stjålne mac ser. nr
Fra : Erik Skovgaard

Dato : 30-07-05 10:58

Hej Mac gruppe
nu har jeg endelig sat lidt styr på min hjemmeside (maccph.dk) og ønsker
så Jeres hjælp til at få lavet en registrering af stjålne mac maskiner.
Har i/du været ude for at miste en mac, ville jeg være glad for at
modtage en mail, Se nærmere på
( http://maccph.dk/mac%20div/macser.nr.html )
jeg vil gerne have feedback så siden/ideen, så skriv endelig.
God weekend.

--
Husk at fjerne/fjern i mailadresse.
mvh Erik Skovgaard KBH 2400 NV

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 31-07-05 11:23

Erik Skovgaard <mac10fjern@os.dk> wrote:
> jeg vil gerne have feedback så siden/ideen, så skriv endelig.
> God weekend.

Ret titlen på forsiden, så bookmarks ikke bliver gemt som "forside".
Lav navnet om til MacCHP. Sådan staves henholdvis Mac og CPH jo.

Ellers fin side og god idé med kosterregistreringen.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 01-08-05 07:36

> [...]
> Lav navnet om til MacCHP. Sådan staves henholdvis Mac og CPH jo.
>
> Ellers fin side og god idé med kosterregistreringen.

uh ja, det var en svipser, tak for det Preben, er rettet her til morgen.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 01-08-05 09:13

Erik Skovgaard <mac10fjern@os.dk> wrote:

> uh ja, det var en svipser, tak for det Preben, er rettet her til morgen.

Og så fik jeg vist lokket dig til en forkert rettelse
Det skal jo være CPH (CoPenHagen) og ikke CHP.

Synes i øvrigt stadig, at logoet bør være MacCPH.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 07-08-05 15:31

Svært at se SN# under tastaturet eller i æble menuen hvis ens Mac er
blevet stjålet.

-Seb

--
Venlig hilsen
Sebastian Bredsdorff

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-08-05 17:49

Sebastian Bredsdorff <usenet@geomac.dk> wrote:

> Svært at se SN# under tastaturet eller i æble menuen hvis ens Mac er
> blevet stjålet.

Har du ikke en kvittering på din Mac?
Gemmer du ikke stelnummeret på din cykel?

Ellers er det vel en glimrende lejlighed til at være forudseende
En gmail konto kan (også her) være en nyttig ting.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg