Vital Animin
Fra : Aase & Børge Larsen

Dato : 30-07-05 14:48

Hej NG

Vi har et par golden retrievere op hhv. 5 år og 5 måneder, som vi har tænkt
os at give Vital Animin for at forebygge HD og gigt. Den gamle hund bliver
brugt flittigt til lydighedstræning (DcH), og det vil hvalpen også blive,
når den bliver gammel nok

Er der nogen, der ved hvor man kan købe Vital Animin billigt?

Man kan også få Vital Animin til heste i 7 og 14 kg, som er meget billigere
end det til hundene. Umiddelbart kan jeg ikke se den store forskel, men jeg
har heller ikke nærlæst varedeklarationerne. Kan man give Vital Animin Hest
til hunde, og stadig opnå samme virkning?

På forhånd tak...

Børge

Fra : Claus Rathlou

Dato : 31-07-05 07:26

> [...]
> Hest
> til hunde, og stadig opnå samme virkning?

Hej Børge

Jeg har brugt Vital Animin Hest til min Grand Danois, uden problemer, gemmen
flere år.

Ikke nok med at det er billigere, men du skal også bruge mindre.

Claus

Fra : Anet

Dato : 10-09-05 20:21

"Claus Rathlou" <6x137354@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gemmen
> flere år.
>
> Ikke nok med at det er billigere, men du skal også bruge mindre.

(klip)

Jeg har købt det til både min hund og til mine heste og der er forskel på
indholdet. Jeg vil se at få skrevet det ned i morgen ovre i stalden til dig
så du kan se forskellen.

--
Hilsen
Annette

Fra : qfha

Dato : 03-08-05 11:38

Jeg ved ikke hvor du kan købe det billigt, det har jeg aldrig prøvet.
Jeg brugte det gennem ti år til et par af mine hunde, og havde ikke
problemer med dem før gigten satte ind. Om der havde været større
problemer, hvis de ikke havde fået det,-hvem ved?
Men da gigten meldte sig havde jeg større glæde af at give dem
glukosamin, som iøvrigt også er billigere til heste.
Du må prøve dig frem.
mvh
qfha