Repatrieringsplan 2005
Fra : Jesper

Dato : 31-07-05 00:09

Vejen til velstand tryghed og sikkerhed går gennem en repatriering af så
mange herboende muslimer som overhovedet muligt. Antalmæssigt ligger de
i dag formentligt oppe omkring de 200.000, hvoraf ca. 1,5% er etniske
danskere der er konverteret, hovedsagligt i forbindelse med ægteskab med
en herboende person af anden etnisk herkomst end dansk. Af de resterende
vil formentligt 95% være repatrierbare, omend med besvær for en dels
vedkommende.

De herboende muslimer af anden etnisk bagrund kan opdeles i to
hovedkatagorier og et antal subkatagorier. Hovedkatagorierne og
subkatagorierne er:

1. Dem med dansk statsbogerskab
1a Dem der er født med dansk statsborgerskab.
1b Dem der er født med et andet statsborgerskab.
1c Dem der er dobbelte statsborgere.

2. Dem uden dansk statsborgerskab.

For 1c og 2's vedkommende kan repatriering umiddelbart iværksættes,
under hensyntagen til de faktiske forhold i hjemlandet. Personer med
dobbelt statsborgerskab kan nemlig umiddelbart fratages dansk
statsborgerskab.

For 1b's vedkommende kan de pågældende fratages dansk statsborgerskab og
så generhverve deres gamle statsborgerskab.

For 1a's vedkommende, kan langt de fleste fratages deres danske
statsborgerskab og så i kraft af deres fars eksisterende eller gamle
statsborgerskab i et muslimsk land, erhverve dette statsborgerskab.

For dem der samarbejder, skal de, såfremt repatriering ikke straks kan
finde sted, anbringes i en dansk repatrieringslejr under komfortable
forhold, indtil en repatriering kan finde sted.

For dem som ikke ønsker at samarbejde, skal de, såfremt en repatriering
ikke straks kan finde sted, anbringes i en flygtningelejr i nærområdet.
Her har Libyens Oberst Khadaffi tilbudt lejrfaciliteter. Mod betaling
naturligvis! Her kan de modvillige blive indkvateret med et telt, et
tæppe og en kop ris om dagen. Jeg gætter på at efter den første sommer i
45-50°C varme uden aircondition, så er de helt møre og klar til at
samarbejde om deres hjemsendelse.

Efter tilendebringelse af Repatrieringsplan 2005 vil de i Danmark
herboende muslimer være nedbragt til max. 10.000, hvilket vil være et
mere acceptabelt tal.

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-08-05 00:24

> Vejen til velstand tryghed og sikkerhed går gennem en repatriering af så
> mange herboende muslimer som overhovedet muligt.

Enig i planen, men den ville blive mere effektiv og hensynstagende mod de
berørte, hvis det var en udvisningsplan i stedet for en repatrieringsplan.

Ved udvisninger er der muligheder for at få placeret påstået forfulgte et
andet sted end hvor de flygtede fra. Desuden kan udvistes danske
statsborgerskab bare fjernes, så de bliver statsløse. Herved kan
vrangvillige nationer, som nægter at tage imod hjemvendende, ikke blokere
for planerne.

--
Det er ubeføjet snak, at »politiske flygtninge« skulle rejse fra deres
elskede fædrelandshjem en tredjedel af jordkloden rundt, og så nødtvungent

Fra : Peter Bang

Dato : 01-08-05 00:33

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> skrev:

>"Jesper"
> [...]

Jaja, men hvad hulen stiller vi op med Polen??

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 31-07-05 07:20

Den Søndag den 31. juli 2005 01:09 skrev Jesper bl.a.;

> For 1b's vedkommende kan de pågældende fratages dansk statsborgerskab og
> så generhverve deres gamle statsborgerskab.

Med hvilken begrundelse?
At de er muslimer?
At muslimer ikke kan være danske statsborgere?
At danske statsborgere ikke kan være muslimer?

Jan

Fra : Jesper

Dato : 31-07-05 08:46

Jan Allan Andersen <akkerdk@gmail.com> wrote:

> [...]
> At de er muslimer?
> At muslimer ikke kan være danske statsborgere?
> At danske statsborgere ikke kan være muslimer?

Det er ikke ønskværdigt med nogen muslimer i Danmark overhovedet. De
eneste muslimer vi ikke kan slippe af med er dem som ikke har eller kan
erhverve et statsborgerskab i et muslimsk land, det drejer sig kun om et
lille antal etniske danske personer, som ikke har en far eller mor der
kommer fra et muslimsk land som er konverteret til Islam. En del af dem
vil dog nok frivilligt forlade Danmark, fordi de er konverteret i
forbindelse med ægteskab med en muslim og de vil følge ægtefællen ud af
landet.
Og så kan man håbe på at den danske jord bliver så sur for restgruppen
på max 10.000 personer, at de fleste af dem også vælger at forlade
landet. Mit gæt er at der er en del der vil bosætte sig i Sverige.

Og som jeg skrev i mit oprindelige indlæg: Vejen til velstand, tryghed
og sikkerhed går gennem repatriering af så mange herboende muslimer som
overhovedet muligt.

Hvis ikke der bor muslimer i Danmark, sså vil der heller ikke være
sovende al-Qaeda terrorceller i Danmark. Logik for perlehøns på snor.
Og hvor mange massevoldtægter vil der være? Den sidste danske
massevoldtægt fandt sted i 2001 og det er stadig diskutabelt hvorvidt
det var voldtægt eller frivilligt forhold.
Ghettoproblemerne vil forsvinde som dug for solen, boligproblemer, hvad
er det? Der vil lige pludselig står fine, billige almennyttige boliger
ledige i de store byer klar til at huse etniske danskere når muslimerne
bliver repatrieret.
Økonomi: Iflg Socialdemokraternes integrationsordfører, Anne Marie
Melgaard, så koster de fremmede os 43 mia kr om året!

Til de penge kan der hvert år opføres en Storebæltsbro, en Øresundsbro,
en City Metroring og så vil der endda være penge tilovers!

I rest my case!

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-07-05 21:29

Jesper skrev den 31-07-2005 09:45:

> Det er ikke ønskværdigt med nogen muslimer i Danmark overhovedet.

Så må du hellere starte med at afskaffe grundlovens paragraf om
religionsfrihed.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Lyset*For* Enden

Dato : 01-08-05 14:14

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> Så må du hellere starte med at afskaffe grundlovens paragraf om
> religionsfrihed.

Hvornår er en totalitær ideologi blevet en religion?

Fra : Peter Bang

Dato : 31-07-05 07:49

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev:
> [...]
>repatriering
>ikke straks kan finde sted,
>anbringes i en flygtningelejr i nærområdet.

Hvad er dine planer så for Polen?

Fra : Jesper

Dato : 31-07-05 08:46

Peter Bang <peterbang@L480Yprivat.dk> wrote:

> Hvad er dine planer så for Polen?

Nordpolen eller Sydpolen?

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-07-05 17:33

"Peter Bang (slet L480Y)" <peterbang@L480Yprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er dine planer så for Polen?

Polakkerne har ikke været så fjollede at importere i massevis af muhamedanere
til deres land, så de har ingen muhamedanerproblemer.
--
NoTrabajo

Fra : Michael

Dato : 01-08-05 01:48

> [...]
>

> --
> Three things are certain: Death, taxes and lost data.
> Guess which has occurred. -- David Dixon

*ROFLMAO*

Skulle den besked ikke ha´ været postet i dk.snak.vittigheder ?

Med venlig hilsen
Michael Weber
--
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing
continued to happen."

- Hitchhikers guide to the galaxy.

Fra : John Schmitt

Dato : 31-07-05 12:47

> Efter tilendebringelse af Repatrieringsplan 2005 vil de i Danmark
> herboende muslimer være nedbragt til max. 10.000, hvilket vil være et
> mere acceptabelt tal.

Meget morsomt - efter dette vil der ikke køre busser og taxier i DK mere, de
gamle på plejehjemmene får ikke mad, halvdelen af landets transportfirmaer,
gartnerier og landbrug må lukke, ligesom halvdelen af alle supermarkeder.
Selv hvis du får alle Brian'erne og Johnny'erne ud af Rockerborgene, hvor de
sidder og hæver deres førtidspension og alle narkomanerne i arbejde (ved et
trylleslag) - så er samfundet gået rabundus i løbet af få dage.

Drøm bare videre i dit paralelle univers.

Mvh JS

Fra : Jesper

Dato : 31-07-05 13:41

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote:

> [...]
> trylleslag) - så er samfundet gået rabundus i løbet af få dage.
>
> Drøm bare videre i dit paralelle univers.

Med 160.000 arbejdsløse og en forfærdeligt maase mennesker vi sender på
overgangsydelse som 55 årige er der masser af ledige hænder. Musserne
arbejder ikke, med mindre det er sort!

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-07-05 21:32

Jesper skrev den 31-07-2005 14:41:

> Med 160.000 arbejdsløse og en forfærdeligt maase mennesker vi sender på
> overgangsydelse som 55 årige er der masser af ledige hænder. Musserne
> arbejder ikke, med mindre det er sort!

Hvor må det være nemt at være Jesper.

Undrer du dig ikke over, at du ikke allerede nu er statsminister med
uindskrænket magt til at gennemføre dine planer.
Når nu det hele er så nemt.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 01-08-05 08:14

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> Meget morsomt - efter dette vil der ikke køre busser og taxier i DK mere

Meget morsomt.

Fra : eastrup_news@hotmail~

Dato : 01-08-05 09:08

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse

> Meget morsomt.

Selvfølgelig ville der det. De ville sandsynligvist bare i stedet være
bemandet af folk fra andre specielt de nye EU-lande i stedet eks. Polen for
af muslimer.

Og af to onder foretrækker jeg det mindste ....

Arbejdskraft er der masser af få af stadigvæk internt i DK men også eksternt
fra EU (specielt de nye EU-lande).

--
Torben Østrup
____________________________

Fra : Søren

Dato : 01-08-05 01:14

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Vejen til velstand tryghed og sikkerhed går gennem en repatriering af så
> mange herboende muslimer som overhovedet muligt.

Det er en flot påstand. Jeg er ikke helt sikker på, hvad forskellen på
tryghed og sikkerhed er, men jeg vil tage påstanden ord for ord og forsøge
at forstå den.

De første to ord "Vejen til", må betyde, at vi ikke har velstand, tryghed og
sikkerhed.

Vejen til velstand
Vi har altså ikke velstand. Hvis vi ikke har velstand, så er der ingen, der
har. Man kan gange og dividere på mange måder, men det er svært at nå frem
til andet resultat, end at Danmark er et af verdens rigeste lande, og at
selv de fattigste danskere er rige set i et større perspektiv.

Det er måske ikke velstand at være blandt verdens rigeste, men hvis vi ikke
har velstand, er der ingen, der har.

Du mener, så vidt jeg kan forstå, at Danmark ikke har velstand men kan opnå
det ved at smide 200.000 mennesker ud af landet.

Jeg mener, at et land hvor ingen er døde af sult i mere end en generation,
og hvor alle har et tæt tag over hovedet, er velstående. I Danmark har vi
ikke bare velstand, vi er stinkende rige. Og vi bliver rigere for hver dag.

Vejen til tryghed
Vi har ikke tryghed, siger du, og anviser vejen dertil. Tryghed er ikke en
fast størrelse, men ifølge en nylig international undersøgelse er vi verdens
lykkeligste. Lykke forudsætter tryghed, så hvis vi ikke er trygge, hvem er
så?

Det er der måske ingen, der er, men vi er tryggere end de fleste. Der er
ikke særlig meget kriminalitet i Danmark. Der er selvfølgelig for meget -
det er der altid - men statistisk ligger vi godt. Risikoen for at blive
udsat for kriminalitet er meget lille i Danmark, hvad man hurtigt bliver
klar over, hvis man bevæger sig ud i verden.

Men tryghed er en følelse, ikke en statistik. Det er ligesom at flyve. Man
er bange, selvom flyvning er den sikreste transportform.

Du mener, så vidt jeg kan forstå, at vi bliver mere trygge ved at smide
200.000 mennesker ud af landet.

Jeg mener, at vi ikke har grund til at være utrygge, og jeg tror, at de
mennesker, er er utrygge, selv opsøger de informationer, der gør dem
utrygge - ligesom de, der er bange for at flyve, med frydefuld gru læser om
tragiske flystyrt.

Vejen til sikkerhed
Som sagt er jeg ikke helt sikker på, hvad forskellen er på tryghed og
sikkerhed, derfor tolker jeg det sådan, at tryghed er det nære, mens
sikkerhed er det nationale - altså landets sikkerhed.

Danmark er meget sikkert. Vi har ikke været i rigtig krig siden 1864. Den
tabte vi, men det skal vi vist være glade for. Der er ingen aktuelle
krigstrusler mod Danmark, og det skal vi bestemt være glade for.

Der er nu terrortrusler mod Danmark, og jeg synes bestemt, man skal tage dem
alvorligt.

Terroristerne i London var fra England, så det er en besnærende tanke, at
man kan mindske risikoen for terror ved at udvise alle muslimer. Og det er -
så vidt jeg kan forstå - det du mener.

Jeg mener, at det vil skabe flere problemer, end det løser. Lad os bare
sige, at vi kunne, og lad os bare sige, at der var var et hjemland, vi kunne
sende dem til. Så er der rent bord - kun gammeldanskere i Danmark. Vi er nok
nødt til at melde os ud af FN og EU, og jeg er temmelig sikker på, at vi
bliver isoleret i det internationale samfund. Jeg tror, vi får svært ved at
klare os.

Du kan godt få sikkerhed ved at bygge en mur omkring Danmark, men du får
ikke tryghed og slet ikke velstand.

Vi har velstand. Vi har tryghed. Vi har sikkerhed. Selvfølgelig kan vi få
mere af det hele, men ikke med din model.

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-08-05 05:04

"Søren" <ingenSpamTilMig@invalid> skrev i en meddelelse

> Du mener, så vidt jeg kan forstå, at vi bliver mere trygge ved at smide
> 200.000 mennesker ud af landet.

Ja, for dem der skal smides ud af landet er muhamedanere, der nærmest besidder
et dræberinstinkt overfor os vantro. Se bare hvor ofte danskere (og turister)
bliver lemlæstet, voldtaget eller myrdet af dræbermuhamedanere.

> Danmark er meget sikkert. Vi har ikke været i rigtig krig siden 1864. Den
> tabte vi, men det skal vi vist være glade for. Der er ingen aktuelle
> krigstrusler mod Danmark, og det skal vi bestemt være glade for.

I dag kommer krigstruslen fra en indre fjende, som "eliten" har lukket ind i
vores tidligere så fredelige land.

> [...]
> bliver isoleret i det internationale samfund. Jeg tror, vi får svært ved at

Nej, vi bliver foregangsland for hvordan man kan skaffe sig af med alle de
dræbermuhamedanere, der er blevet lukket ind i (Vest)Europa.
--
NoTrabajo

Fra : Michael

Dato : 01-08-05 12:48

> [...]
turister)
> bliver lemlæstet, voldtaget eller myrdet af dræbermuhamedanere.

"dræbermuhamedanere" ?

*ROFLMAO*

uhh...fly like a butterfly...sting like a bee.

Med venlig hilsen
Michael Weber

--
"Also note, peeing backwards in time causes butterfly wings to flap... a
little something I call, "Reverse Chaos Theory."

Fra : Martin Kristensen

Dato : 01-08-05 12:15

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Vejen til velstand tryghed og sikkerhed går gennem en repatriering af så
> mange herboende muslimer som overhovedet muligt.

Enig. Dog går det nok ikke at lave lovgivning for muslimer særskilt, da det
vil være diskriminerende og komme på tværs af alle mulige konventioner.

Derimod kan man sagtens forskelsbehandle folk alt efter hvilket land det
kommer fra, så længe de ikke er danske statsborgere.

For danske statsborgere er der nok ikke andet at gøre end at bruge
gulerodsmetoden, dvs. lokke dem til at bytte deres danske statsborgerskab ud
med et statsborgerskab fra deres oprindelsesland. Og der skal nok desværre
en hel del penge på bordet før det bliver attraktivt. Men jo før vi kommer i
gang, desto billigere bliver det, da antallet af muslimer med dansk
statsborgerskab hele tiden stiger, også selvom der er blevet strammet lidt
op hist og her med noget 24-års-regel og den slags pjat.