Bluetooth headset?
Fra : Vega

Dato : 30-07-05 15:16

Hej.

Hvilket bluetooth headset kan anbefales sammen med Samsung E730.

Krav:

God lyd
Ikke alt for klodset
Helst ikke meget dyre end 500kr.

Mvh. Vega.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 30-07-05 15:44

Vega wrote:
> Hej.
>
> Hvilket bluetooth headset kan anbefales sammen med Samsung E730.

> [...]

intet... der er ik BT i den fon...

Fra : Jante

Dato : 30-07-05 16:21

"Esben von Buchwald" skrev i en news:Fqednck12rOiD3bfRVnysw@giganews.com

> intet... der er ik BT i den fon...

Jo, der der da, lige som i E720. Opdater din viden, før du udtaler dig.

/J

Fra : Vega

Dato : 30-07-05 16:55

"Jante" <jante{REMOVE}@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Esben von Buchwald" skrev i en news:Fqednck12rOiD3bfRVnysw@giganews.com

Jo, der er Esben!
Ellers spurgte jeg ikke.

> Jo, der der da, lige som i E720. Opdater din viden, før du udtaler dig.

Nemlig ja.

Mvh. Vega.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 30-07-05 18:15

Undskyld, jeg havde læst det som E700 (var lige vågnet)

Fra : Vega

Dato : 30-07-05 19:03

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld, jeg havde læst det som E700 (var lige vågnet)

Hehe, bare i orden.
Der er ikke nogen af jer der kan anbefale et?

Mvh. Vega.

Fra : mcloud

Dato : 04-08-05 16:13

hej Vega
Mit bluetooth headset er fra Motorola HS 820 og virker perfekt , 499kr med
oplader hos TDC.
Eller køb det på nettet hos eks. www.Proshop.dk til 395 kr.
mvh mcloud