Overførselsproblemer i SH3
Fra : Kasper Nyvold

Dato : 31-07-05 00:43

Andre der prøver kræfter med Silent Hunter 3? Sejler selv i en IXC i
juli 1942, men har tidligere opgraderet til denne type og overflyttet
til havne på den franske Atlanterhavs kyst, så jeg nu er endt i
Lorient - der tager tid at komme ud af. Men hvis jeg prøver at
overflytte mig til en anden flottila, så bliver det nægtet i alle
tilfælde. Mon dette skyldes at de andre flotillaer ikke bruger denne
ubåd, hvilket kan lede til alle afslagene, eller er der nogle gæt på
dette?

Fra : Flemming Ploug

Dato : 31-07-05 01:01

Der går lidt tid før du kan blive forflyttet igen.

Og vedr langsom udsejlads fra lorient :
læg en rute (nyeste patch nødvendig)
tryk på den runde knap ved motortelegrafen.....sæt herefter manuelt din fart
til maks.4knob

så kan du gi tiden fuld skrue til du er ude af havn

Flemming
"Kasper Nyvold (slet UKD9E)" <kasper.nyvold@UKD9Egmail.com> skrev i en
meddelelse news:11227671650.370800839454528@dtext.news.tele.dk...