Mobil i USA
Fra : Steen

Dato : 30-07-05 18:21

Skal på ferie i USA og har både brug for at ringe til Danmark og til andre
danskere med mobil i USA.

Hvordan gøres det billigst muligt med et medium telefon behov ?

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 22:14

Se om du ikke kan få et taletidkort derovre:) Det er noget billigere end
roaming on du kan som regel også få dataservice til at virke, så du kan
modtage emails på din telefon:) Dataservice virker ikke med roaming! Husk at
du skal have en triband telefon før at det virker.

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-07-05 18:18

Steen skrev:

>Hvordan gøres det billigst muligt med et medium telefon behov ?

Jeg ville skaffe et lokalkort og så nøjes med at sms'e til dem
derhjemme. Hvis jeg så blev derovre et stykke tid, ville jeg af
og til flotte mig og ringe direkte til familien.

--
Bertel

Fra : Steen

Dato : 01-08-05 21:10

Hvordan fås lokalkort kan det købes fra dk?
hilsen Steen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-08-05 21:33

Steen skrev:

>Hvordan fås lokalkort kan det købes fra dk?

Sikkert ikke. "Lokalkort" er min egen korte skriveform for "et
eller andet taletidskort fundet i en eller anden telebutik i det
land hvor man nu opholder sig".

--
Bertel