Klasisk musik i rock eller teknofortolknin~
Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 31-07-05 09:05

Hej gruppe..

Jeg er på udkig efter klasisk musik i rock eller tekno fortolkninger. Men
det er ikke lykkedes mig endnu. er der men nogen her som kan hjælpe.

MVH Thorbjørn

Fra : Dag Stinus

Dato : 31-07-05 10:00

"Thorbjørn Spurre Jensen" <spurre@image.dk> wrote in message
> Hej gruppe..
>
> Jeg er på udkig efter klasisk musik i rock eller tekno fortolkninger. Men
> det er ikke lykkedes mig endnu. er der men nogen her som kan hjælpe.

Prøv at lytte til Sky: http://plum.cream.org/sky/index.htm. Toccata af J.S.
Bach er en rigtig Sky-klassiker.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : S. Sørensen

Dato : 31-07-05 10:46

"Dag Stinus" <dag@SLETTESstinus.dk> wrote in message
> "Thorbjørn Spurre Jensen" <spurre@image.dk> wrote in message

> [...]

Gode gamle Yngwie Malmsteen har også begået enkelte klassiske numre i
rockversioner..

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 10:49

"Dag Stinus" <dag@SLETTESstinus.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at lytte til Sky: http://plum.cream.org/sky/index.htm. Toccata af
> J.S. Bach er en rigtig Sky-klassiker.

Jeg havde helt glemt Sky, så tak fordi du mindede os om denne flotte musik.
Jeg skal vist ned og rode i vinylerne i kælderen

/Alex

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-08-05 13:55

Alex Linaa skrev:

> Jeg havde helt glemt Sky, så tak fordi du mindede os om denne
> flotte musik. Jeg skal vist ned og rode i vinylerne i kælderen

Kig også efter The Nice: "Ars Longa Vita Brevis". Der er også
lidt klassisk på.

Og Jethro Tull: "Stand Up" - nummeret "Bourée".
--
'rluf :·)

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 31-07-05 18:06

> Hej gruppe..
> Jeg er på udkig efter klasisk musik i rock eller tekno fortolkninger. Men
> det er ikke lykkedes mig endnu. er der men nogen her som kan hjælpe.
---
Som fx. William Orbit "barber's adagio for strings" ??

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : MVJ

Dato : 03-08-05 20:56

Thorbjørn Spurre Jensen wrote:
> Hej gruppe..
>
> Jeg er på udkig efter klasisk musik i rock eller tekno fortolkninger. Men
> det er ikke lykkedes mig endnu. er der men nogen her som kan hjælpe.
>
> MVH Thorbjørn

Barock på Mymusic har en live udgave af Rondo Alla Turca af Mozart liggende