Hvad hedder sangen? (Fra De Skrigen
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-07-05 02:37

Hej

Ca. 28 minutter inde i filmen De Skrigende Halse er der et stykke musik.
Det er scenen hvor Ronni sidder i baren og Kim (hende punkeren) kommer
hen og taler med ham. Hvad er det for en sang der bliver spillet der?

De eneste bands jeg kan se der nævnes i filmen, er Nick Cave & The Bad
Seeds, og Einstürtzende Neubauten, men jeg ved ikke om det er et af de 2
der har lavet den...

Hør et brudstykke her:
http://ting.sbn.as/dsh/audio.html

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-07-05 02:57

Esben von Buchwald wrote:

> Hej
>
> Hør et brudstykke her:
> http://ting.sbn.as/dsh/audio.html

The Cure: A Forest

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-07-05 03:48

Tak det var sgu et hurtigt svar.

Resten af sangen er desværre ikke så fed som introen der er med der i
filmen...

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-07-05 15:52

Esben von Buchwald wrote:

> Tak det var sgu et hurtigt svar.
>
> Resten af sangen er desværre ikke så fed som introen der er med der i
> filmen...

Jeg er ikke så vild med den version, der er med i filmen (fra pladen
"Seventeen Seconds") - men "A Forest" er en af The Cure's glansnumre
live, du kan prøve at støve "Concert: The Cure Live" op hvis du vil,
der er en fantastisk udgave af sangen derpå.