Værsgo 2
Fra : Propellen

Dato : 30-07-05 18:56

Hvad er jeres mening om den? Intet slår jo den originale Værsgo iflg.
mig.
Syntes generelt de er sluppet godt fra det.
Hvis jeg skal fremhæve nogle tracks, må det være Byen Hotel (Nephew)
Ikke bare fordi det er Nephew, men syntes altså Simon Kvamm synger
kanon på det nummer.
Den Rige Og Den Fattige - Allan Vegenfeldt. Godt pumpet op, uden at
voldtage originalen syntes jeg.
Ida Corr - Det er i dag et vejr.
Marie Frank - Er du jo mon. Smuk udgave...
De fleste andre er kewl osse.

Men Tue West? Undskyld Tue, men jeg _kan_ altså ikke udstå din
stemme/måden at synge på. Men så´n er vi jo så forskellige.

Er det totalt rape af originalen? Om ikke andet, er det noget af en
hyldest til Kim Larsen, fra den danske musik scene..
--
/Propellen

FEAR is temporary, REGRET is permanent!

Fra : Lars Petersen

Dato : 30-07-05 20:54

Jeg synes der er nogle rigtig fede nyfortolkninger på. Udover de nævnte vil
jeg godt tilføje Johnny DeLuxe's Joanna som i den grad sparker røv. Det
siger jeg selvom jeg normalt ikke kan fordrage det JDL laver.

Østkyst Hustlers' sang på skiven er jeg ikke vild med. Et eller andet sted
passer den ikke ind, synes jeg.

/lars

Fra : Eva

Dato : 01-08-05 11:49

Jeg er helt enig - hørte Byens Hotel til en Nephew koncert noget tid før
Værsgo2 udkom, og den var primært grunden til at jeg bare måtte have pladen.
Vil dog gerne tilføje Hush's udgave af "Maria" til listen over "hittene" -
den er sprød! Og Atafs version af Hubertus er også meget fed, selvom jeg nu
ikke er den store rapper...

Christian Havns Kanal syntes jeg er lidt for meget...