Coldplay i Forum
Fra : Peter

Dato : 30-07-05 13:04

Hvis man er interesseret i at købe billetter inden det officielle
billetsalg starter på mandag, kan man melde sig ind i deres fanklub på
nettet.
Det er ganske gratis. Man modtager en kode via mail, og vupti … ind på
Billetlugen og bestille. Jeg har købt og betalt mine fire billetter.

Venligst
Peter

Fra : Nicolai

Dato : 30-07-05 13:23

> [...]
> Det er ganske gratis. Man modtager en kode via mail, og vupti … ind på
> Billetlugen og bestille. Jeg har købt og betalt mine fire billetter.

Godt tip.

Det samme var tilfældet med U2, hvorfor jeg sidder her med VIP til imorgen

Fra : Peter

Dato : 30-07-05 13:47

Nicolai wrote:

> Godt tip.
>
> Det samme var tilfældet med U2, hvorfor jeg sidder her med VIP til imorgen

VIP? Hvad går det ud på? Jeg købte også til U2 før det officielle
billetsalg, men jeg mener da ikke, der er noget VIP over det?
Jeg har modtaget en nøglering i stål fra Fanklubben, men kan den bruges
til noget?

/Peter

Fra : Nicolai

Dato : 31-07-05 09:44

> [...]
> billetsalg, men jeg mener da ikke, der er noget VIP over det?
> Jeg har modtaget en nøglering i stål fra Fanklubben, men kan den bruges til

Aner det ikke - men der står VIP på billetten

Fra : zcully

Dato : 30-07-05 13:51

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Godt tip.
>
> Det samme var tilfældet med U2, hvorfor jeg sidder her med VIP til imorgen

Næsten!!
Bortset fra at U2's fanklub langtfra er gratis!!

/Zcully

Fra : Christian Boier

Dato : 31-07-05 16:39

Hej Peter.

Selvom jeg er medlem på Coldplays side, har jeg ikke modtaget nogen mail om
presale til koncerten i Forum pga mailproblemer.

Tænke måske at du havde kodeordet til siden på billetlugen? Linket har jeg
nemlig allerede!

Håber du kan hjælpe - koncerten bliver vel udsolgt på få minutter i morgen
tidlig... Og den vil jeg nødig gå glip af...

På forhånd tak!

Mvh

Christian