Skærme
Fijala 3554
Samsung Syncmaster 1100P+, 21" 11. time
Fra : Jan Apollo

Dato : 05-06-01 06:10

Har bestemt mig for en Samsung Syncmaster 1100P+, 21" .

Lige før ordren endelig bekræftiges er der nogen der har erfaringer ??

VH

Jan Apollo

Fra : Jannik Mariager

Dato : 05-06-01 09:08

Ikke med netop den model, men jeg skal ind og bytte min 3. Samsungskærm
imorgen og skal ALDRIG ha Samsung igen.
For mit vedkommende drejer det sig om 900 SL+ og ) 900 NF, men held & lykke
med DIN model

Jannik

Fra : Morten Dall

Dato : 05-06-01 09:19

Jeg har læst en del kritik af Samsung i denne NG.

Måske har jeg været heldig, men jeg købte 3 stk. SyncMaster 900SL for snart
lang tid siden, og de har virket upåklageligt og til stor tilfredshed.

Mvh.

Morten
--
---
Have you saved your rainforest today?

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 05-06-01 11:10

Men går krittiken ikke ret specifik på 900sl modellen?

Kasper

Fra : Jannik Mariager

Dato : 05-06-01 11:44

> Men går krittiken ikke ret specifik på 900sl modellen?

Jo der var tale om en kæmpe sending af 900SL+ som var komme til Europa og de
var alle defekte, men selv Anovo som skulle reperere dem kan ikke løse
problemet (det er dem som bytter (onsite ombytning)) og jeg fik derfor
pengene tilbage for min ombytter, og købte en 900 Nf istedet.
Den viser sig nu også at være defekt så jeg får åpengene tilbage imorgen og
køber den meget roste LG FLATRON 915 FT PLUS.
Der er vist også en tråd her i ng som beskriver fejl ved 900 NF

Jannik

Fra : S@ndman

Dato : 05-06-01 11:45

"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jannik
>
> Jeg har oplevet det samme som dig, fik bare en IFT i stedet for en NF. Har
nu købt en LG 915FT+, den er kanon...

S@ndman

Fra : Jannik Mariager

Dato : 05-06-01 11:53

jamen jeg glæder mig også vildt til at se den da alle taler så godt om den

JAnnik

Fra : Jan Apollo

Dato : 05-06-01 14:10

> jamen jeg glæder mig også vildt til at se den da alle taler så godt om den

Tak for svarene, ups har fået lidt kolde tæer. Jeg har tilladtb mig at
starte en ny tråd, nu da så mange taler så varmt for LG.
VH

Jan Apollo