Problem med Nokia 6230
Fra : Henning

Dato : 30-07-05 19:58

Hej Alle

Jeg har en Nokia 6230, med et 32 mb hukommelseskort (det som følger med -
standard).

Jeg har aldrig haft problemer med at kopier filer fra computeren til mit
kort igennem min kortlæser, hvor jeg bare sætter kortet ind, men når jeg
prøver at kopierer noget over til mit kort, kommer den op med at det er
skrivebeskyttet. Har formateret kortet via min telefon - hjalp intet.
Hvad kan jeg gøre?

med venlig hilsen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 31-07-05 05:56

Har du prøvet at formattere kortet via din kortlæser ?

/A

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-07-05 11:04

Henning skrev den 30-07-2005 20:57:
> [...]
> prøver at kopierer noget over til mit kort, kommer den op med at det er
> skrivebeskyttet. Har formateret kortet via min telefon - hjalp intet.

Hvilken softwareversion har du?

Jeg har haft problemer med version 5.24.

Du ser softwareversionen ved at trykke *#0000#.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året