Patti Smith
Fra : Lars Rindsig

Dato : 05-06-01 00:57

Nogen, der ved, hvad Patti Smith i grunden fik tiden til at gå med i de år,
hun ikke lavede plader? Hun kunne vel dårligt leve af Fred "Sonic" Smiths
indkomst, for så vidt jeg kan se, lavede han heller ikke rigtigt noget efter
at MC5 blev opløst ... Nogen, der er klogere end mig?

--
Venlig hilsen Lars Rindsig

Fra : Henrik B

Dato : 05-06-01 09:06

> Nogen, der ved, hvad Patti Smith i grunden fik tiden til at gå med i de
år,
> hun ikke lavede plader?

I følge hvad jeg har læst levede hun i de år (i firserne) et stille
familieliv med mand og børn. Hun og Fred skrev bl.a. musik sammen, men
levede meget tilbagetrukket.

> Hun kunne vel dårligt leve af Fred "Sonic" Smiths
> indkomst, for så vidt jeg kan se, lavede han heller ikke rigtigt noget
efter
> at MC5 blev opløst

Hun havde vel også selv tjent en bette skilling

Med venlig hilsen

Henrik

http://www.musikerportal.dk
- er du musiker, så check siden

Fra : Uffe Christensen

Dato : 05-06-01 10:17

"Lars Rindsig" <lrin@foo.bar> skrev i en meddelelse
> [...]
efter
> at MC5 blev opløst ... Nogen, der er klogere end mig?

.... og hun skrev selv bøger - digte - ligesom hun rejste lidt rundt og holdt
foredrag.

UffeC