Arabere torturer vores piger
Fra : Rasmus

Dato : 30-07-05 09:35

Uhyre amok i 22 timer: Skarpt bevæbnet Irakisk far og hans sønner
piskede, sex-misbrugte og truede hjælpeløs dansk pige med døden
Citat fra ekstrabladet

Så er der lige en fare til en eller anden uopdragen arabisk knægt,
som har tortureret og forsøgt at voldtage en dansk pige, fordi hans
uopdragen søn ikke ville komme hjem.

Det er utroligt hvad nogle indvandre tror de kan tillade sig i et land
hvor de kun er gæster.

mvh
Rasmus

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 09:50

"Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>fordi hans
>uopdragen søn ikke ville komme hjem.

>Det er utroligt hvad nogle indvandre tror de kan tillade

Det er utroligt hvad du kan tillade dig af skriverier der er
så udanske at du burde rejse tilbage hvor du kommer fra -
det kan da umuligt være fra Danmark.

At nogle galninge voldtager og er voldelige, betyder ikke at
alle er det.

I øvrigt hedder det jo "indvandrere" - men jeg har hørt at
dem, der stemmer på DF skulle være et flertal af dem, der
har den dårligste skoleuddannelse - gælder det også dig?

--
ahw

Fra : Sten Schou

Dato : 30-07-05 14:05

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> I øvrigt hedder det jo "indvandrere" - men jeg har hørt at dem, der
> stemmer på DF skulle være et flertal af dem, der har den dårligste
> skoleuddannelse - gælder det også dig?

Din kampfælle herinde, Kim Larsen, har også en del stavefejl. Er han i
virkeligheden en forklædt DF'er?

Hilsen Sten

Fra : Svend

Dato : 30-07-05 15:01

Hvordan smager den?

Fra : Rasmus

Dato : 30-07-05 09:57

Nej nu stemmer jeg absolut ikke på DF, så der må jeg godt nok skuffe
dig. Men jeg kan forstå så meget, at du mener man ikke skal overholde
landets love hvis man kommer fra et andet land eller ?

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 10:00

Rasmus skrev:
> Nej nu stemmer jeg absolut ikke på DF, så der må jeg godt nok skuffe
> dig. Men jeg kan forstå så meget, at du mener man ikke skal overholde
> landets love hvis man kommer fra et andet land eller ?

Hvis indvandrene ikke får lov til at gøre hvad der passer dem, så er man
racist.
Men vi er nogle som gerne vil have lov og orden her i landet, men det
vil Arne åbenbart ikke.

Fra : Maz Spork

Dato : 30-07-05 14:17

Pjensen73 wrote:

> Hvis indvandrene ikke får lov til at gøre hvad der passer dem, så er man
> racist.
> Men vi er nogle som gerne vil have lov og orden her i landet, men det
> vil Arne åbenbart ikke.

Vrøvl. Men nogle vil ikke ty til forfølgelse af uskyldige mennesker,
hvis eneste brøde er at tilhøre en bestemt trosretning.

Deri består forskellen.

Fra : Svend

Dato : 30-07-05 15:02

On Sat, 30 Jul 2005 15:17:05 +0200, Maz Spork <maz@spork.dk> wrote:

>Vrøvl. Men nogle vil ikke ty til forfølgelse af uskyldige mennesker,
>hvis eneste brøde er at tilhøre en bestemt trosretning.
>
>Deri består forskellen.

Nej i vil meget importere dem i hundredetusind vis og så løbe fra
ansvaret når konsekvenserne går op for jer!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 18:57

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse

> Hvis indvandrene ikke får lov til at gøre hvad der passer
> dem, så er man racist.
> Men vi er nogle som gerne vil have lov og orden her i
> landet, men det vil Arne åbenbart ikke.

'
Hvor har du belæg for ovenstående? hvor har jeg skrevet at
jeg ikke vil have lov og orden i landet? Dine usmagelige
personangreb er ved at gå for vidt -og det er jo hyklerisk
når du selv fremstiller dig som den forfulgte uskyldighed
netop hvad angår personangreb. Du er nu kandidat til mit
filter.

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 19:36

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> når du selv fremstiller dig som den forfulgte uskyldighed
> netop hvad angår personangreb. Du er nu kandidat til mit

Jeg syntes bare at du altid på en eller anden måde indirekte forsvare de
kriminelle indvandre.
Og så har du det også med at give DF skylden for at indvandrerne laver
ballade.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 19:39

> indirekte forsvare de kriminelle indvandre.

Du kan ikke et eneste sted finde belæg for at jeg skulle
forsvare krimninelle indvandrere - det er altså løgn - og du
spiller hellig når du besværer dig over min mudderkastning?
Det kalder man normalt for hykleri!

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 19:41

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> forsvare krimninelle indvandrere - det er altså løgn - og du
> spiller hellig når du besværer dig over min mudderkastning?

Når nogen her i gruppen, vil have straffet de krimminelle indvandrere,
med f.eks. udvisning, så er du imod.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 19:44

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 19:46

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse

> Når nogen her i gruppen, vil have straffet de krimminelle
> indvandrere, med f.eks. udvisning, så er du imod.

forkert - jeg er bare ikke altid for udvisning - det
afhænger af grundlaget - jeg kan også forsvare mordere uden
at jeg dermed automatisk går ind for mord.

Det kalder man at se nuanceret på tingene - og at forstå
folks selvforståelse - hvad er det her du ikke forstår?

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 20:22

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
>
> Det kalder man at se nuanceret på tingene - og at forstå
> folks selvforståelse - hvad er det her du ikke forstår?

Jeg forstår ikke, at man kan forsvarer morderne. At de måske lider af et
eller andet undskylder ikke mord.
Er der nogen udvisningsdomme du syntes er ok?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-07-05 09:20

> Jeg forstår ikke, at man kan forsvarer morderne. At de
> måske lider af et eller andet undskylder ikke mord.
> Er der nogen udvisningsdomme du syntes er ok?

Hvis jeg var forsvarsadvokat, måtte jeg naturligvis forsvare
forbrydere uanset forbrydelsens art. Kun dumme personer vil
mene at jeg så ville være tilhænger af mord.

Men når folk er sigtet for en forbrydelse, er det ikke det
samme som at mene at de er skyldige, sådan som nogle
åbenbart tror.

Og i min verden er et retssamfund kendetegnet ved at man er
uskyldig til det modsatte er bevist.

Jeg husker ikke samtlige udvisningsdomme, men jeg husker at
en hel del på fremmedhadersiden synes at mene at når
landsretten har givet en udvisningsdom, så finder disse
mennesker det forargeligt at disse domme ofte ankes til
Højesteret og at HR så en dag kommer frem til at de
alligevel ikke skal udvises.

Men det faktum at jeg ikke husker samtlige udvisningsdomme
og at det interesserer mig ganske lidt, gør at jeg ikke kan
svare dig på om jeg finder nogle udvisningsdomme rimelige
eller ej.

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 31-07-05 15:38

Arne H. Wilstrup skrev:
> Hvis jeg var forsvarsadvokat, måtte jeg naturligvis forsvare
> forbrydere uanset forbrydelsens art. Kun dumme personer vil
> mene at jeg så ville være tilhænger af mord.

Hvordan vil du dog forsvarer det, der er sket i Odense.
Frihedsberøvelse, vold, seksuelt krænkelse og tortur?

> Men når folk er sigtet for en forbrydelse, er det ikke det
> samme som at mene at de er skyldige, sådan som nogle
> åbenbart tror.

Nu snakker vi jo så om det der er sket i Odense. Og igen. Hvordan kan
man forsvarer den slags?

> Og i min verden er et retssamfund kendetegnet ved at man er
> uskyldig til det modsatte er bevist.

Det er det også i min verden.

> [...]
> og at det interesserer mig ganske lidt, gør at jeg ikke kan
> svare dig på om jeg finder nogle udvisningsdomme rimelige

Der har jo heller ikke været så mange udvisninger.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-08-05 09:18

> Hvordan vil du dog forsvarer det, der er sket i Odense.
> Frihedsberøvelse, vold, seksuelt krænkelse og tortur?

´Hvem siger at jeg vil forsvare det?

> Nu snakker vi jo så om det der er sket i Odense. Og igen.
> Hvordan kan man forsvarer den slags?

Det er ikke min opgave, men en forsvarers.

> Det er det også i min verden.

Men du dømmer alligevel på forhånd ved at sige: hvordan kan
man dog forsvare det skete i Odense? Det er der givetvis
svar på, men det betyder jo ikke at jeg er enig, vel?

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-05 14:51

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
> meddelelse

> ´Hvem siger at jeg vil forsvare det?

Ja, det siger du selv.
Citat: jeg kan også forsvare mordere uden at jeg dermed automatisk går
ind for mord. Citat slut.

> Det er ikke min opgave, men en forsvarers.

Netop.

> Men du dømmer alligevel på forhånd ved at sige: hvordan kan
> man dog forsvare det skete i Odense? Det er der givetvis
> svar på, men det betyder jo ikke at jeg er enig, vel?

Jeg dømmer det der er sket i Odense, og det er fakta. Kan man virkelig
forsvare det?

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-07-05 00:31

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du er nu kandidat til mit filter.

Er det rigtigt, at du vil bruge den nye navnelov og fremover købe navnet
Arne Filter Wilstrup?

Fra : Rasmus

Dato : 30-07-05 10:01

PS. Jeg har aldrig sagt at alle opføre sig sådan, hvis det er
tilfældet kan du så ikke lige fortælle mig hvor jeg har skrevet det.

mvh
Rasmus

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 18:59

>PS. Jeg har aldrig sagt at alle opføre sig sådan, hvis det
>er
>tilfældet kan du så ikke lige fortælle mig hvor jeg har
>skrevet det.

Det ville være rart hvis du i det mindste lod noget af
svaret på det indlæg du svarer på, stå tilbage i dine
indlæg - som det er nu er det vanskeligt at se, hvem det
egentlig er du svarer og hvorfor.
Jf. ovenstående, hvor dit indlæg også er med.

--
ahw

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 31-07-05 06:01

> [...]
> vanskeligt at se, hvem det egentlig er du svarer og hvorfor.
> Jf. ovenstående, hvor dit indlæg også er med.

Jamen så kan jeg da hjælpe dig. Rasmus skriver "Det er utroligt hvad nogle
indvandre tror de kan tillade sig i et land
hvor de kun er gæster."
Du svarer "At nogle galninge voldtager og er voldelige, betyder ikke at alle
er det."

Hvordan kan du svare på et indlæg du ikke har læst? "Nogle" og "Alle" er
ikke det samme ord, men to forskellige ord med to forskellige betydninger.
Resten af dit indlæg er kun usagligt lort, hjælpeløst sat sammen som en 12
årig skoledreng.

Rasmus er måske ordblind, men hvad er din undskyldning? Dumhed?

Du ryger i mit filter under kategorien "Mod fjolser kæmper selv guderne
forgæves"

P.s. Du kan få hjælp til din kommasætning hos Dansk Sprognævn.
http://dsn.dk/

Flemming Nielsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-08-05 09:16

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse

> [...]
> selv guderne forgæves"
>
> P.s. Du kan få hjælp til din kommasætning hos Dansk

Lad os slå fast med det samme:
1. jeg gættede på at svaret var henvendt til mig - det var
altså et gæt, et kvalificeret gæt.
2. mit indlæg er ganske udmærket og velskrevet - at du mener
noget andet har du heldigvis ikke kompetence til at afgøre.
3. Rasmus er ikke ordblind.
4. Jeg behøver ikke Dansk Sprognævn for at afgøre hvornår
jeg skal sætte kommaer i en nyhedsgruppe - du kan givetvis
finde kommafejl, men det er ikke særlig mange og i øvrigt er
der forskel på at sætte forkerte kommaer og så stave
elendigt. Et komma kan godt gøre en forskel mellem liv og
død, men det er sjældent. Til gengæld ser jeg da gerne at du
påviser hvor mine såkaldte kommafejl skulle være - så skal
jeg da gerne tage det under overvejelse - for i modsætning
til visse andre, har jeg intet imod at blive retledt -også i
dansk.
5. At du mener at jeg er dum og et fjols må du selv om.

--
ahw

Fra : Alucard

Dato : 01-08-05 09:30

On Mon, 1 Aug 2005 10:15:50 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

>2. mit indlæg er ganske udmærket og velskrevet - at du mener
>noget andet har du heldigvis ikke kompetence til at afgøre.

Det er sgu' ikke selvtilliden der fejler noget... )))))))

Det virker som om at AHW tror at han er gud...))

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 02-08-05 06:10

> "Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse

> Lad os slå fast med det samme:

Som du kan se virker mit filter ikke!

> 1. jeg gættede på at svaret var henvendt til mig - det var altså et gæt,
> et kvalificeret gæt.

Ja.

> 2. mit indlæg er ganske udmærket og velskrevet - at du mener noget andet
> har du heldigvis ikke kompetence til at afgøre.

Velskrevet min bare: "I øvrigt hedder det jo "indvandrere" - men jeg har
hørt at dem, der stemmer på DF skulle være et flertal af dem, der har den
dårligste skoleuddannelse - gælder det også dig?" Det giver ingen mening når
du ikke kan stave og lave korrekt kommasætning. Det er det rene vås du
skriver, men nu skal jeg hjælpe dig, som jeg tror du mener det.

"I øvrigt STAVES det "indvandrere" - men jeg har hørt, at et flertal AF dem
der stemmer på DF, har en dårlig uddannelse - gælder det også dig?"

> 3. Rasmus er ikke ordblind.

Nå!

> [...]
> kommaer i en nyhedsgruppe - du kan givetvis finde kommafejl, men det er
> ikke særlig mange og i øvrigt er der forskel på at sætte forkerte kommaer

Der er noget der hedder netikette, og en af de grundlæggende regler er, at
man ikke kommenterer andres stavefejl.

> 5. At du mener at jeg er dum og et fjols må du selv om.

Tak, men jeg har nu ikke kaldt dig dum. Det var et spørgsmål.

Jeg mangler et nummer 6. Du hidser dig op overfor Rasmus, melder ham ind i
DF, og landsforviser ham for det han har skrevet. Du er nu to gange fået at
vide, at det du angriber ham for, har han ikke skrevet. Det bliver så
spændende at se, om 3 gang er lykkens gang. Jeg kunne godt tænke mig at få
en kommentar, frem for at se dig rette stavefejl.

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Malene P

Dato : 30-07-05 10:05

"Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Det er utroligt hvad nogle indvandre tror de kan tillade sig i et land
hvor de kun er gæster.

Det er utroligt, hvad vi finder os i fra deres side. Her.
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377856/ kan man læse lidt om, hvad der
kan ske, når man stoler på de forkerte.

Malene P

Fra : Michael

Dato : 30-07-05 10:31

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor de kun er gæster.
>
> Det er utroligt, hvad vi finder os i fra deres side. Her.

Ja...de danske drenge i Vollsmose har tilsyneladende et noget forskruet
billede af hvordan
piger skal behandles.
Tror du det er 2. generations indvandrenes dårlige opførsel der har smittet
af på de unge mænd ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

--
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing
continued to happen."

- Hitchhikers guide to the galaxy.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 11:03

"Michael" <agentmikie@cFJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billede af hvordan
> piger skal behandles.
> Tror du det er 2. generations indvandrenes dårlige opførsel der har

Artiklen siger intet om drengenes etniske baggrund.
I gætter bare.

Mvh Alf

Fra : Sten Schou

Dato : 30-07-05 21:22

"Alf Blume" <alfblume(a)hotmaildotcom> skrev i en meddelelse

> Artiklen siger intet om drengenes etniske baggrund.
> I gætter bare.

Vollsmose.....giver det ikke et hint?

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-05 13:29

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Alf Blume" <alfblume(a)hotmaildotcom> skrev i en meddelelse

> Vollsmose.....giver det ikke et hint?
>
> Hilsen Sten

Nej.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 11:01

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]

Jeg begriber simpelthen ikke, hvad 14-15 årige piger laver alene
ude i byen omkring midnat. Har de ikke forældre? Eller fatter
deres forældre bare ikke, at skolebørn ikke har en kæft at gøre i
nattelivet?

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-05 11:06

Peter Bang (slet CUCMA) skrev:

> [...]
> ude i byen omkring midnat. Har de ikke forældre? Eller fatter
> deres forældre bare ikke, at skolebørn ikke har en kæft at gøre i

I vore dage får børn lov til det hele.
Her hvor jeg bor løber der børn på 10 år rundt kl. 23.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-07-05 11:53

Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev:

>I vore dage får børn lov til det hele.
>Her hvor jeg bor løber der børn på 10 år rundt kl. 23.

De to 18-årige er muligvis skyldige i voldtægt i så fald står der
tremmer på programmet.

Samtidig er der vel tale om en mere åndelig voldtægtsanklage, der
burde rettes mod pigernes fuldstændigt håbløse 'forældre'. De kan
dog muligvis feje det væk med, at de var sindssyge i
gerningsøjeblikket.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-07-05 15:40

Peter Bang (slet JRDLQ) skrev:

> [...]
> burde rettes mod pigernes fuldstændigt håbløse 'forældre'. De kan
> dog muligvis feje det væk med, at de var sindssyge i

Hvis forældrene bare gad at tage sig mere af deres børn, ville det være
godt. Men man har jo efterhånden den opfattelse, at det er staten der
skal opdrage børnene.

Fra : Rasmus

Dato : 30-07-05 10:24

Eller den her http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377880/ men det er jo
nok ok med Hr. Wilstrup.

Rasmus

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-05 19:02

> Eller den her http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377880/
> men det er jo
> nok ok med Hr. Wilstrup.

Og igen: hvad mener du egentlig? At jeg skulle gå ind for
gruppevoldtægt?
Du må leve i en meget simpel sort-hvid-verden:: hvis man er
muslim, så begår man gruppevoldtægt, hvis man er ikke-muslim
så er man skyldfri - er det sådan du tænker?

Jeg har mødt en neger, der var fraskilt -ergo er alle negre
fraskilte? hvordan kan det være at det er lykkedes dig at
sove så trygt gennem et helt skoleforløb? Du må da i det
mindste have fået et minimum af elementær lærdom om
generaliseringernes fare - eller?

--
ahw

Fra : Rasmus

Dato : 30-07-05 20:36

[...]

Nu har jeg aldrig sagt at alle muslimmer begår gruppevoldtægt, eller
at de er skyldige før end det er bevist. Men det er påfaldende så
mange gange det er bevist med denne gruppe indbyggere eller hvad ?

Rasmus

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-07-05 09:26

> [...]
>påfaldende så
>mange gange det er bevist med denne gruppe indbyggere eller

Du skriver flere gange negativt om muslimer som gruppe - og
kunne du ikke være så venlig at lade dem du citerer stå - i
øjeblikket er det sådan at selv de tidligere omdiskuterede
> - mærker i dine indlæg forsvinder fra min nyhedslæser -
det forstår jeg naturligvis ikke, men jeg lever med det -
til gengæld ved jeg ikke om du svarer mig eller en anden, og
derfor vil du opdage at der ofte bliver svaret i øst og i
vest i forhold til dine indlæg.

Jeg må sige det ganske klart: hvis du fortsat vil have svar
fra mig, skal du sørge for at mindst det citat, du
kommenterer fra mig, står i dit svar - ellers bliver du ikke
svaret.

Du benytter dig af quoted-printable - og nogle genier her i
gruppen har påvist at det skaber problemer med svar-tags som
fx > - jeg ved ikke om det er korrekt, men du kkunne måske
forsøge at benytte et andet tegnsæt i din nyhedslæser -men
det er naturligvis op til dig selv.

--
ahw

Fra : Svend

Dato : 31-07-05 11:52

On 30 Jul 2005 01:34:47 -0700, "Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> wrote:

>Uhyre amok i 22 timer: Skarpt bevæbnet Irakisk far og hans sønner
>piskede, sex-misbrugte og truede hjælpeløs dansk pige med døden
>Citat fra ekstrabladet

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=377936/

Her fremgår det at familien skulle have været "på besøg" i Irak.

Endnu en sag der stinker af asyl plat.

Fra : 3W

Dato : 31-07-05 16:20

"Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> wrote in message
Uhyre amok i 22 timer: Skarpt bevæbnet Irakisk far og hans sønner
piskede, sex-misbrugte og truede hjælpeløs dansk pige med døden
Citat fra ekstrabladet

Han får 5 års fængsel, og er ude efter 3.

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-07-05 19:50

"3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote in message
> [...]
> piskede, sex-misbrugte og truede hjælpeløs dansk pige med døden
> Citat fra ekstrabladet
>
> Han får 5 års fængsel, og er ude efter 3.

Fem år? du må være vanvittig, 18 måneder hvis dommerne skruer bissen på, men
mere sandsynligt er otte måneder.

Fra : 3W

Dato : 02-08-05 03:15

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> "3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote in message

> Fem år? du må være vanvittig, 18 måneder hvis dommerne skruer bissen på,
men
> mere sandsynligt er otte måneder.

Du har desværre nok ret.

Fra : C.Overgaard

Dato : 01-08-05 11:58

[...]

Jeg tror at det er på tide at opgive vores håb om at hjemmet sikkerhed alene
skal afhænge af om politiet evner at være tilstede og at dørene holder. Vi
bør måske skele til hvad erfaringerne er i andre lande. I andre lande har
man hele villakvarterer, hvor man skal melde sig ved indkørslen til
kvarteret og ikke kommer ind uden lovligt ærinde.

Sikkerheden består ellers af høje mure med lidt pigtråd på toppen.

Jeg har familie, som har prøvet at blive vækket og overfaldet i eget hjem.
Det giver mærker for livet. Tiltroen til at man kan være sikker i eget hjem
bliver aldrig genoprettet. Udover den rent fysiske behandling, så må man
også leve med at blive omtalt som offer i landets aviser med navns nævnelse,
da de færreste formår at tænke på at få stoppet medierne.

Jeg har en datter på 7 år og selvom der er mange år til at hun kommer i
chat-alderen, så giver det alligevel tanker om hvad man til den tid skal
logge og hvordan kopien af denne log skal opbevares, så ens bagland kan
komme til at slå tilbage mod de personer, der måtte stå bag en sådan
aggression, når myndighederne ikke længere formår at skabe orden i tingene.

Disse tanker må man gøre sig uanset om gerningsmændene er født det ene eller
andet sted, da det ikke efter min mening har noget med sagen at gøre.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard