Dobb. linieskift
Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 30-07-05 16:02

Når man skriver på livet løs med Frontpage og så trykker ENTER for at lave
et linieskift. HVORFOR laver den så dobbelt linieskift ???? Det må man da
kunne ændre et eller andet sted, rirght ????

--
Best Regards,
Heine Hansen - Denmark

"Chevy Impala - Rides like a Cadillac, hauls ass like a Chevelle"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-07-05 16:30

Heine Hansen - www.carnut.dk skrev:

>Når man skriver på livet løs med Frontpage og så trykker ENTER for at lave
>et linieskift. HVORFOR laver den så dobbelt linieskift ???? Det må man da
>kunne ændre et eller andet sted, rirght ????

[Shift] + [Enter]

PS. Spar gerne på ?, et til hvert spørgsmål er rigeligt.
--
Knud

Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 31-07-05 13:51