Hundepension
Fra : Jørgen

Dato : 30-07-05 16:09

For 3 år siden var min hund i pension i en uge, hos en dyrlæge, sidste
år var hunden ligeledes i pension ved den samme dyrlæge men den ville
ikke ind i rummet hvor buerne var, den satte sig på halen og strittede
imod (en stor new), men ind kom den.
I år har hunden igen været afsted samme sted en uge,,hvor det gik
rimelig at få den ind, men så en uge efter var jeg omme og hente nogle
piller, hunden var med, men halvvejs oppe af den lange indkørsel til
dyrlægen ville den ikke med mere, så den måtte have en t par hårde plads
kommandoer inden den kom.

Nu er jeg kommet til at tænke på at Hunden har været meget sløv et par
dage efter den er kommet hjem (alle gange) og virket som om den har
været bedøvet.

Kan det tænkes at de giver hundene en eller anden slags beroligende.

I hvert fald, prøver jeg en anden sted næste år
Jørgen s

Fra : x Vuf x

Dato : 30-07-05 18:11

On Sat, 30 Jul 2005 17:08:34 +0200, Jørgen <hamduvednok@c.dk> wrote:

>Kan det tænkes at de giver hundene en eller anden slags beroligende.

Jooo, det kan det da godt, men den har nok været udmattet
af at stå og kalde for at komme ud og besørge, for at få
selskab eller så meget andet.

>I hvert fald, prøver jeg en anden sted næste år

Hvorfor har du brugt en dyrlæge og ikke en hundepension?
Dyrlægen har ikke tid til at sørge for raske dyr!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 drenge + 1 pige og 1 dreng.

Fra : Jørgen

Dato : 30-07-05 20:16

> Hvorfor har du brugt en dyrlæge og ikke en hundepension?
> Dyrlægen har ikke tid til at sørge for raske dyr!

De har hundepension og har haft det i mange år, og lidt dyrere en andre.
Håber på en god pasning
Jørgen s

Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 15:02

"Jørgen" skrev d. 30-07-05 20:16 dette indlæg :

> De har hundepension og har haft det i mange år, og lidt dyrere en
> [...]

Jørgen, næste år sørger du for privat pasning.

Du kan kontakte mig, her er din hund i gode hænder, her må vovsen ligge
i sofa og seng, her stritter hunde imod, når de bliver hentet af deres
ejer, de vil IKKE med hjem.

Men jeg passer KUN gode hunde, der kan gå med andre hunde, dyr og børn.

Vh Maj-Britt

http://www.kandu.dk/

Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 19:45

> De har hundepension og har haft det i mange år, og lidt dyrere en
> [...]

Jørgen, næste år fanger du mig, din hund er velkommen og jeg lover dig,
den vil ikke hjem igen

Her må den nemlig sove på sofaen, ligge i seng, lege med børn og vaske
katte.

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 01-08-05 09:18

On Sun, 31 Jul 2005 18:45:10 GMT, "maj_britt" wrote:

>Her må den nemlig vaske katte.

Det hedder tage smagsprøver! ;-D

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-07-05 15:17

Jørgen <hamduvednok@c.dk> writes:

> I hvert fald, prøver jeg en anden sted næste år

Så kan jeg anbefale Engvejens Hundecenter.
http://www.engvejens-hundecenter.dk/

Der er Balder i hvert fald godt tilfreds. Han kommer ud og leger og de
hygger sig rigtigt.

Når vi engang finder os et hus, så kan du også bare aflevere bamsen
der. Jeg er sikker på at Siri vil nyde en legekammerat en uges tid.
Desværre er jeg ikke helt sikker på at vores nuværende naboer vil være
glade med to hunde i den størrelse som naboer.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : PC

Dato : 07-08-05 09:46

Hej.
Det lyder godt nok ikke som et rart sted hvor jeg ville sende min hund hen
igen når den reagerer som den gør. Jeg synes du skal prøve nogle andre
steder næste gang du har brug for at få den passet.

Der findes mange gode pensioner rundt omkring men også mange som ikke burde
have lov at eksistere.

Jeg benytter mig af en lille pension hvor der kun er plads til 10-12 hunde.
den ligger lidt nord for århus og hedder "HUNDEFARMEN". Her er hundene ude
at lege med hinanden og de står bestemt ikke og keder sig.

Prøv at gå ind og kigge på hjemmesiden : WWW.HUNDEFARMEN.DK

Jeg har kun haft gode erfaringer her og har kun hørt godt om det. Når jeg
kommer med min hund render den lige hen til døren og kan næsten ikke vente
med at komme ind og lege med de andre.

hilsen
PC

Fra : Lene

Dato : 08-08-05 22:12

> Jeg benytter mig af en lille pension hvor der kun er plads til 10-12
> hunde. den ligger lidt nord for århus ...................

Hvis det er i nærheden af århus i har brug for pension, vil jeg gerne
anbefale Hund og Helse. De er ihvertfald gode til at aktiverer hunden og
rigtig søde ved dem. www.hundoghelse.dk

Venlig hilsen Lene