henrik Stidsen (02-08-2005)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 02-08-05 21:22 |
|
Ukendt was thinking very hard :
> Hvis ventetiden for at komme igennem til en medardejder er den primære
> parameter for kvaliteten af kundeservice, så kan det da godt være, du har
> ret. Men min erfaring er, at Sonofons kundeservice er meget kompetent.
> Eksempelvis brugte en af deres medarbejdere engang 20 minutter på at guide
> mig igennem opsætningen/tilslutningen af en GPRS-telefon til min computer,
> så jeg kunne surfe med den rigtige download hastighed.
Ventetiden for at få fat i supporten er ET af mange parametre for hvor
god kundeservice er. Hvis man ikke kan få fat i den er det ligemeget om
det er Bill Gates der sidder og supporter MS produkter.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Anders \(6400\) (02-08-2005)
| Kommentar Fra : Anders \(6400\) |
Dato : 02-08-05 14:15 |
|
Det er lige modsat efter min mening !.
Telmore, som bruger TDC's net, dækker godt, stort set lige meget hvor i DK
du opholder dig. Der er lidt bøvl omkring det Dansk/Tyske grænse område.
Sonofon, Debitel, Telia of Tele2, har deres problemer i yderområder af
landet, specielt i nærheden af skovområder, er der stort set ingen dækning.
/A
"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
news:42eec439$0$743$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42ee38c4$0$87012$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> "Ukendt" <ukendt@frihed.dk> wrote in message
>> news:tybHe.62994$Fe7.202528@news000.worldonline.dk...
>>
>>>> Hvordan er erfaringerne med Sonofon? Er de på Telmore niveau eller er
>>>> de
>>>> tættere på Debitel og Telia?
>>>>
>>> Efter min opfattelse er de et niveau højere end Telmore.
>>
>> Min erfaring siger det modsatte. Samme niveau som Debitel, Telia og
>> Tele2.
>>
>> Mvh. Mikkel
>
> Mht kundeservice, så er de ikke altid nemme at komme i kontakt med. De
> gange jeg har ringet til kundeservice, går der nogle gange et stykke tid
> (engang ventede jeg 55 min) men noget siger mig, at de har oppet sig en
> del. Hvad angår dækning og netværk, er Sonofon foran Telia/Orange men
> halter lidt efter TDC, hvor jeg vil betegne TDC`s netudbygning som
> kompromisløs, er den hos Sonofon nøje bestemt via cost/benefit analyser.
>
> Georg
>
| |
Brian Olesen (02-08-2005)
| Kommentar Fra : Brian Olesen |
Dato : 02-08-05 19:08 |
|
Hej
>
> Sonofon, Debitel, Telia of Tele2, har deres problemer i yderområder af
> landet, specielt i nærheden af skovområder, er der stort set ingen
> dækning.
>
> /A
Jeg synes da absolut, at de alle har problemer i yderområderne som du siger.
Gsm er ikke specielt velegnet i skovområder, så der har du en del af
forklaringen.
Jeg synes Tdc er marginalt bedre end Sonofon, men på mange parronner på
stationer har de i hvert fald ofte nogle underlige udfald, så min konklusion
er, at ingen af dem har noget at lade hinanden høre. For p... det kunne
blive godt, hvis de slog nettene sammen!
Mvh. Brian
| |
|
|