De sidste par døgn
Fra : Tim

Dato : 30-07-05 10:37

Fra : Malene P

Dato : 30-07-05 10:52

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42eb4a4b$0$30213$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377880/

> Det går rigtig godt.

Ja, de fremmede behøver jo ikke at smide om sig med bomber, før man bliver
grundigt træt af dem.

Malene P

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 11:14

Tim skrev:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377880/

> Det går rigtig godt.
>
> Tim

Ja. Terroren er her allerede. Her er det ikke togstationer der bliver
bombet, men danskere der bliver ydmydet på det groveste.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 11:58

Tim <thpetersen@hotmail.com> skrev:
>http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377880/
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=304297
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=304274
>
>Det går rigtig godt.
>
>Tim

Endnu en såkaldt artikel fra journalistikens elite ... denne gang
uden billeder ... tror du det går alligevel?

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377884/

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 12:01

Peter Bang (slet C7EAY) skrev:

> Endnu en såkaldt artikel fra journalistikens elite ... denne gang
> uden billeder ... tror du det går alligevel?
>
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377884/

Men det er forbudt at have sex med en pige under 15 år, såååå

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 12:08

Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev:

>Men det er forbudt at have sex med en pige under 15 år, såååå

Sååå, hvad?

Det gør jo ikke seksuelt samkvem til voldtægt.
I øvrigt er der rejst tvivl om, hvad der reelt foregik i
lejligheden. Mon ikke vi skal lade retorikken ligge, indtil det er
bedre belyst??

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 12:49

Peter Bang (slet 9O1S5) skrev:

> [...]
> I øvrigt er der rejst tvivl om, hvad der reelt foregik i
> lejligheden. Mon ikke vi skal lade retorikken ligge, indtil det er

Hvis man har sex med personer under 15 år, så er det pædofili, og det
burde du vide.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 14:33

Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev:

>Hvis man har sex med personer
>under 15 år, så er det pædofili, og det
>burde du vide.

Øh ja ..... har jeg påstået andet????

Vågn dog op!!!

Fra : Tim

Dato : 31-07-05 20:31

"Peter Bang (slet C2ABQ)" <peterbang@C2ABQprivat.dk> wrote in message

> Øh ja ..... har jeg påstået andet????
>
> Vågn dog op!!!

Vågn dog selv op, din narhat.

Tim

Fra : Peter Bang

Dato : 01-08-05 12:23

Tim <thpetersen@hotmail.com> skrev:
> [...]

.... tænker du her eventuelt på en narrehat? .... sæt dig bare ned
igen, Tim.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 18:42

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse
> Hvis man har sex med personer under 15 år, så er det
pædofili, og det
> burde du vide.

Er det nu det? der er ikke nogen lov, der siger noget
sådant - der er en straffelov, der forbyder samleje med
personer af begge køn, hvis de er under 15 år - den
kriminelle lavalder, men resultaterne er skam meget
forskellige hos domstolene: er der tale om meget unge , fx
en person på 17 og en pige /dreng på 14, så vil det som
regel ende med en betinget dom - er det en gammel gris på
din alder fx, vil det som regel ende med fængselstraf. Men
man kan så sandelig også blive fængslet for at have sex med
en person over 15 år, men under 18 - også selvom det ikke er
voldtægt.

Begrebet pædofili dækker over voksne over 18, der tænder
sexuelt på børn - her tænkes som regel på børn under 12-13
års-alderen, men begrebet "pædofili" eksisterer ikke som et
strafferetligt fænomen. Man kan godt have sex med en på fx
14 uden at være pædofil, hvis vedkommende person (den
14-årige) fx i udvikling ser ud til at være betydelig ældre.
Det er stadigvæk ulovligt, men ikke desto mindre kan det
indgå som formildende omstændighed.

Endelig kan vi jo forestille os at to unge har sex med
hinanden - de er begge 13 år -er det så pædofili? Det
skriver du jo i dit indlæg at det er. "Hvis man har sex med
personer under 15 år, så er det pædofili" - og det er jo
heller ikke korrekt.

Pædofili er en psykologisk beskrivelse af en adfærd og har
intet med straffelovens opfattelse at gøre. Man bliver ikke
dømt for pædofili, men for at have sex med mindreårige. At
have sex med mindreårige kan endda være mindreårige under 12
og mindreårige under 15 - der er forskellige straframmer i
dette.

Så pas på med den skråsikkerhed.

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 31-07-05 15:49

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> have sex med mindreårige kan endda være mindreårige under 12
> og mindreårige under 15 - der er forskellige straframmer i

Loven siger at man ikke må have sex med personer under 15 år, men der er
selvfølgelig nogle der bliver hurtigere modne end andre, og de er måske
allerede modne til sex som 13 årige.
Og hvis en 16 årige har sex med en 14 årige blver man jo nok ikke dømt,
men i princippet så er det ulovligt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-08-05 09:08

> [...]
> Og hvis en 16 årige har sex med en 14 årige blver man jo
> nok ikke dømt, men i princippet så er det ulovligt.

Loven siger også at det kan være strafbart at have sex med
en under 18 år - men der findes ingen lov, der siger noget
om pædofili - det er dér, du går galt i byen. Du kan altså
ikke sige at fordi en person har sex med en under 15 at så
er vedkommende pædofil - den holder ikke - Pædofili er en
psykologisk/psykiatrisk diagnose og har intet med
straffeloven at skaffe.

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-05 14:55

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> er vedkommende pædofil - den holder ikke - Pædofili er en
> psykologisk/psykiatrisk diagnose og har intet med

Okay. Jeg trækker ordet "pædofili" tilbage.

At loven siger at det er forbudt at have sex med personer under 18 år
viste jeg ikke. Måske du ved hvor på nettet jeg kan læse det?

Men det er strafbart at have sex med personer under 15 år, ifølge loven.

Fra : Jesper

Dato : 30-07-05 14:50

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377880/

> Det går rigtig godt.
>
> Tim

Lidt kulturberigelse fra mussernes side!

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 16:57

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Det går rigtig godt.

jeps

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2673682&forside

Peter

Fra : Hanne

Dato : 30-07-05 17:31

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
>
> jeps
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2673682&forside
>
> Peter

Er det så underligt at folk bliver negative over for muslimerne?, jeg kan
sgu godt forstå det, det er på tide de smager lidt af deres egen medicin, vi
vil fremover se meget mere af den slags, folk bliver ganske enkelt ikke ved
med at finde sig i deres hærgen, så jeg kan kun komme med èt råd til
muslimerne: fis af, mens i endnu kan!!

Hanne.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 17:50

Hanne <hanne@hotmail.com> skrev:

> [...]
>smager lidt af deres egen medicin, vi
>vil fremover se meget mere af den
>slags, folk bliver ganske enkelt ikke ved

Nu lyder du som Dolph fra DR2 ... ligner du ham også?

Fra : Hanne

Dato : 30-07-05 18:12

"Peter Bang (slet GMR7L)" <peterbang@GMR7Lprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Nu lyder du som Dolph fra DR2 ... ligner du ham også?

Hvem er Dolph?

Hanne.

Fra : Jim

Dato : 30-07-05 18:18

"Hanne" <hanne@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Bang (slet GMR7L)" <peterbang@GMR7Lprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er Dolph?

Det må være en figur fra en tegnefilm i Peters Bangs børnetime på TV.

J.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 20:00

Hanne <hanne@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet GMR7L)"
><peterbang@GMR7Lprivat.dk> skrev i en meddelelse
>xt.news.tele.dk...

>Hvem er Dolph?

.... prøv evt. google.

Fra : Croc®

Dato : 30-07-05 18:29

On Sat, 30 Jul 2005 18:31:17 +0200, "Hanne" <hanne@hotmail.com> wrote:

> [...]
>vil fremover se meget mere af den slags, folk bliver ganske enkelt ikke ved
>med at finde sig i deres hærgen, så jeg kan kun komme med èt råd til

Du burde søge behandling hvis du virkelig mener at noget sådant er ok.
Danmark ville være et bedre sted uden alle de rabiate racister.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 31-07-05 20:33

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Du burde søge behandling hvis du virkelig mener at noget sådant er ok.
> Danmark ville være et bedre sted uden alle de rabiate racister.

Det ville være et væsentligt mere fredeligt og sikkert sted, uden
tågehoveder som dig.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 01-08-05 07:39

On Sun, 31 Jul 2005 21:33:10 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Det ville være et væsentligt mere fredeligt og sikkert sted, uden
>tågehoveder som dig.

En racist der forsvarer en racist. Hvor yndigt.

Regards Croc®

Fra : Hanne

Dato : 01-08-05 07:47

> En racist der forsvarer en racist. Hvor yndigt.
>
> Regards Croc®

Det er så yndigt at følges ad---- syng selv videre.

Hanne.

Fra : Croc®

Dato : 01-08-05 21:26

On Mon, 1 Aug 2005 08:46:34 +0200, "Hanne" <hanne@hotmail.com> wrote:

>Det er så yndigt at følges ad---- syng selv videre.

Ja æret være de enfoldige thi deres er riget og magten i al evighed.
Amen!!

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 01-08-05 11:09

> En racist der forsvarer en racist. Hvor yndigt.

Jeg forsvarer da ikke nogen ved at kalde dig et tågehovede. Det er bare en
konstatering.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 01-08-05 21:27

On Mon, 1 Aug 2005 12:08:43 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Jeg forsvarer da ikke nogen ved at kalde dig et tågehovede. Det er bare en
>konstatering.

Ja selv udtrykket du bruger hele tiden var noget jeg introducerede,
sprogligt evner du heller intet at bidrage med. Racisme og manglende
omløb hører dog sammen så du er undskyldt.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 01-08-05 21:44

> Ja selv udtrykket du bruger hele tiden var noget jeg introducerede,
> sprogligt evner du heller intet at bidrage med. Racisme og manglende
> omløb hører dog sammen så du er undskyldt.

Har du nu også opfundet ordet "tågehovede" Croc?

Jo deeet )

Du bliver da også mere og mere desperat, dit tågehovede

Tim

Fra : Croc®

Dato : 02-08-05 08:21

On Mon, 1 Aug 2005 22:43:31 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Har du nu også opfundet ordet "tågehovede" Croc?
>
>Jo deeet )
>
>Du bliver da også mere og mere desperat, dit tågehovede

Læse kan du sørme heller ikke. Jeg har intet skrevet om hverken
opfindelse eller ophavsret, kun at du har omløb på et minimalt højere
stade end en sinke.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 02-08-05 08:50

> Læse kan du sørme heller ikke. Jeg har intet skrevet om hverken
> opfindelse eller ophavsret, kun at du har omløb på et minimalt højere
> stade end en sinke.

Citat:
"... selv udtrykket jeg introducerede..."

Ja, ja Croc. Du er nu og bliver et tågehovede )

Tim

Fra : Croc®

Dato : 02-08-05 18:03

On Tue, 2 Aug 2005 09:49:59 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Citat:
>"... selv udtrykket jeg introducerede..."
>
>Ja, ja Croc. Du er nu og bliver et tågehovede )

Og du har ikke sproglig omløb til at se forskellen mellem
introducering og opfindelse. Det står sløjt til i racistlejren rent
mentalt.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 02-08-05 19:38

> Og du har ikke sproglig omløb til at se forskellen mellem
> introducering og opfindelse. Det står sløjt til i racistlejren rent
> mentalt.

Jaaa, jaaa, jaaa Croc

Så du _INTRODUCEREDE_ altså ordet "tågehovede" til nyhedsgruppen
dk.politik???

LOL dit kogekar... det vil jeg gerne se bevist

Kom nu Croc, dit tågehovede.... du udfordres.

(Vi skal nu se den sædvanlige "det gider jeg ikke", eller "det er du for
ligegyldig til" ell. lignende Croc-undskyldninger. Eet er sikkert: Vi får
_ikke_ beviset at se).

Tim

Fra : Croc®

Dato : 03-08-05 07:19

On Tue, 2 Aug 2005 20:37:33 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ligegyldig til" ell. lignende Croc-undskyldninger. Eet er sikkert: Vi får

Værsgo' det tog tre sekunder, men sparede vel dig for et par timer.
6gmqc1l3anffcs4bfiff2g9tmvo377f7ha@4ax.com

Regards Croc®

Fra : Allan Riise

Dato : 03-08-05 07:21

Til de af os der bruger OE, så skal der lige et news: foran, sådan her....

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 03-08-05 07:28

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Værsgo' det tog tre sekunder, men sparede vel dig for et par timer.
> 6gmqc1l3anffcs4bfiff2g9tmvo377f7ha@4ax.com

Det er da nok korrekt, at Tim og et par stykker mere, har taget ordet
tågehoveder til sig, efter at have set dit skriv, men N.I.L. skrev ordet
herinde allerede i 1998..

http://groups.google.dk/groups?q=T%C3%A5gehoveder&start=60&scoring=d&hl=da&

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 03-08-05 09:07

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> [...]
>>

> Det er da nok korrekt, at Tim og et par stykker mere, har taget ordet
> tågehoveder til sig, efter at have set dit skriv, men N.I.L. skrev ordet

Jeg har nu også anvendt det før Croc var så storsinde at introducere det i
dk.politik

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/5f0ddbe812cdd0b0?hl=en&

Det er nok nærmere Croc der plagierer, det tågehovede.

Tim

Fra : Tim

Dato : 03-08-05 09:09

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Værsgo' det tog tre sekunder, men sparede vel dig for et par timer.
> 6gmqc1l3anffcs4bfiff2g9tmvo377f7ha@4ax.com

Og det tog mig endnu kortere at pille dig ned (jeg fandt bare det første og
bedste eksempel):

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/5f0ddbe812cdd0b0?hl=en&

Det er dig der plagierer dit tågehovede.

LOL, hvor er I nemme

Tim

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 18:42

"Hanne" <hanne@hotmail.com> wrote in message

> Er det så underligt at folk bliver negative over for muslimerne?,

ja det synes jeg

> [...]
> ved med at finde sig i deres hærgen, så jeg kan kun komme med èt råd til

AHA. Så vi skal skære alle over 1 kam fordi der er nogle der er idioter??

Håber ikke folk vil gøre det samme med danskere, og englændere.

Peter

Fra : Hanne

Dato : 30-07-05 19:09

> AHA. Så vi skal skære alle over 1 kam fordi der er nogle der er idioter??
>
> Håber ikke folk vil gøre det samme med danskere, og englændere.
>

> Peter

Er det ikke det muslimerne gør? for dem er vi vantro hunde der ikke er bedre
værd end at blive udryddet, og alle danske kvinder er ludere som man kan
behandle som man har lyst til, det gør de så også, derfor er der kun èn
farbar vej: ud med hele bundet!!

Hanne.

Fra : Croc®

Dato : 30-07-05 19:18

On Sat, 30 Jul 2005 20:09:09 +0200, "Hanne" <hanne@hotmail.com> wrote:

> [...]
>værd end at blive udryddet, og alle danske kvinder er ludere som man kan
>behandle som man har lyst til, det gør de så også, derfor er der kun èn

Du skærer alle over en kam selvom "muslimer" er individer. Fordi du er
zenofob betyder det jo ikke at alle danskere lider af samme.

Regards Croc®

Fra : Sten Schou

Dato : 30-07-05 21:18

> Du skærer alle over en kam selvom "muslimer" er individer. Fordi du er
> zenofob betyder det jo ikke at alle danskere lider af samme.

Tænk, jeg kender et ord der hedder xenofob, for sjov skyld søgte jeg på
Google efter zenofob, her henvises til bl.a. modkraft.dk, samt
dr.dk......nej, jeg er ikke overrasket.

Hilsen Sten

Fra : Croc®

Dato : 30-07-05 23:45

On Sat, 30 Jul 2005 22:18:18 +0200, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

>"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

>Tænk, jeg kender et ord der hedder xenofob, for sjov skyld søgte jeg på
>Google efter zenofob, her henvises til bl.a. modkraft.dk, samt
>dr.dk......nej, jeg er ikke overrasket.

Hvis du istedet søgte på dit keyboard ville du opdage tasterne sidder
placeret ved siden af hinanden, men det mest åbenlyse er vel for svært
for dig.

Regards Croc®

Fra : Sten Schou

Dato : 30-07-05 23:49

> Hvis du istedet søgte på dit keyboard ville du opdage tasterne sidder
> placeret ved siden af hinanden, men det mest åbenlyse er vel for svært
> for dig.

Jeg var ikke klar over, at du havde fået fingrene i klemme i den store
dør,undskyld.....

Hilsen Sten

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 19:37

> [...]
> danske kvinder er ludere som man kan behandle som man har
> lyst til, det gør de så også, derfor er der kun èn farbar

Her må jeg bryde mit løfte til mig selv og sige: du er da
for dum! Jeg har kendskab til kvinder, der tæver deres mænd
og som mener at alle mænd er noget rak som man kan behandle
som man har løst til, og det gør de så også - derfor er der
altså kun en farbar vej for alle kvinder her i landet -ud
med hele bundtet.

Kan du slet ikke se, at du er helt ude i hampen?

Næ, det kan du ikke - derfor er der kun en vej for dig - ind
i mit filter - du er for tåbelig at debattere med -
rendyrket racisme og fremmedhader. Adr!

Plonk!
--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 30-07-05 19:51

> [...]
>
> Næ, det kan du ikke - derfor er der kun en vej for dig - ind i mit
> filter - du er for tåbelig at debattere med - rendyrket racisme og

Jeg tænkte nok det ikke varede så længe, du kan simpelthen ikke lade være,
det må ligge i din natur at svine folk til.

Tina T.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 20:11

Tina T. skrev:

> Jeg tænkte nok det ikke varede så længe, du kan simpelthen ikke lade være,
> det må ligge i din natur at svine folk til.
>
> Tina T.

Da du er i hans filter, kan han jo ikke læse dine indlæg, så hvorfor svarer?

Fra : Tina T.

Dato : 30-07-05 20:23

> Da du er i hans filter, kan han jo ikke læse dine indlæg, så hvorfor
> svarer?

Du er så vidt jeg husker ikke i hans filter (endnu) så nu kan han læse det.

Tina T.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 20:26

Tina T. skrev:

> Du er så vidt jeg husker ikke i hans filter (endnu) så nu kan han læse det.
>
> Tina T.

Netop.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-07-05 10:12

nu kan han læse det.

> Netop.
ja, du har ret i at jeg nu kan læse Tinas udgydelser - men
hvad angår personangreb, så må jeg tilstå at jeg ikke føler
den mindste anger over dette, når jeg skal læse at en kvinde
som Hanne sviner samtlige muslimer til - at Tina T ikke
forstår så simple forhold som disse, undrer mig til gengæld
ikke - jeg tror at Peter K har givet hende et passende navn
som jeg dog ikke vil gentage her.

Til gengæld vil jeg love dig at hvis jeg det viser sig at
jeg skal læse og kommentere flere indlæg fra d'damer via
dig, så er det letteste at sætte dig i filteret også - jeg
orker ikke fremmedhadere - og hvis du med en hensigt
kolporterer deres ubegavede udfald mod andre mennesker, så
er du medskyldig.

Og igen: jeg har skrevet at jeg så vidt muligt vil undlade
personangreb, men jeg vil ikke undlade at give folk, der
hetzer mod andre mennesker på urimeligt grundlag, tørt på,
personangreb eller ej.

Og i øvrigt: der er personangreb og personangreb - at
henvise til at en person, der generaliserer groft mod andre
mennesker, at vedkommende må være småt begavet, er ikke et
personangreb, men simpel forbrugeroplysning.

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 31-07-05 15:50

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> mennesker, at vedkommende må være småt begavet, er ikke et
> personangreb, men simpel forbrugeroplysning.

Det startede jo med, at jeg skrev til Tina, at du jo alligevel ikke
kunne læse hendes indlæg, så hvorfor så svarer på dine indlæg, når du
alligevel ikke kan læse dem?
Det var en forbrugeroplysning til Tina

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 19:48

> [...]
> kan behandle som man har lyst til, det gør de så også, derfor er der kun

ud fra din måde at generalisere på, kan jeg nu med rette påstå at alle
kvinder er en flok ubegavede racistblondiner

Peter

Fra : Hanne

Dato : 30-07-05 19:57

> ud fra din måde at generalisere på, kan jeg nu med rette påstå at alle
> kvinder er en flok ubegavede racistblondiner
>
> Peter

Meget muligt, og alle mænd er en flok usoignerede bajerbællende bøvhoveder.

Hanne.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 20:24

> Meget muligt, og alle mænd er en flok usoignerede bajerbællende
> bøvhoveder.

ja i din verden

Peter

Fra : Hanne

Dato : 30-07-05 20:35

> ja i din verden
>
> Peter

Næh, jeg kender da et par stykker der er ordentlige.

Hanne.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 21:03

> Næh, jeg kender da et par stykker der er ordentlige.

Nå, men så må vi vel alle være ordentlige

Peter

Fra : Hanne

Dato : 30-07-05 21:35

> Nå, men så må vi vel alle være ordentlige
>
> Peter

Man skulle næsten tro du var radikal, sådan som du vrøvler, jeg tror du er
træt.

Hanne.

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-08-05 13:38

"Hanne" <hanne@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Meget muligt, og alle mænd er en flok usoignerede bajerbællende
> bøvhoveder.

Nej da, alle mænd ligner ikke denne nyhedsgruppes Jim.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Jim

Dato : 01-08-05 14:01

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Hanne" <hanne@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej da, alle mænd ligner ikke denne nyhedsgruppes Jim.

Du må virkelig se op til mig, når du nævner mig hele tiden.
Men hva'... Du kan vel kun se opaf, når du bevæger dig på dit lave niveau.

J.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 19:33

> [...]
> ved med at finde sig i deres hærgen, så jeg kan kun komme
> med èt råd til muslimerne: fis af, mens i endnu kan!!

Der kom du med rette straks i mit filter før du kunne
begynde - hvad er det dog for en tåbelig gang gylle at lukke
ud: nogle idiotiske personer foretager nogle kriminelle
handlinger- straks skal alle muslimer ud af landet.

Jeg har faktisk kendskab til en person ved navn Hanne, som
har begået et tyveri fra et supermarked - så kan jeg altså
analogt med dig komme det ét råd til alle med navnet Hanne:
fis af, mens I endnu kan.

Der må være grænser for dumheden her, selv når det kommer
fra en kvinde!

--
ahw

Fra : Hanne

Dato : 30-07-05 19:47

> [...]
> råd til alle med navnet Hanne: fis af, mens I endnu kan.
>
> Der må være grænser for dumheden her, selv når det kommer fra en kvinde!

Det går ikke så godt med at undlade personangreb hva` Arne, er det ikke lidt
ynkeligt at lægge halvdelen af befolkningen for had?, har du et problem i
dit forhold til kvinder?, du føler dig måske underlegen?

Hanne.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 19:54

> Det går ikke så godt med at undlade personangreb hva` Arne, er det ikke
> lidt ynkeligt at lægge halvdelen af befolkningen for had?,

og hvor går så grænsen for hvornår det ikke er ynkeligt?? ved 40%? eller ved
5%???

>har du et problem i dit forhold til kvinder?, du føler dig måske
>underlegen?

der er næppe nogen der vil føle sig underlegen i fortil til typer som dig.
ikke engang en analfabetisk muslim

Peter

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-07-05 10:06

> og hvor går så grænsen for hvornår det ikke er ynkeligt??
> ved 40%? eller ved 5%???

Ja, det undrer jeg mig også over -især da hun ikke er i
stand til at forstå det subtile i mit svar: at være en så
sart mimose, der bliver fornærmet over at blive irrettesat
samtidig med at man ikke synes at det er et problem at lægge
en hel befolkning af troende for had, det kan kun ske hos
særlige kvinder, hvis IQ er mindre end deres skostørrelse.

hvad angår kvinder i almindelighed - om jeg føler mig
underlegen? tja, jeg har været gift i 22 år, så det skal da
nok passe. Og med opdragelsen af to piger, så må jeg tilstå
at der nok kan være noget om snakken men heldigvis er
der jo forskel på kvinder - det var de tåbeligste jeg
refererede til her, selvom jeg indrømmer at det noget
indforståede mandesprog måske kan have skabt mere forvirring
i hendes tågede hjerne end godt er. Når en mand siger noget
negativt om kvinder, så gælder det naturligvis kun den del
af kvinderne, der er dumme - ikke de kvinder, der er
udmærkede - det ligger ligesom i ordene "når det kommer fra
EN kvinde" - men det kan jeg naturligvis ikke forvente at
hun fatter.
Men at sætte hende i mit filter er logisk, eftersom jeg har
proklameret at alle fremmedhadere kommer en tur i filteret.

> der er næppe nogen der vil føle sig underlegen i fortil
> til typer som dig. ikke engang en analfabetisk muslim

Det er nemlig rigtigt!

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 17:41

Peter K. Nielsen skrev:
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> jeps
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2673682&forside
>
> Peter

Enkeltstående tilfælde!
Er det ikke det i plejer at sige, når det er racistisk overfald på
danskerne?
Danskerne og, for den sags skyld, englænderne oplerver dagligt overfald
begået af udlændinge, såååå......
Se bare længere oppe i tråden.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 18:40

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message

> Enkeltstående tilfælde!

nej det er det desværre ikke

> Er det ikke det i plejer at sige, når det er racistisk overfald på
> danskerne?

Det mindes jeg ikke at jeg på noget tidspunkt har skrevet. Men din
bemærkining er måske begrundet i at du ikke evner at komme med en begavet
kommentar? eller synes du bare at racistiske overfald er OK? Eller er den
bar endnu et udslag i din manglende evne til at se verden i andre nuancer en
sort/hvid, og derfor generaliserer alt i denne verden??

> Danskerne og, for den sags skyld, englænderne oplerver dagligt overfald
> begået af udlændinge, såååå......

så du synes at racistiske overfald er Ok-------jamen så fik vi da det på
plads

> Se bare længere oppe i tråden.

hvad???

Peter

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 19:12

Peter K. Nielsen skrev:
> [...]
> bar endnu et udslag i din manglende evne til at se verden i andre nuancer en
> sort/hvid, og derfor generaliserer alt i denne verden??

Det er jo tit, at man høre at det er et enkelstående tilfælde, men om du
lige har sagt det, har jeg ikke skrevet noget om.
Og hvor i alverden skriver jeg at racistiske overfald er OK?

> så du synes at racistiske overfald er Ok-------jamen så fik vi da det på
> plads

Igen. Hvor skriver jeg at racistiske overfald er OK. Vi oplever desværre
næsten hver dag at indvandrere overfalder danskere og det syntes jeg
ikke er OK.
Desværre slipper indvandrene billig, når der er tale om racitiske
overfald på danskere.

> hvad???

Hvad siger du..... Prøv at se de links som Tim starter tråden med.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-05 19:52

> Det er jo tit, at man høre at det er et enkelstående tilfælde, men om du
> lige har sagt det, har jeg ikke skrevet noget om.

ok så du bevarer mit indlæg med at besvare noget andre har
skrevet-------flot

> Og hvor i alverden skriver jeg at racistiske overfald er OK?

citat:
'
Danskerne og, for den sags skyld, englænderne oplerver dagligt overfald
begået af udlændinge, såååå......
Se bare længere oppe i tråden.

citat slut.

det tror jeg selv den mest tungnemme læser vil opfatte som et forsvar for
racistiske overfald. dog med den begrænsning at det kun er OK hvis det er
sorte eller muslimer det går ud over

> Igen. Hvor skriver jeg at racistiske overfald er OK. Vi oplever desværre
> næsten hver dag at indvandrere overfalder danskere og det syntes jeg ikke
> er OK.

men det modsatte forsvarer du

> Desværre slipper indvandrene billig, når der er tale om racitiske overfald
> på danskere.

gør de det??

iflg den retspraksis jeg har kendskab til så er straffen ens uanset hvad vej
det går. Og sådan bør det også være

> Hvad siger du..... Prøv at se de links som Tim starter tråden med.

jame de forsvarer da ikke racistiske overfald. At du bruger dem som forsvar
for racistiske overfald, fortæller blot at du intet har lært i
historietimerne, og er et af disse mennesker som kan få historien fra
30ernes tyskland til at gentage sig

PEter

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 20:19

Peter K. Nielsen skrev:

> ok så du bevarer mit indlæg med at besvare noget andre har
> skrevet-------flot

Tak

> [...]
> racistiske overfald. dog med den begrænsning at det kun er OK hvis det er

Ja, så læser du som fanden læser koranen.
Jeg har da ikke på noget tidspunkt antydet at jeg går ind for racistiske
overfald, hverken mod sorte, hvide, muslimer og kristne.

> men det modsatte forsvarer du

Og nej. Jeg forsvarer ikke det modsatte. Hvor har du det sludder fra?

> gør de det??
>
> iflg den retspraksis jeg har kendskab til så er straffen ens uanset hvad vej
> det går. Og sådan bør det også være

I teorien er den, men i praksis. Nej. Myndighederne er så bange for at
blive stemplet som racister af venstrefløjen, så de ikke tør at give dem
ordenlige straffe.

> [...]
> for racistiske overfald, fortæller blot at du intet har lært i
> historietimerne, og er et af disse mennesker som kan få historien fra

Har jeg påstået at artiklerne forsvarede racistisk overfald?
At du så begynder at snakke om historietimer og 30'ernes Tyskland må stå
for din egen regning.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 01-08-05 12:21

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> jeps
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2673682&forside

Ja, der opstår desværre mange spændinger når man presser folk sammen med
vidt forskellig kultur, race og måde at leve på.

Bare Europas befolkning dog i tide havde sagt fra over for det kunstige
multietniske projekt, som eliten har presset ned over hovedet på os. Men
forhåbenligt kan det stadig nås at rulle udviklingen tilbage, hvis vi vågner
op og siger fra nu.