Radio Holger II: ejer opfordrer både til d~
Fra : eastrup_news@hotmail~

Dato : 30-07-05 11:49

Ejeren af Radio Holger opfordrer ordret til:

"enten at fordrive alle fremmede
muhamedanere fra Vesteuropa, så de ikke
kan komme til at lægge bomber, eller at
udrydde de fanatiske muhamedanere.

Det vil sige at slå en betydelig del af de
muhamedanske indvandrere ihjel."

Der kan måske være noget om det første idet for det første de personer som
er eller har været terrorister burde deporteres, samt for det andet de
grupper af muslimer som støtter disse (terroristerne) burde repatrieres på
mere eller mindre frivillig basis.

Men at skride til at fordrive alle muslimer i Vesteuropa eller ligefrem at
udrydde dem er at skyde langt over målet, og er noget jeg personligt
selvfølgelig tager meget afstand fra.

Artikel:

DR NYHEDER INDLAND 09:11

RADIO OPFORDRER TIL DRAB PÅ MUSLIMER
En københavnsk lokalradio slår til lyd
for, at alle muslimer er medskyldige i
terror. Radio Holgers lyttere har bl.a.
hørt ejeren Kaj Wilhelmsens tanker om,
hvordan man kommer terroren til livs:

Ved "enten at fordrive alle fremmede

Martin Geertsen (V), formand for det
københavnske lokalradionævn, siger til
Radioavisen, at han er klar til at
trække stikket ud. Men nævnet mødes
først om flere måneder, og han vil ikke
indkalde til et ekstraordinært møde.

--
Torben Østrup
_____________________

Fra : Malene P

Dato : 30-07-05 11:57

<eastrup_news@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ejeren af Radio Holger opfordrer ordret til:

Han har jo ganske enkelt kuk i skalpen.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 12:09

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

><eastrup_news@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Han har jo ganske enkelt kuk i skalpen.
>
>Malene P

Så har vi vist ikke trådt på nogens følelser :)

Fra : eastrup_news@hotmail~

Dato : 30-07-05 12:14

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <eastrup_news@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Han har jo ganske enkelt kuk i skalpen.

Ja kæden er sprunget af et sted.

Jeg tror han personligt (Kaj Wilhelmsen) hørt for meget Radio Oasen. Hvis
han da ikke på en eller anden måde allerede er relateret til Johnny & Co.

--
Torben Østrup
_____________________

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 30-07-05 12:23

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <eastrup_news@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Han har jo ganske enkelt kuk i skalpen.
>
> Malene P

Hvordan kan det være at Kaj Wilhelmsen fra radio Holger, har kuk i
skalpen.Når muhamedanerne fra deres forsamlingshuse råber og skriger, om det
der er være om den europæisk befolkning.
Kurt

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 12:29

Kurt Harald Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev:

> [...]
>skalpen.Når muhamedanerne fra deres
>forsamlingshuse råber og skriger, om det
>der er være om den europæisk befolkning.

At der findes arabiske tåber, udelukker da ikke at der findes
danske tåber!!

Går det for stærkt?

Fra : eastrup_news@hotmail~

Dato : 30-07-05 13:00

"Peter Bang (slet MW0TS)" <peterbang@MW0TSprivat.dk> skrev i en meddelelse

> At der findes arabiske tåber, udelukker da ikke at der findes
> danske tåber!!

Nix, helt enige men der finders dog langt flere tåber hos araberne, end der
gør hos danskerne.

Dette set ud fra de mange tåbelige udtalelser/handlinger der kommer netop
fra denne gruppe.

--
Torben Østrup
_____________________

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-07-05 13:15

<eastrup_news@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der gør hos danskerne.
>
> Dette set ud fra de mange tåbelige udtalelser/handlinger der kommer netop

Ingen siger noget om udryddelse af ikke-muslimer, det tætteste vi har været
er teksten fra Koranen på Nettet, - noget som lederen af HuT fik en betinget
dom for.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 14:26

eastrup_news@hotmail.com skrev:
> [...]

Araberne udgør vel også en betragtelig større andel af klodens
befolkning, end danskerne gør.

Hvis du tænker forholdsmæssigt flere tåber hos araberne, så kunne
det da være interessant at se noget underbyggende.

>Dette set ud fra de mange tåbelige
>udtalelser/handlinger der kommer netop
>fra denne gruppe.

.... nå, ok ... gætværk ...

Fra : Jim

Dato : 30-07-05 16:00

"Peter Bang (slet MW0TS)" <peterbang@MW0TSprivat.dk> skrev i en meddelelse

> At der findes arabiske tåber, udelukker da ikke at der findes
> danske tåber!!

Og du er et fremragende eksempel herpå.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 16:06

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>"Peter Bang (slet MW0TS)"
><peterbang@MW0TSprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Og du er et fremragende eksempel herpå.

.... sæt dig bare ned igen, Jim.

Fra : Malene P

Dato : 30-07-05 12:53

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42eb631c$0$14135$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hvordan kan det være at Kaj Wilhelmsen fra radio Holger, har kuk i
> skalpen.Når muhamedanerne fra deres forsamlingshuse råber og skriger, om
det
> der er være om den europæisk befolkning.

Jeg har ikke benægtet at disse også har kuk i skalpen.

Malene P

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 30-07-05 13:15

> [...]
> det
>
> Jeg har ikke benægtet at disse også har kuk i skalpen.

Jo det har du..........

Kurt

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-05 18:22

> [...]

> skalpen.Når muhamedanerne fra deres forsamlingshuse råber og skriger,
> om det der er være om den europæisk befolkning.

De har mindst lige så meget kuk i skalpen.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Jesper

Dato : 30-07-05 13:42

> [...]

> Men at skride til at fordrive alle muslimer i Vesteuropa eller ligefrem at
> udrydde dem er at skyde langt over målet, og er noget jeg personligt

Kaj Wilhelmsen er et fædrelandskærligt menneske, der kun vil danskerne
alt det bedste. Herunder at slippe af med de muhamedanske møgdyr. De
står bag endnu en massevoldtægt, dennegang i Næstved kl. 4 morges, hvor
en 25 årig kvinde på vej hjem fra bytur blev trukket ind i et buskads
nær en jernbaneviadukt af 5-6 18-28 årige mænd af udenlandsk herkomst
(læs: muhamedanere!).

Fra : Malene P

Dato : 30-07-05 13:55

> [...]

> en 25 årig kvinde på vej hjem fra bytur blev trukket ind i et buskads
> nær en jernbaneviadukt af 5-6 18-28 årige mænd af udenlandsk herkomst

Det gør det vel ikke mindre ubegavet og tåbeligt at tordne løs om
deportation og drab på de fremmede fra sin radiostation?

Malene P

Fra : Jakob

Dato : 30-07-05 14:10

On Sat, 30 Jul 2005 14:54:36 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>Det gør det vel ikke mindre ubegavet og tåbeligt at tordne løs om
>deportation og drab på de fremmede fra sin radiostation?

Drab er uacceptabelt. Fuldkomment.
men deportation må være en mulighed. Vi kan bruge en af vores mange
øer til at smide de folk, der slet ikke kan fungere i vores samfund
over på, så vi kan være i fred for deres ekstreme kriminalitet.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 14:28

Jakob skrev:

> [...]
> øer til at smide de folk, der slet ikke kan fungere i vores samfund
> over på, så vi kan være i fred for deres ekstreme kriminalitet.

Så kan vi sende dem til Hans Ø.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-05 18:24

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan vi sende dem til Hans Ø.

Hvad har Hans Ø gjort os?

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 18:31

Jens Bruun skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har Hans Ø gjort os?

Hvis du fulgte lidt med, så er det en Ø mellem Grønland og Canada. Både
Danmark og Canada hævder at det er deres Ø. Og øen hedder, rigtig
gættet. Hans Ø.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-05 18:43

> Hvis du fulgte lidt med, så er det en Ø mellem Grønland og Canada.
> Både Danmark og Canada hævder at det er deres Ø. Og øen hedder, rigtig
> gættet. Hans Ø.

Jamen jeg spørger da gerne igen (da ikke alle tilsyneladende hørte
spørgsmålet første gang): Hvad har Hans Ø gjort os?

(Du behøver ikke belære mig om Hans Ø og den aktuelle strid mellem DK og
Canada endnu engang)

Fra : Pjensen73

Dato : 31-07-05 15:51

Jens Bruun skrev:
> [...]
> spørgsmålet første gang): Hvad har Hans Ø gjort os?
>
> (Du behøver ikke belære mig om Hans Ø og den aktuelle strid mellem DK og

Hvad er det du ikke forstår? Hans Ø har intet gjort, men vi har en Ø der
hedder Hans Ø.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-05 15:53

> Hvad er det du ikke forstår? Hans Ø har intet gjort, men vi har en Ø
> der hedder Hans Ø.

Glem det.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-07-05 15:57

Jens Bruun skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Glem det.

Hvorfor det?

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-05 16:59

> Hvorfor det?

Vi snakker forbi hinanden.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-07-05 17:12

Jens Bruun skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Vi snakker forbi hinanden.

Nå okay.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 14:31

Jakob <perj@it.dk> skrev:

>Drab er uacceptabelt. Fuldkomment.
> [...]

Ude i den virkelige verden kaldes det for fængsler.

Fra : eastrup_news@hotmail~

Dato : 30-07-05 14:58

Fra : Jesper

Dato : 30-07-05 14:47

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

> Det gør det vel ikke mindre ubegavet og tåbeligt at tordne løs om
> deportation og drab på de fremmede fra sin radiostation?
>
> Malene P

Kære Malene, hvad er der ubegavet ved at deportere muhamedanerne?

Fra : eastrup_news@hotmail~

Dato : 30-07-05 15:12

> [...]

Der er ikke noget galt i at tale om deportation af terrorister.

Det er måden manden vælger at gøre det på idet dette virker langt mere
skadeligt for at opnå dette (deportation) og dermed bliver sværere at komme
igennem med.

Der hvor kæden falder fuldstædig af er når man taler om drab på de fremmede.
Så er man simpelthen nød til generelt at tage afstand fra mandens
udtalelser.

--
Torben Østrup
_____________________

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-08-05 00:40

> [...]
>
> Der hvor kæden falder fuldstædig af er når man taler om drab på de
> fremmede. Så er man simpelthen nød til generelt at tage afstand fra

Endnu er der vist ingen her som har hørt indslaget fra Radio Holger i sin
sammenhæng. På www.radioholger.dk ligger udsendelsen, men hos mig kommer der
fejl ved forsøg på aflytning.

Hvis Kaj Vilhelmsen utvetydigt har brugt så hårde ord som Luther om de
religiøse fanatikere, så er det en skærpelse af tonen. Dog er der langt til
de metoder, som modstandsbevægelserne i tyskbesatte lande under 2VK tog i
anvendelse. De kunne finde på faktisk at myrde blandt besættelsesstyrkerne
og deres kollaboratører.

--
Som hærfører udbredte Muhamed ideologien. Ved sin død var han statsleder for
det meste af den arabiske halvø.

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-07-05 17:38

> Det gør det vel ikke mindre ubegavet og tåbeligt at tordne løs om
> deportation og drab på de fremmede fra sin radiostation?

Det kan jo en dag blive nødvendigt. Som Mogens Glistrup siger: Det er dem eller
os
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 14:29

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev:

>Kaj Wilhelmsen er et
>fædrelandskærligt menneske, der kun
>vil danskerne
>alt det bedste.

Voldelig selvtægt og dødspatruljer har intet med
fædrelandskærlighed at gøre. Ikke til Danmark, i hvert fald.

Herunder at slippe af
> [...]

.... så Kaj og hans sympatisører i camouflage på dødstogt er at
foretrække??

Fra : Jesper

Dato : 30-07-05 14:47

Peter Bang <peterbang@9J6U4privat.dk> wrote:

> Voldelig selvtægt og dødspatruljer har intet med
> fædrelandskærlighed at gøre. Ikke til Danmark, i hvert fald.

Naturligvis er det kun som sidste udvej de skal slås ihjel, men jeg kan
ikke forestille mig at vi ikke kan slippe af med muhamedanerne igen,
hvis vi gør en ihærdig indsats for det

Det virkelige spørgsmål er om folkedanskerne er villige til at forsvare
deres land og deres værdier og beskytte vores fædreland mod
muhamedaniseringen.

> ... så Kaj og hans sympatisører i camouflage på dødstogt er at
> foretrække??

På hvis side er du? Danskernes eller muhamedanerne?

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 15:28

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev:
> [...]

Hvad er en 'ihærdig indsats'??

>Det virkelige spørgsmål er om
>folkedanskerne er villige til at forsvare
>deres land og deres værdier og
>beskytte vores fædreland mod
>muhamedaniseringen.

Hvis de der værdier du taler om, inbefatter at danskere skal løbe
rundt og plaffe folk ned fordi de er muslimer, så har jeg ærlig
talt svært ved at se, hvad der er så storslået at det skal
forsvares.

Selvbestaltede modstandsmænd med jern på, repræsenterer ingen
udover sig selv. Og hvordan de kan finde på at bruge begreber som
fædrelandskærlighed og danske værdier i deres søgen efter nogen at
slå ihjel, er mig ubegribeligt. Kald det i stedet for, hvad det
er ... terrorisme.

>På hvis side er du? Danskernes
>eller muhamedanerne?

Du er forvirret. Danskere er folk med dansk statsborgerskab. En
nation. At være dansker indbefatter at man stemmer om, hvem der
skal styre landet i forskellige sammenhænge. At være dansker
indbefatter ikke, at man render rundt og slår folk ihjel, fordi
man ikke lige synes, at deres hudfarve eller religion passer ind.

Muslimer, som de retteligt hedder, er derimod folk der dyrker en
religion.

Jeg er glad for at bo i et land, hvor religionsfriheden er
grundlovssikret. Og glad for at bo i et land, hvor lov og orden
bliver reguleret forholdsvist fornuftigt gennem et repræsentativt
demokrati.

Det er 'værdier', Jesper.

Så når du og Kaj Vilhelmsen omtaler, hvad I mener der skal gøres i
den her nation, for at forsvare landet og værdierne, så undrer jeg
mig over, hvis side I er på ... udover jeres egen, altså.

Fra : eastrup_news@hotmail~

Dato : 30-07-05 15:44

"Peter Bang (slet V7T5R)" <peterbang@V7T5Rprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Danskere er folk med dansk statsborgerskab. En
> nation. At være dansker indbefatter at man stemmer om, hvem der
> skal styre landet i forskellige sammenhænge.

Nemmerlig men det indbefatter OGSÅ at dets oprindelige befolkning skulle
have været spurgt om (for langt tid siden) hvem de ønskede hvem der skulle
have haft dansk statsborgerskab.

Når man så ikke for lov til at stemme om sådanne ting ja så stemmer
danskerne i stedet for med fødderne, ved at flytte fra de steder hvor de
fremmede i stedet flytter ind.

Det samme gør udlændingene flyttyer fra de steder hvor danskerne flytter
ind.

Det siges at en nation er en daglig folkeafstemning. Både danskerne og
udlændigene viser at vi IKKE er en nation men snarere to eller flere der er
blevet påtvunget hindandens selskab at tåbelige politikere.

>At være dansker indbefatter ikke, at man render rundt og slår folk ihjel,
>fordi
> man ikke lige synes, at deres hudfarve eller religion passer ind.

Og hvis du var fremkommet med denne udtalelse under krigen, ville den ikke
have holdt vand - vi kunne jo ikke så godt stemme tyskerne ud af landet vel
?

--
Torben Østrup
_____________________

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 16:16

eastrup_news@hotmail.com skrev:
> [...]

Det er muligt. Skal vi græde i flok, eller forholde os til livet, som
det ser ud?

>Når man så ikke for lov til at stemme
>om sådanne ting ja så stemmer
>danskerne i stedet for med fødderne,
>ved at flytte fra de steder hvor de
>fremmede i stedet flytter ind.

Det er der sikkert nogen der gør.

> [...]

>folkeafstemning. Både danskerne og
>udlændigene viser at vi IKKE er en
>nation men snarere to eller flere der er

Vi er én nation. Der er masser af grupperinger. Sådan er livet. Det er
derfor vi har et repræsentativt demokrati. Praktisk,
ikke?

>Og hvis du var fremkommet med denne
>udtalelse under krigen, ville den ikke
>have holdt vand - vi kunne jo ikke så
>godt stemme tyskerne ud af landet vel
>?

Udtalelsen omhandler den verden jeg befinder mig i. Den omhandler ikke
scenarier fra Hollywood, 30'ernes Danmark,
lokalpolitik i Aulum eller rumstationen Mir.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-07-05 03:26

Peter Bang (slet FPEHM) wrote:

> Vi er én nation. Der er masser af grupperinger. Sådan er livet. Det er
> derfor vi har et repræsentativt demokrati. Praktisk,
> ikke?

Nationalitetsbegrebet er desværre ikke helt så entydigt.

Læs f.eks. det dybt venstreorienterede netopslagsværk www.leksikon.org,
som har følgende artikel:

http://leksikon.org/art.php?n=1817

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 30-07-05 16:00

Peter Bang <peterbang@V7T5Rprivat.dk> wrote:

> Hvad er en 'ihærdig indsats'??

Sørge for at de føler sig så lidt velkomne at de frivilligt rejser eller
ved at internere dem, der er frit valg på hylde 1!

> [...]
> fædrelandskærlighed og danske værdier i deres søgen efter nogen at
> slå ihjel, er mig ubegribeligt. Kald det i stedet for, hvad det

Det er et spørgsmål om at beskytte Danmark imod at blive en islamisk
stat, islamisme=terrorisme.

> [...]
> den her nation, for at forsvare landet og værdierne, så undrer jeg
> mig over, hvis side I er på ... udover jeres egen, altså.

Jeg er på danskernes side. Det var de danskere også der gjorde tyskerne
uvelkomne i Danmark under Anden Verdenskrig og for de tyske flygtninges
vedkommende efter Anden Verdenskrig.

Jeg ved ikke hvad dine værdier er. Med mindre det er Koranen og Sharia
lov, så går du naturligvis også ind for at vi skiller os af med
muhamedanerne med alle tilrådighedstående midler.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 16:48

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev:
> [...]

.... det er derfor, der er så få der lytter til dig.

>Det er et spørgsmål om at beskytte
>Danmark imod at blive en islamisk
>stat, islamisme=terrorisme.

Er du på vej til at konvertere. Personligt har jeg ingen planer i den
retning. Kender i øvrigt ingen der har. Men, der er
muligvis rå mængder af personer i din omgangskreds, der er klar til at
indtage koranen.

>Jeg er på danskernes side.

Øhh ... med dine metoder er du ikke på min side. Det er muligt du tror
du taler på en masse menneskers vegne. Men det er
gætværk.

Det var
> [...]

Det er temmelig sigende og samtidig decideret fornærmende, at du
prøver at sidestille dine perverterede skriblerier i denne
nyhedsgruppe med Anden Verdenskrigs modstandsbevægelse. Jeg vælger dog
at se det fra den tragi-komiske side.

>Jeg ved ikke hvad dine værdier er.

Jeg har ellers beskrevet nogle af mine værdier ovenfor.

>Med mindre det er Koranen og Sharia
>lov, så går du naturligvis også ind
>for at vi skiller os af med
>muhamedanerne med alle
>tilrådighedstående midler.

Og der viser du jo så, hvilken simpel, ensporet narrehat du er.

Fra : NoTrabajo

Dato : 30-07-05 16:44

"Peter Bang (slet V7T5R)" <peterbang@V7T5Rprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Muslimer, som de retteligt hedder, er derimod folk der dyrker en
> religion,

der minder om nazismen.
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 17:48

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet V7T5R)"
><peterbang@V7T5Rprivat.dk> skrev i
>en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>der minder om nazismen.
>--
>NoTrabajo

Var det hvad du kunne mande dig op til? ...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-07-05 05:56

Peter Bang (slet HI04Q) wrote:

> Var det hvad du kunne mande dig op til? ...

Du slipper nok temmeligt dårligt fra at fornægte at Islam ifølge dens
egen slet skjulte, implicitte teokratiske Verdensherredømme-ambition,
dennesidigt set går ud på:

1) Religiøs samfundslovgivning (hvor kun "rettroende" mandlige
familieoverhoveder har visse magtprivilegier, dog pånær selve den
egentlige religionsfrihed)

2) Undertrykkelse af kvinder (som ikke har jævnbyrdig retstilling i Sharia)

3) Systematisk Sharia-funderet diskrimination og forfølgelse af "vantro"
(altså alle ikke-muslimer, herunder kristne og især jøder)

4) Konsekvent udryddelse af "Sharia-krænkere" (såsom bla. homoseksuelle,
opsætsige anderledestroende og decideret "gudløse" ateister, der bare
ikke levnes eksistensberettigelse, hvis de på den mindste måde
kritiserede Muhammed)

Hvis vi lige for sjov sammenligner med Hitlers Nazityskland, havde man dèr:

1) Politisk-"ideologisk" diktatur uden stemmeret (hvor kun "ariske" mænd
havde visse - om end kun yderst teoretiske - mindsterettigheder)

2) Undertrykkelse af kvinder (som bla. blev frataget retten til at
arbejde for at være hjemmegående fødemaskiner understillet manden og
ikke mindst "Das Reich")

3) Systematisk lovfunderet diskrimination og forfølgelse af "opsætsige"
ikke-nazister (Nürnberglovgivningen af 1935)

4) Konsekvent udryddelse af alle "degenererede" som ifølge Nazismens
syge doktriner "truede det ariske blods renhed", hvad enten det drejede
sig om bøsser, jøder, åndssvage, kommunister, sigøjnere eller endda i
få, men alligevel ganske bemærkelsesværdige tilfælde, fromme kristne,
som bare ikke ville dyrke Hitler som dèn afgud, han havde åbenlyse
ambitioner om at være.

Har du virkeligt så pokkers svært ved at se de ganske åbenlyse
fællestræk mellem Islamisme og Nazisme?

Husk på at muslimerne ikke er samvittighedsbundne kristne med en
religionsdikteret næstekærlighedsdoktrin, men at de derimod principielt
blot er "gode muslimer" ved alene at leve op til Islams mærkelige
stammefællesskabs-codici og overholde "Troens Fem Søjler".

Der er desværre en helt uhyggelig mangel på en egentlig ALMENGYLDIG
medmenneskelig etik i Islam: Islamisk "etik" handler derimod udelukkende
om, hvorvidt du er "allieret medmuslim" eller "vantro fjende".

Ja, det ER umiddelbart uforståeligt for et menneske fra en
sækulær-kristen kulturbaggrund, og nej, jeg mener ikke at vi derfor
straks skal forfalde til direkte realisering af muslimernes allerværste
"korsridder"-fordomme om os, men der er altså immervæk en afgrundsdyb
kulturforskel mellem samvittighedsfuld kristen selverkendelse ("Vi bør
vende den anden kind til og elske vor værste modstandere ubetinget, ja
endda ligefrem bede for vedkommende") og militant islamisk
selvretfærdighed ("Folk er kun medmennesker, hvis de er medtroende
muslimer").

Sækulariseringen ligger implicit i Kristendommen, hvor prædikanten Jesus
af Nazareth ifølge mine kristne helligskrifter faktisk skelnede ganske
klart mellem "Guds og Kejserens", dvs. mellem religion og politik. Jesus
gjorde op med en teokratisk Moselov og ofrede sig selv på et kors i
troen på at være "Guds Søn".

Deroverfor er Islams åbent erklærede ambition teokratiet, nemlig en
tilstræbt gerningsretfærdig "hellig" samfundsordning ud fra en "religiøs
facitliste", som en krigerisk araberkrigshøvding engang sammensatte
direkte til egen fordel under påkaldelse af at være "Guds endelige profet".

Ikke bare ud fra min egen eventuelle personlige kristne tro, men derimod
også ISÆR ud fra den af Kristendommen (in)direkte afledte "objektive"
sækulære samfundsopfattelse, kan jeg bare ikke opfatte fundamentalistisk
Islam som andet end en direkte forfærdelig, perverteret regression til
dèt grusomt primitive præ-kristne Moselovstyranni, som man i dèn grad
får udpenslet i ikke bare Det Gamle Testamente, men som man til dels
oplever nidkære antagonister (farisæerne) kæmpe indædt for opretholde i
Det Ny Testamente.

Der burde trods alt være en temmeligt letfattelig forskel på at man i
Kristendommen tager udgangspunkt i Jesus-ord som: "Lad den, der aldrig
har syndet, kaste den første sten!" og at muslimer i kraft af Muhammeds
ord - som jo i Koranens måske mindre kendte følgeværk, Hadith, ligefrem
gøres til teokratisk lovgivning, Shariaen - som muslim direkte
foreskrives NÅDESLØS stening i den ellers så påstået "barmhjertige"
Allahs navn.

Og slutteligt: Nej, jeg er ikke ude på at smide med sten, endsige
straffe eller forfølge folk for deres blotte religiøse tro, men vi har
altså et ganske alvorligt religiøst/kulturelt/politisk problem, når
påfaldende mange muslimer - og selv endda de mest erklæret "moderate" og
"progressive" blandt dem (tag bare Reino "Abdul Wahid" Pedersen og
Sherin Khankan som eksempler) - åbenbart kan føle sig SÅ forpligtede på
Islams antikverede teokratisk-religiøse værdisæt, at de - direkte
adspurgt og med deres ellers ganske udmærkede Grundlovsbeskyttede
religionsfrihed som pseudolegitimering - åbent erkender at de faktisk
arbejder for indførelsen af selvsamme "gudgivne" primitive,
anti-demokratiske normer som gældende straffelov i dette land på
bekostning af det vestlige sækulær-demokratiske samfundsstyre.

Dèt er rent ud sagt decideret uhyggeligt.

Men jeg håber på at Islam så at sige brækker over i to, mellem de fromme
muslimer - som blot måtte være personligt troende og dog alligevel
respekterer dèn selvsamme religionsfrihed, alle respektive religiøse
mennesker såvel som erklærede hardcore-atiester har deres
Grundlovsfæstede trosfrihed ved - og deres decideret helligkrigerske
fanatikertrosfæller, som åbenbart ikke hverken _kan_ eller _vil_ skelne
mellem personlig tro og sækulære samfundsregler.

Og jo, det er måske naivt og optimistisk, da Islam bare ikke levner
megen plads til egentligt "neutralt" sækulært samfundsliv, men det er
alligevel mit spinkle håb at muslimer engang vil kunne tage deres
Korandikterede samfundsforståelse op til revision og kunne lade religiøs
overbevisning være et indre personligt anliggende istedet for at absolut
ville indrette det ydre, sækulær-politiske samfund derefter...

Anders Peter Johnsen

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-07-05 16:11

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Har du virkeligt så pokkers svært ved at se de ganske åbenlyse
> fællestræk mellem Islamisme og Nazisme?

Hvis man enten er naiv eller meget gerne vil være "politisk korrekt", har man
meget svært ved at se ligheden mellem nazisme og muhamedanisme.

(Tak for den fine udredning, Anders)
--
NoTrabajo

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-05 18:38

"Peter Bang (slet V7T5R)" <peterbang@V7T5Rprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11227338700.43099130089637@dtext.news.tele.dk

> Du er forvirret. Danskere er folk med dansk statsborgerskab.

Nej. Danskere er dem, der føler og opfatter sig som danskere, og som
forresten taler dansk. Et tilfældigt statsborgerskab har intet med sagen at
gøre.

> At være dansker
> indbefatter ikke, at man render rundt og slår folk ihjel, fordi
> man ikke lige synes, at deres hudfarve eller religion passer ind.

Så du er enig i at de, der render rundt og slår folk ihjel, fordi man ikke
lige synes, deres hudfarve eller religion passser, ikke er danskere og
derfor skal sparkes ned hvor peberet gror?

> Muslimer, som de retteligt hedder, er derimod folk der dyrker en
> religion.

Muhammed-tilbedere har i årtusinder hedder muhamedanere i dette land. Ganske
som sorte mennesker fra Afrika har heddet negre. Problemet med muslimerne og
deres rædsomme religion/kultur forsvinder ikke af sig selv, fordi du og
andre gør det til en diskussion om politisk korrekte betegnelser.

> Jeg er glad for at bo i et land, hvor religionsfriheden er
> grundlovssikret.

Og hvor længe tror du, den er det? Hvilke grupperinger er det lige, der pt.
arbejder mest ihærdigt for indskrænkning af de grundlovssikrede rettigheder?
Kan du huske, hvad danske mulimer bralrede op med i forlængelse af drabet på
Theo van Gogh, eller skal du have lidt hjælp med hukommelsen?

> Og glad for at bo i et land, hvor lov og orden
> bliver reguleret forholdsvist fornuftigt gennem et repræsentativt
> demokrati.

Nyd det, så længe det varer. Når muslimerne får magt, som de har agt, er det
slut med repræsentativt demokrati. Og det er ikke engang noget, jeg påstår.
Det siger de sør'me selv. Skal du også have hjælp til at finde dokumentation
for det?

> Det er 'værdier', Jesper.

Lad være med at belære andre om værdier. Du har ikke patent på de "rigtige
værdier", selvom du tydeligvis gerne vil have det.

> Så når du og Kaj Vilhelmsen omtaler, hvad I mener der skal gøres i
> den her nation, for at forsvare landet og værdierne, så undrer jeg
> mig over, hvis side I er på ... udover jeres egen, altså.

Ja, det har du ret til. Ganske som jeg undrer mig over, hvis side _du_ er
på...

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 19:54

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet V7T5R)"
> [...]

Det er jo din udlægning. Der er helt sikkert flere. Faktum er, at
jeg ingen steder forpligter mig til at mene, tro eller føle noget
specielt. Mit statsborgerskab er eneste krav.

>Så du er enig i at de, der render
>rundt og slår folk ihjel, fordi man ikke
>lige synes, deres hudfarve eller
>religion passser, ikke er danskere og
>derfor skal sparkes ned hvor peberet gror?

Nu har jeg ikke behov for at sparke ... vi har et retssystem der
håndtere praksis. Jeg ser ingen grund til at tilbyde min
assistance.

> [...]
>heddet negre. Problemet med muslimerne og
>deres rædsomme religion/kultur
>forsvinder ikke af sig selv, fordi du og

Nedsættende betegnelser for andre racer og religioner har altid
været middel til at fjerne fokus fra egne komplekser.

>Og hvor længe tror du, den er det?

Ikke længe hvis det står til Kaj Vilhelmsen, Jesper og så dig. Ude
i den virkelige verden ser jeg nu ingen tegn på, at den står for
fald.

>Hvilke grupperinger er det lige, der pt.
>arbejder mest ihærdigt for
>indskrænkning af de grundlovssikrede
>rettigheder?

Indtil videre har Venstre og DF været ude med nogle idéer om, hvem
der må stemme og hvem der ikke må. Har du andre bud?

>Kan du huske, hvad danske mulimer
>bralrede op med i forlængelse af drabet på
>Theo van Gogh, eller skal du have lidt
>hjælp med hukommelsen?

Næ, det kan jeg ikke. Og det rager mig egentlig langsomt, hvad et
par forskruede tågehorn har at sige om den sag.

>Nyd det, så længe det varer. Når
>muslimerne får magt, som de har agt, er det
>slut med repræsentativt demokrati.

Jeg nyder det skam. Derfor irriterer det mig også, at danskere
taler om at udrense og likvidere.

Og igen .... Jeg er ikke ved at dø af frygt ...

Og
>det er ikke engang noget, jeg påstår.
>Det siger de sør'me selv. Skal du også
>have hjælp til at finde dokumentation
>for det?

Siger 'de' det? ... skal jeg bide negle nu?

>Lad være med at belære andre om
>værdier. Du har ikke patent på de "rigtige
>værdier", selvom du tydeligvis gerne
>vil have det.

Jeg belærer ingen om hvilke værdier de skal have. Jeg er da
fløjtende ligeglad. Jeg nævner mine. Og gør det for at illustrere,
at når Jesper siger 'danskere' dit og 'danskere' dat, så aner han
ikke hvad han snakker om. Han gætter. Han burde tale for sig selv,
i stedet for at bakke sine synspunkter op med 'danskerne' ...

Hvis jeg 'tydeligvis' ville påtvinge andre mine værdier, så skulle
jeg jo i følge Jespers logik begynde at likvidere mig ud af det.
Det er ikke en af mine værdier. Selvom andre åbenbart mener, at
det er en del af 'de danske værdier' ...

>Ja, det har du ret til. Ganske som jeg
>undrer mig over, hvis side _du_ er
>på...

Det forbavser mig ikke. Det er også frygtelig svært at gennemskue,
at jeg vælger den side, der ikke får jern på ved tanken om at
udrense andre mennesker ved likvidering.

Fra : G B

Dato : 31-07-05 16:43

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Muhammed-tilbedere har i årtusinder hedder muhamedanere i dette land.

Njah, vel kun i århundreder, eftersom ideologien er fra ca. år 600. Men
ellers er det rigtigt: "muslim" er et låneord, de danske ord er muhamedaner
eller muselmand.

GB

Fra : NoTrabajo

Dato : 30-07-05 16:40

<eastrup_news@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvis der er muhamedanske lokalradioer, der opfordrer til drab på jøder, får de
så også "trukket stikket ud"?
--
NoTrabajo

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 17:42

NoTrabajo skrev:
> <eastrup_news@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis der er muhamedanske lokalradioer, der opfordrer til drab på jøder, får de
> så også "trukket stikket ud"?

Nej!

Fra : Per Rønne

Dato : 02-08-05 14:37

<eastrup_news@hotmail.com> wrote:

> Ejeren af Radio Holger opfordrer ordret til:

> [...]

Ja, og man kan kun reagere på en måde. Kay Vilhelmsen er et /fjols/.
Heldigvis er der dog ikke meget der tyder på at hans forestillinger får
følger for andre end ham selv og hans radiostation - som jeg i øvrigt
aldrig har hørt om.
--
Per Erik Rønne

Fra : spamerid@sol.dk

Dato : 02-08-05 16:20

Per Rønne skrev:

> [...]
> Heldigvis er der dog ikke meget der tyder på at hans forestillinger får
> følger for andre end ham selv og hans radiostation - som jeg i øvrigt
Ja og lad os nu stoppe denne akademiske diskussion. Kay vilhelmsen
fortjener ikke så megen opmærksomhed. Faktisk slet ingen. Da er da
også sat en stopper for hans svineri....
Kay flyt du ud på landet til de andre svin, så har du da nogen der
gider grønte med på dit åndsamøberi.

S. Rasmussen