K700i- Navigeringstast
Fra : Per

Dato : 31-07-05 10:56

Jeg har en Sony-Ericsson K700i med en dårlig navigeringstast.
Er der nogen, som ved, hvor jeg kan købe sådan en?
Hilsen Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-07-05 17:02

Per wrote on 31-07-2005 :
> Jeg har en Sony-Ericsson K700i med en dårlig navigeringstast.
> Er der nogen, som ved, hvor jeg kan købe sådan en?

Kan man overhovedet skifte den selv ?

Fra : Tonni Madsen

Dato : 31-07-05 18:56

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man overhovedet skifte den selv ?
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Det er jeg ikke sikker på at du kan, men hvis det er muligt så skulle
knappen (altså selve indmaden indenunder) passe fra en T 610, jeg fik min
skiftet hos telecare, og det var hvad der stod på regningen, men jeg ved
naturligvis ikke om det var en fejl, men det virker da meget sansynligt...
Mvh Tonni Madsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-07-05 19:02

Tonni Madsen submitted this idea :
> [...]
> telecare, og det var hvad der stod på regningen, men jeg ved naturligvis ikke
> om det var en fejl, men det virker da meget sansynligt...

Hvad gav du for det ? min knap er nemlig begyndt at strejke ind i
mellem, specielt i nedadgående retning.

Fra : Hjorth

Dato : 06-08-05 21:32

Min strejker også i nedadgående retning.
Har lige haft den sendt til reparation under garantien,
men får den tilbage, hvor de siger den er fugtskadet og
ikke dækket af garantien.
Min telefon har aldrig fået vand eller andet væske, så
jeg kan ikke se det kan passe.

Jeg fik ovenikøbet SMS på min anden telefon, at telefonen
var repareret og sendt retur til min Sonofonbutik, der så efterfølgende
ringer mig op og siger den IKKE er repareret.
Jeg føler mig i den grad snydt af Sonofon og deres reparatør!
Jeg kan vel ikke gøre noget?

Jørgen

Fra : Anders Lund

Dato : 06-08-05 22:39

Hjorth wrote:
> [...]
> ikke dækket af garantien.
> Min telefon har aldrig fået vand eller andet væske, så

Nu blev der også sagt "fugtskadet" og ikke "vandskadet". Det kommer
typisk efter at du har haft telefonen i en lomme, hvor du så er kommet
til at svede, så fugten er kommet ind i telefonen.

Min N6600 har været udsat for meget af det, uden at den har brokket sig. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk