/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
dødsstraf -intet mindre
Fra : Malene P


Dato : 30-07-05 01:20

Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?

Malene P



 
 
#2066 (30-07-2005)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 30-07-05 01:39


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>
> Malene P
>
>

Hvad britisk lov foreskriver. Hvad ellers?

Doedsstraf forekommer ikke i civiliserede samfund.




Malene P (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 30-07-05 02:04


"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4b7e4$42eacf0f$45c70061$9129@nf5.news-service.com...

> Hvad britisk lov foreskriver. Hvad ellers?
>
> Doedsstraf forekommer ikke i civiliserede samfund.

Det burde terror og massemord på tilfældige uskyldige heller ikke gøre.

Malene P



#2066 (30-07-2005)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 30-07-05 02:21


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
news:42ead245$0$13845$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4b7e4$42eacf0f$45c70061$9129@nf5.news-service.com...
>
>> Hvad britisk lov foreskriver. Hvad ellers?
>>
>> Doedsstraf forekommer ikke i civiliserede samfund.
>
> Det burde terror og massemord på tilfældige uskyldige heller ikke gøre.

Det goer det desvaerre. WW1, WW2, Korea, Vietnam, GW1, Jugoslavien, GW2 og
en hel del andre. Spoerg din historielaerer.

Den amerikanske terminologi for mord paa uskyldige er "Collateral Damage".
Det betyder, at vi er ligeglade med hvem vi draeber, saa laenge vi kan
undskylde vores mord med at det er en del af den siddende amerikanske
regerings maal og midler.




Croc® (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 30-07-05 02:49

On Fri, 29 Jul 2005 21:21:10 -0400, "#2066" <neslein@hotmail.com>
wrote:


>>> Hvad britisk lov foreskriver. Hvad ellers?
>>>
>>> Doedsstraf forekommer ikke i civiliserede samfund.
>>
>> Det burde terror og massemord på tilfældige uskyldige heller ikke gøre.
>
>Det goer det desvaerre. WW1, WW2, Korea, Vietnam, GW1, Jugoslavien, GW2 og
>en hel del andre. Spoerg din historielaerer.
>
>Den amerikanske terminologi for mord paa uskyldige er "Collateral Damage".
>Det betyder, at vi er ligeglade med hvem vi draeber, saa laenge vi kan
>undskylde vores mord med at det er en del af den siddende amerikanske
>regerings maal og midler.
>
Collateral damage er vel ikke den rette betegnelse?

Corporate damage ville vist være mere nøjagtig, når man tænker på at
der er over 3 mill. beskæftiget i den amerikanske våbenindustri, og
deres produkter skal jo anvendes, ellers saver de den gren over de
sidder på, så vi er sikret en lang række krige også i tiden fremover.

Dwight D. Eisenhower forudsagde dagens samfund i sin afskedstale til
nationen, hvor han netop advarede mod staten i staten, som i sidste
ende koster borgerne deres frihed. Patriot Act er kun et skridt på
vejen mod totalitarismen.

Regards Croc®


G B (30-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 30-07-05 02:26

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:42ead245$0$13845$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>> Doedsstraf forekommer ikke i civiliserede samfund.
> Det burde terror og massemord på tilfældige uskyldige heller ikke gøre.

Nej, men det fatter udlands-danskeren fra Canada ikke.

--
Med venlig hilsen
GB

Jim (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 30-07-05 02:45

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4b7e4$42eacf0f$45c70061$9129@nf5.news-service.com...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
>> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>
>> Malene P
>>
>>
>
> Hvad britisk lov foreskriver. Hvad ellers?
>
> Doedsstraf forekommer ikke i civiliserede samfund.

Vås.
Gentagne drab begået af psykopatiske galninge i bl.a. USA straffes i flere
stater med døden.
Jeg finder det meget civiliseret og ansvarsfuldt over for ofrene og deres
familier.

J.



Croc® (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 30-07-05 02:42

On Sat, 30 Jul 2005 02:20:24 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

>Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
>uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>
Tja særlig omgængelig virker du ikke til at være, men dødsstraf er for
meget selv til en fremmedhader som dig.

Regards Croc®

Jim (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 30-07-05 02:42

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?

Det er jo ingen straf.
Så opnår de jo lige præcis det, de ønsker..en martyrstatus.
Næ, de skal da have lov til at visne under Tower.

J.



Kim Larsen (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-07-05 02:52

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?

Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
lidt ? Det er sgu lidt belastende at se de gentagne bastante udmeldinger om
den totalitære stat du så gerne vil have indført.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jim (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 30-07-05 03:08

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:b56d9$42eadd58$3e3d8433$20419@news.arrownet.dk...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
>> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>
> Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
> lidt ? Det er sgu lidt belastende at se de gentagne bastante udmeldinger
> om den totalitære stat du så gerne vil have indført.

Tog du fejl af natpotten og ølkruset igen?
Du er altså ikke meget for demokratiet og friheden til debat om hvad som
helst.
Du skal altid svine sfolk til alene af den årsag, at deres meninger ikke er
lig dine egne.
Og så kommer du selv til at fremstå som fascistoid. Du vil gerne kunne
bestemme, hvad folk må debatere og ikke.
Og så kan man kun sammenligne dig med en type af personer, som den
civiliserede verden gør alt for at få has på, nemlig en diktator.
Synes du selv om den lidet flatterende benævnelse?

J.



Peter Bang (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-05 07:51

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev
>i en meddelelse
>news:b56d9$42eadd58$3e3d8433$20419@new
>s.arrownet.dk...
>> "Malene P"
>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com>
>>skrev i en meddelelse
>> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread
>>15.news.tele.dk...
>>> Det britiske politi har nu
>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>> terrorister fra de mislykkede
>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>> gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>> uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>
>> Nej, absolut nej, Malene. Kan du
>>ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
>> lidt ? Det er sgu lidt belastende
>>at se de gentagne bastante udmeldinger
>> om den totalitære stat du så gerne
>>vil have indført.
>
>Tog du fejl af natpotten og ølkruset igen?
>Du er altså ikke meget for demokratiet
>og friheden til debat om hvad som
>helst.
>Du skal altid svine sfolk til alene af
>den årsag, at deres meninger ikke er
>lig dine egne.
>Og så kommer du selv til at fremstå
>som fascistoid. Du vil gerne kunne
>bestemme, hvad folk må debatere og ikke.
>Og så kan man kun sammenligne dig med
>en type af personer, som den
>civiliserede verden gør alt for at få
>has på, nemlig en diktator.
>Synes du selv om den lidet flatterende benævnelse?
>
>J.

Tilbage ved fronten, Jim?


Kim Larsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 01-08-05 13:22

"Peter Bang (slet NSEJ0)" <peterbang@NSEJ0privat.dk> skrev i en meddelelse
news:11227064680.54106051692148@dtext.news.tele.dk...
> Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev
>>i en meddelelse
>>news:b56d9$42eadd58$3e3d8433$20419@new
>>s.arrownet.dk...
>>> "Malene P"
>>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com>
>>>skrev i en meddelelse
>>> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread
>>>15.news.tele.dk...
>>>> Det britiske politi har nu
>>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>> terrorister fra de mislykkede
>>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>> gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>> uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>
>>> Nej, absolut nej, Malene. Kan du
>>>ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
>>> lidt ? Det er sgu lidt belastende
>>>at se de gentagne bastante udmeldinger
>>> om den totalitære stat du så gerne
>>>vil have indført.
>>
>>Tog du fejl af natpotten og ølkruset igen?
>>Du er altså ikke meget for demokratiet
>>og friheden til debat om hvad som
>>helst.
>>Du skal altid svine sfolk til alene af
>>den årsag, at deres meninger ikke er
>>lig dine egne.
>>Og så kommer du selv til at fremstå
>>som fascistoid. Du vil gerne kunne
>>bestemme, hvad folk må debatere og ikke.
>>Og så kan man kun sammenligne dig med
>>en type af personer, som den
>>civiliserede verden gør alt for at få
>>has på, nemlig en diktator.
>>Synes du selv om den lidet flatterende benævnelse?
>>
>>J.
>
> Tilbage ved fronten, Jim?

Jeg kan se gennem Peter Bangs indlæg, at Jim har blameret sig selv igen,
hvilket jo ikke er noget nyt.

Jim er kill-filter hos mig for at skrevet, at man skal springe moskeer i
luften og myrde så mange mennesker som muligt.

Den slags skriblerier, afstedkommet af en sygelig tankegang, ønsker jeg ikke
at læse, så derfor er skabs-nazien Jim i kill-filter her.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jim (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 01-08-05 14:03

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:42ee1405$0$18636$14726298@news.sunsite.dk...
> "Peter Bang (slet NSEJ0)" <peterbang@NSEJ0privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:11227064680.54106051692148@dtext.news.tele.dk...
>> Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>>>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev
>>>i en meddelelse
>>>news:b56d9$42eadd58$3e3d8433$20419@new
>>>s.arrownet.dk...
>>>> "Malene P"
>>>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com>
>>>>skrev i en meddelelse
>>>> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread
>>>>15.news.tele.dk...
>>>>> Det britiske politi har nu
>>>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>>> terrorister fra de mislykkede
>>>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>>> gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>>> uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>>
>>>> Nej, absolut nej, Malene. Kan du
>>>>ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
>>>> lidt ? Det er sgu lidt belastende
>>>>at se de gentagne bastante udmeldinger
>>>> om den totalitære stat du så gerne
>>>>vil have indført.
>>>
>>>Tog du fejl af natpotten og ølkruset igen?
>>>Du er altså ikke meget for demokratiet
>>>og friheden til debat om hvad som
>>>helst.
>>>Du skal altid svine sfolk til alene af
>>>den årsag, at deres meninger ikke er
>>>lig dine egne.
>>>Og så kommer du selv til at fremstå
>>>som fascistoid. Du vil gerne kunne
>>>bestemme, hvad folk må debatere og ikke.
>>>Og så kan man kun sammenligne dig med
>>>en type af personer, som den
>>>civiliserede verden gør alt for at få
>>>has på, nemlig en diktator.
>>>Synes du selv om den lidet flatterende benævnelse?
>>>
>>>J.
>>
>> Tilbage ved fronten, Jim?
>
> Jeg kan se gennem Peter Bangs indlæg, at Jim har blameret sig selv igen,
> hvilket jo ikke er noget nyt.
>
> Jim er kill-filter hos mig for at skrevet, at man skal springe moskeer i
> luften og myrde så mange mennesker som muligt.

Det må du da gerne lige finde for os, så vi kan se, hvilken fantasi du er i
besiddelse af.
Mon ikke det er dig, der ønsker, at jeg skal have den mening.

> Den slags skriblerier, afstedkommet af en sygelig tankegang, ønsker jeg
> ikke at læse, så derfor er skabs-nazien Jim i kill-filter her.

Og så må du jo være skabs-bøssen..
Har du stadig din tatovering på røven?
K på den ene om M på den anden...

J.



Pjensen73 (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 01-08-05 14:48

Jim skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:42ee1405$0$18636$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>"Peter Bang (slet NSEJ0)" <peterbang@NSEJ0privat.dk> skrev i en meddelelse
>>news:11227064680.54106051692148@dtext.news.tele.dk...
>>
>>>Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>>>
>>>>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev
>>>>i en meddelelse
>>>>news:b56d9$42eadd58$3e3d8433$20419@new
>>>>s.arrownet.dk...
>>>>
>>>>>"Malene P"
>>>>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com>
>>>>>skrev i en meddelelse
>>>>>news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread
>>>>>15.news.tele.dk...
>>>>>
>>>>>>Det britiske politi har nu
>>>>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>>>>terrorister fra de mislykkede
>>>>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>>>>gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>>>>uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>>>>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>>>
>>>>>Nej, absolut nej, Malene. Kan du
>>>>>ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
>>>>>lidt ? Det er sgu lidt belastende
>>>>>at se de gentagne bastante udmeldinger
>>>>>om den totalitære stat du så gerne
>>>>>vil have indført.
>>>>
>>>>Tog du fejl af natpotten og ølkruset igen?
>>>>Du er altså ikke meget for demokratiet
>>>>og friheden til debat om hvad som
>>>>helst.
>>>>Du skal altid svine sfolk til alene af
>>>>den årsag, at deres meninger ikke er
>>>>lig dine egne.
>>>>Og så kommer du selv til at fremstå
>>>>som fascistoid. Du vil gerne kunne
>>>>bestemme, hvad folk må debatere og ikke.
>>>>Og så kan man kun sammenligne dig med
>>>>en type af personer, som den
>>>>civiliserede verden gør alt for at få
>>>>has på, nemlig en diktator.
>>>>Synes du selv om den lidet flatterende benævnelse?
>>>>
>>>>J.
>>>
>>>Tilbage ved fronten, Jim?
>>
>>Jeg kan se gennem Peter Bangs indlæg, at Jim har blameret sig selv igen,
>>hvilket jo ikke er noget nyt.
>>
>>Jim er kill-filter hos mig for at skrevet, at man skal springe moskeer i
>>luften og myrde så mange mennesker som muligt.
>
>
> Det må du da gerne lige finde for os, så vi kan se, hvilken fantasi du er i
> besiddelse af.
> Mon ikke det er dig, der ønsker, at jeg skal have den mening.
>
>
>>Den slags skriblerier, afstedkommet af en sygelig tankegang, ønsker jeg
>>ikke at læse, så derfor er skabs-nazien Jim i kill-filter her.
>
>
> Og så må du jo være skabs-bøssen..
> Har du stadig din tatovering på røven?
> K på den ene om M på den anden...
>
> J.
>
>
Han kan jo ikke læse dine svar, når du er i hans kill-filter, så det er
da spild af tid at besvarer hans indlæg.

Jim (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 01-08-05 15:00

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:CJpHe.63040$Fe7.202771@news000.worldonline.dk...
> Jim skrev:
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42ee1405$0$18636$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>>"Peter Bang (slet NSEJ0)" <peterbang@NSEJ0privat.dk> skrev i en
>>>meddelelse news:11227064680.54106051692148@dtext.news.tele.dk...
>>>
>>>>Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>>>>
>>>>>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev
>>>>>i en meddelelse
>>>>>news:b56d9$42eadd58$3e3d8433$20419@new
>>>>>s.arrownet.dk...
>>>>>
>>>>>>"Malene P"
>>>>>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com>
>>>>>>skrev i en meddelelse
>>>>>>news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread
>>>>>>15.news.tele.dk...
>>>>>>
>>>>>>>Det britiske politi har nu
>>>>>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>>>>>terrorister fra de mislykkede
>>>>>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>>>>>gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>>>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>>>>>uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>>>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>>>>>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>>>>
>>>>>>Nej, absolut nej, Malene. Kan du
>>>>>>ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
>>>>>>lidt ? Det er sgu lidt belastende
>>>>>>at se de gentagne bastante udmeldinger
>>>>>>om den totalitære stat du så gerne
>>>>>>vil have indført.
>>>>>
>>>>>Tog du fejl af natpotten og ølkruset igen?
>>>>>Du er altså ikke meget for demokratiet
>>>>>og friheden til debat om hvad som
>>>>>helst.
>>>>>Du skal altid svine sfolk til alene af
>>>>>den årsag, at deres meninger ikke er
>>>>>lig dine egne.
>>>>>Og så kommer du selv til at fremstå
>>>>>som fascistoid. Du vil gerne kunne
>>>>>bestemme, hvad folk må debatere og ikke.
>>>>>Og så kan man kun sammenligne dig med
>>>>>en type af personer, som den
>>>>>civiliserede verden gør alt for at få
>>>>>has på, nemlig en diktator.
>>>>>Synes du selv om den lidet flatterende benævnelse?
>>>>>
>>>>>J.
>>>>
>>>>Tilbage ved fronten, Jim?
>>>
>>>Jeg kan se gennem Peter Bangs indlæg, at Jim har blameret sig selv igen,
>>>hvilket jo ikke er noget nyt.
>>>
>>>Jim er kill-filter hos mig for at skrevet, at man skal springe moskeer i
>>>luften og myrde så mange mennesker som muligt.
>>
>>
>> Det må du da gerne lige finde for os, så vi kan se, hvilken fantasi du er
>> i besiddelse af.
>> Mon ikke det er dig, der ønsker, at jeg skal have den mening.
>>
>>
>>>Den slags skriblerier, afstedkommet af en sygelig tankegang, ønsker jeg
>>>ikke at læse, så derfor er skabs-nazien Jim i kill-filter her.
>>
>>
>> Og så må du jo være skabs-bøssen..
>> Har du stadig din tatovering på røven?
>> K på den ene om M på den anden...
>>
>> J.
> Han kan jo ikke læse dine svar, når du er i hans kill-filter, så det er da
> spild af tid at besvarer hans indlæg.

Hvis du ikke er i hans filter, så kan han læse det nu. ;0)

J.



Pjensen73 (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 01-08-05 15:02

Jim skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:CJpHe.63040$Fe7.202771@news000.worldonline.dk...
>
>>Jim skrev:
>>
>>>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>>news:42ee1405$0$18636$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>>
>>>>"Peter Bang (slet NSEJ0)" <peterbang@NSEJ0privat.dk> skrev i en
>>>>meddelelse news:11227064680.54106051692148@dtext.news.tele.dk...
>>>>
>>>>
>>>>>Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>>>>>
>>>>>
>>>>>>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev
>>>>>>i en meddelelse
>>>>>>news:b56d9$42eadd58$3e3d8433$20419@new
>>>>>>s.arrownet.dk...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>"Malene P"
>>>>>>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com>
>>>>>>>skrev i en meddelelse
>>>>>>>news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread
>>>>>>>15.news.tele.dk...
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>Det britiske politi har nu
>>>>>>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>>>>>>terrorister fra de mislykkede
>>>>>>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>>>>>>gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>>>>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>>>>>>uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>>>>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>>>>>>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>>>>>
>>>>>>>Nej, absolut nej, Malene. Kan du
>>>>>>>ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
>>>>>>>lidt ? Det er sgu lidt belastende
>>>>>>>at se de gentagne bastante udmeldinger
>>>>>>>om den totalitære stat du så gerne
>>>>>>>vil have indført.
>>>>>>
>>>>>>Tog du fejl af natpotten og ølkruset igen?
>>>>>>Du er altså ikke meget for demokratiet
>>>>>>og friheden til debat om hvad som
>>>>>>helst.
>>>>>>Du skal altid svine sfolk til alene af
>>>>>>den årsag, at deres meninger ikke er
>>>>>>lig dine egne.
>>>>>>Og så kommer du selv til at fremstå
>>>>>>som fascistoid. Du vil gerne kunne
>>>>>>bestemme, hvad folk må debatere og ikke.
>>>>>>Og så kan man kun sammenligne dig med
>>>>>>en type af personer, som den
>>>>>>civiliserede verden gør alt for at få
>>>>>>has på, nemlig en diktator.
>>>>>>Synes du selv om den lidet flatterende benævnelse?
>>>>>>
>>>>>>J.
>>>>>
>>>>>Tilbage ved fronten, Jim?
>>>>
>>>>Jeg kan se gennem Peter Bangs indlæg, at Jim har blameret sig selv igen,
>>>>hvilket jo ikke er noget nyt.
>>>>
>>>>Jim er kill-filter hos mig for at skrevet, at man skal springe moskeer i
>>>>luften og myrde så mange mennesker som muligt.
>>>
>>>
>>>Det må du da gerne lige finde for os, så vi kan se, hvilken fantasi du er
>>>i besiddelse af.
>>>Mon ikke det er dig, der ønsker, at jeg skal have den mening.
>>>
>>>
>>>
>>>>Den slags skriblerier, afstedkommet af en sygelig tankegang, ønsker jeg
>>>>ikke at læse, så derfor er skabs-nazien Jim i kill-filter her.
>>>
>>>
>>>Og så må du jo være skabs-bøssen..
>>>Har du stadig din tatovering på røven?
>>>K på den ene om M på den anden...
>>>
>>>J.
>>
>>Han kan jo ikke læse dine svar, når du er i hans kill-filter, så det er da
>>spild af tid at besvarer hans indlæg.
>
>
> Hvis du ikke er i hans filter, så kan han læse det nu. ;0)
>
> J.
>
>
Jeg ved det faktisk ikke. Han har ikke svaret på mine indlæg længe.

Trunte (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 30-07-05 07:10


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>
> Malene P

Helt sikkert - de skal have kappet hovedet og helst så smertefuldt som
det overhovedet er muligt - og så skal det vises på samtlige tv-stationer
i verden til skræk og advarsel.. evt i slow-motion.Ligesom i den gode
gamle middelalder.

De skal naturligvis dømmes efter britisk lov.
Et samfund, hvor staten tager liv er ikke et civiliseret samfund.

Trunte



Michael (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 30-07-05 07:32



> Helt sikkert - de skal have kappet hovedet og helst så smertefuldt som
> det overhovedet er muligt - og så skal det vises på samtlige tv-stationer
> i verden til skræk og advarsel.. evt i slow-motion.Ligesom i den gode
> gamle middelalder.
>
> De skal naturligvis dømmes efter britisk lov.
> Et samfund, hvor staten tager liv er ikke et civiliseret samfund.
>
> Trunte
>

Ja for helvede...og lad os i samme omgang brænde hekse på bålet og
torturere protestanterne.
Woohoo...I love the smell of angst in the morning.

Med venlig hilsen
Michael Weber
--
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing
continued to happen."

- Hitchhikers guide to the galaxy.


G B (31-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 31-07-05 16:50

"Michael" <agentmikie@cFJERNDETTE.dk> skrev i meddelelsen
news:42eb1c89$0$85293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Ja for helvede...og lad os i samme omgang brænde hekse på bålet og
> torturere protestanterne.
> Woohoo...I love the smell of angst in the morning.

Bliv voksen, Hellerup-dreng - og tag navneforandring, for du er da en
amatør til at grille dine debatmodstandere.

Åh, ja: Og læs Ibn Warraq, koranen og hadith.

--
Med venlig hilsen
GB

News (30-07-2005)
Kommentar
Fra : News


Dato : 30-07-05 07:33

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42eb19c3$0$30251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de
>> rette
>> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
>> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>
>> Malene P
>
> Helt sikkert - de skal have kappet hovedet og helst så smertefuldt som
> det overhovedet er muligt - og så skal det vises på samtlige
> tv-stationer
> i verden til skræk og advarsel.. evt i slow-motion.

Det er jo ønsketænkning.

>Ligesom i den gode gamle middelalder.

Ja, vi må tilage til middelalderen, så vi kæmper på lige fod i denne
"krig".
Alt er tilladt.

> De skal naturligvis dømmes efter britisk lov.
> Et samfund, hvor staten tager liv er ikke et civiliseret samfund.

Så kan vi kun håbe at andre vil gøre det af med dem.
De skal ikke belaste samfundet yderligere med fængselsophold.




Knud Larsen (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 30-07-05 08:42


"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message
news:42eb19c3$0$30251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

>
> De skal naturligvis dømmes efter britisk lov.
> Et samfund, hvor staten tager liv er ikke et civiliseret samfund.

Det er vrøvl, uanset hvor mange gange det bliver gentaget. Hvis det var
rigtigt, så har alle samfund i historien være uciviliserede, ca indtil "vi"
blev født, men det er vel også det du mener?




Malene P (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 30-07-05 09:01


"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42eb19c3$0$30251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> De skal naturligvis dømmes efter britisk lov.
> Et samfund, hvor staten tager liv er ikke et civiliseret samfund.

Et civiliseret samfund kan blive nødt til at tage ubehagelige metoder i brug
for at beskytte sig selv.

Malene P



Jim (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 30-07-05 12:00

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42eb19c3$0$30251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
>> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>
>> Malene P
>
> Helt sikkert - de skal have kappet hovedet og helst så smertefuldt som
> det overhovedet er muligt - og så skal det vises på samtlige tv-stationer
> i verden til skræk og advarsel.. evt i slow-motion.Ligesom i den gode
> gamle middelalder.

Tv-stationer...??? I middelalderen???



Kim Larsen (31-07-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 31-07-05 09:33

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42eb19c3$0$30251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42eac809$0$14104$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
>> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
>> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>
>> Malene P
>
> Helt sikkert - de skal have kappet hovedet og helst så smertefuldt som
> det overhovedet er muligt - og så skal det vises på samtlige tv-stationer
> i verden til skræk og advarsel.. evt i slow-motion.Ligesom i den gode
> gamle middelalder.
>
> De skal naturligvis dømmes efter britisk lov.
> Et samfund, hvor staten tager liv er ikke et civiliseret samfund.

Garotering, Trunte, garotering er svaret. Hvis vores racistblondine, Malene
P, kendte til denne yderst sadistiske henrettelsesmetode som spanierne
yndede at anvende endda vist helt op i forrige århundrede, så ville hun
hvine i fryd. Her er noget som er så modbydeligt at det må overgå selv
hendes vildeste fantasier og så har denne særegne form for statsterrorisme
oven i købet været praktiseret. Sjovt at tænke på når nu den kristne verden
er så meget efter muslimerne og deres middelalderlige sharia-lov. Nogle af
historiens største svin er faktisk de kristne.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Malene P (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-08-05 08:56


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:96f85$42ec8cd3$3e3d8433$5467@news.arrownet.dk...
>
> Garotering, Trunte, garotering er svaret. Hvis vores racistblondine,
Malene
> P, kendte til denne yderst sadistiske henrettelsesmetode som spanierne
> yndede at anvende endda vist helt op i forrige århundrede, så ville hun
> hvine i fryd.

Den sidste garottering i Spanien fandt sted en gang i 1970'erne under
Franco. Men jeg synes da ikke, at jeg nogetsteds har udtrykt ønske om, at de
dødsdømte ligefrem skal pines -hvad udleder du det af?

Malene P



Kim Larsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 01-08-05 13:12

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42edd5cb$0$13195$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:96f85$42ec8cd3$3e3d8433$5467@news.arrownet.dk...
>>
>> Garotering, Trunte, garotering er svaret. Hvis vores racistblondine,
> Malene
>> P, kendte til denne yderst sadistiske henrettelsesmetode som spanierne
>> yndede at anvende endda vist helt op i forrige århundrede, så ville hun
>> hvine i fryd.
>
> Den sidste garottering i Spanien fandt sted en gang i 1970'erne under
> Franco. Men jeg synes da ikke, at jeg nogetsteds har udtrykt ønske om, at
> de
> dødsdømte ligefrem skal pines -hvad udleder du det af?

Nej men du kan da godt lide det der med totalitære regimer a la
højrefascistiske regimer, såhhhh kunne det ikke være lidt rart for dig hvis
de led lidt ? Du mener jo øjensynligt at dødsstraf er en herlig ting.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Malene P (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-08-05 13:17


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:42ee118a$0$18642$14726298@news.sunsite.dk...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> > Den sidste garottering i Spanien fandt sted en gang i 1970'erne under
> > Franco. Men jeg synes da ikke, at jeg nogetsteds har udtrykt ønske om,
at
> > de
> > dødsdømte ligefrem skal pines -hvad udleder du det af?
>
> Nej men du kan da godt lide det der med totalitære regimer a la
> højrefascistiske regimer, såhhhh kunne det ikke være lidt rart for dig
hvis
> de led lidt ? Du mener jo øjensynligt at dødsstraf er en herlig ting.

Du er sgu for viderekommende.

Malene P



Peter Bang (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-05 08:21

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>Det britiske politi har nu
>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>terrorister fra de mislykkede
>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>gerningsmænd -og såfremt at deres
>bomber VILLE have dræbt et utal af
>uskyldige og tilfældige mennesker,
>ja så er der for mig kun én eneste
>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>
>Malene P

Hvori består rimeligheden? De anholdte har jo netop ikke dræbt
nogen.

Desuden er dødsstraf et tåbeligt, middelalderligt instrument. Tag
et kig på de stater, der praktiserer den slags. Egentlig troede
jeg det var den slags stater vi betragtede som barbariske.

USA er selvfølgelig undtagelsen blandt civiliserede nationer. Men
de er jo også til dels stadig styret af gammel-testamentlige
regler og traditioner. Selv the great leader of the free world
synes at dødsstraf er passende i en række situationer. Samtidig er
hans engagement mod fri abort en af hans indenrigspolitiske
mærkesager ...


Jim (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 30-07-05 12:02

"Peter Bang (slet WXU25)" <peterbang@WXU25privat.dk> skrev i en meddelelse
news:11227082830.0832698430603784@dtext.news.tele.dk...
> Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>>Det britiske politi har nu
>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>terrorister fra de mislykkede
>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>gerningsmænd -og såfremt at deres
>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>uskyldige og tilfældige mennesker,
>>ja så er der for mig kun én eneste
>>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>
>>Malene P
>
> Hvori består rimeligheden? De anholdte har jo netop ikke dræbt
> nogen.

Og dermed ikke begået noget ulovligt, så de skal vel sættes fri, så de kan
få en chance til.

J.



Peter Bang (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-05 16:24

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>"Peter Bang (slet WXU25)"
><peterbang@WXU25privat.dk> skrev i en meddelelse
>news:11227082830.0832698430603784@dte
>xt.news.tele.dk...
>> Malene P
>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>>>Det britiske politi har nu
>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>terrorister fra de mislykkede
>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>
>>>Malene P
>>
>> Hvori består rimeligheden? De
>>anholdte har jo netop ikke dræbt
>> nogen.
>
>Og dermed ikke begået noget ulovligt,
>så de skal vel sættes fri, så de kan
>få en chance til.
>
>J.

Og det er så de mulige scenarier??
Dit liv må være simpelt.


Jim (31-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 31-07-05 16:34

"Peter Bang (slet 1UGFU)" <peterbang@1UGFUprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:11227372390.654591871955244@dtext.news.tele.dk...
> Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>>"Peter Bang (slet WXU25)"
>><peterbang@WXU25privat.dk> skrev i en meddelelse
>>news:11227082830.0832698430603784@dte
>>xt.news.tele.dk...
>>> Malene P
>>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>>>>Det britiske politi har nu
>>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>>terrorister fra de mislykkede
>>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>>gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>>uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>>
>>>>Malene P
>>>
>>> Hvori består rimeligheden? De
>>>anholdte har jo netop ikke dræbt
>>> nogen.
>>
>>Og dermed ikke begået noget ulovligt,
>>så de skal vel sættes fri, så de kan
>>få en chance til.
>>
>>J.
>
> Og det er så de mulige scenarier??
> Dit liv må være simpelt.

Du må have en simpel tankegang med den konklusion.



Allan Riise (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 01-08-05 10:11

"Jim" <Jim@nothingtospam.com> skrev i en meddelelse
news:42ecef63$0$77241$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Du må have en simpel tankegang med den konklusion.


Kan du komme væk!!!!

Hvordan er du dog kommet ud af bure`t?
Nå, pyt, tilbage med sig, smæld smæld smæld...

--
Allan Riise



Peter Bang (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-08-05 15:33

Jim <Jim@nothingtospam.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 1UGFU)"
><peterbang@1UGFUprivat.dk> skrev i en meddelelse
>news:11227372390.654591871955244@dtex
>t.news.tele.dk...
>> Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>>>"Peter Bang (slet WXU25)"
>>><peterbang@WXU25privat.dk> skrev i
>>><en meddelelse
>>>news:11227082830.0832698430603784@d te
>>>xt.news.tele.dk...
>>>> Malene P
>>>><malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>>>>>Det britiske politi har nu
>>>>>angiveligt anholdt alle de 4 formodede
>>>>>terrorister fra de mislykkede
>>>>>aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
>>>>>gerningsmænd -og såfremt at deres
>>>>>bomber VILLE have dræbt et utal af
>>>>>uskyldige og tilfældige mennesker,
>>>>>ja så er der for mig kun én eneste
>>>>>rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>>>>>
>>>>>Malene P
>>>>
>>>> Hvori består rimeligheden? De
>>>>anholdte har jo netop ikke dræbt
>>>> nogen.
>>>
>>>Og dermed ikke begået noget ulovligt,
>>>så de skal vel sættes fri, så de kan
>>>få en chance til.
>>>
>>>J.
>>
>> Og det er så de mulige scenarier??
>> Dit liv må være simpelt.
>
>Du må have en simpel tankegang med
>den konklusion.

Tag nu et godt kig på din kommentar, og kom endelig med et bud på
dine analyseevner. Ellers er det bedst, ikke mindst for din egen
skyld, hvis du går hen og lægger dig igen.


Trans (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Trans


Dato : 30-07-05 11:56

Kim Larsen wrote:

> Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
> lidt ?

Har Dansk Folkeparti udtalt sig til fordel for dødsstraf? Hvem,
hvornår og hvor? Ikke fordi jeg ville være imod det.

Bent


Kim Larsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 01-08-05 13:30

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
news:1122720979.282646.258760@f14g2000cwb.googlegroups.com...
Kim Larsen wrote:

> Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
> lidt ?

Har Dansk Folkeparti udtalt sig til fordel for dødsstraf? Hvem,
hvornår og hvor? Ikke fordi jeg ville være imod det.

Jeg opfatter Dansk Folkeparti som et parti helt ude på den yderste
højrerabiate tangent. Der ligger Malene P også politisk, så derfor ligger
det snublende nært at lave den kobling. Har du på noget tidspunkt hørt Dansk
Folkeparti tage afstand fra dødsstraf? Hvis de nogensinde kommer med en
udmelding om dødsstraf så lur mig om de ikke vil gå ind for det uvæsen
ubetinget.

--
Kim Larsen (stærk modstander af dødsstraf)

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Pjensen73 (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 01-08-05 14:47

Kim Larsen skrev:
> "Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> news:1122720979.282646.258760@f14g2000cwb.googlegroups.com...
> Kim Larsen wrote:
>
>
>>Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
>>lidt ?
>
>
> Har Dansk Folkeparti udtalt sig til fordel for dødsstraf? Hvem,
> hvornår og hvor? Ikke fordi jeg ville være imod det.
>
> Jeg opfatter Dansk Folkeparti som et parti helt ude på den yderste
> højrerabiate tangent. Der ligger Malene P også politisk, så derfor ligger
> det snublende nært at lave den kobling. Har du på noget tidspunkt hørt Dansk
> Folkeparti tage afstand fra dødsstraf? Hvis de nogensinde kommer med en
> udmelding om dødsstraf så lur mig om de ikke vil gå ind for det uvæsen
> ubetinget.
>
Okay. Der vil jeg gerne se dokumentation for, at Dansk Folkeparti går
ind for dødsstraf. Hvordan kan du da udtale dig om sådan noget?

Kim Larsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 01-08-05 15:01

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:JIpHe.63039$Fe7.202813@news000.worldonline.dk...
> Kim Larsen skrev:
>> "Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
>> news:1122720979.282646.258760@f14g2000cwb.googlegroups.com...
>> Kim Larsen wrote:
>>
>>
>>>Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide
>>>DF-gen
>>>lidt ?
>>
>>
>> Har Dansk Folkeparti udtalt sig til fordel for dødsstraf? Hvem,
>> hvornår og hvor? Ikke fordi jeg ville være imod det.
>>
>> Jeg opfatter Dansk Folkeparti som et parti helt ude på den yderste
>> højrerabiate tangent. Der ligger Malene P også politisk, så derfor ligger
>> det snublende nært at lave den kobling. Har du på noget tidspunkt hørt
>> Dansk Folkeparti tage afstand fra dødsstraf? Hvis de nogensinde kommer
>> med en udmelding om dødsstraf så lur mig om de ikke vil gå ind for det
>> uvæsen ubetinget.
>>
> Okay. Der vil jeg gerne se dokumentation for, at Dansk Folkeparti går ind
> for dødsstraf. Hvordan kan du da udtale dig om sådan noget?

Prøv at spørg DF, du har jo sikkert medlemskabet i orden. Det bliver
spændende den dag de skal udrede en holdning til dette (gad vide hvor mange
vælgere de får skræmt væk på den konto).

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Pjensen73 (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 01-08-05 15:04

Kim Larsen skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:JIpHe.63039$Fe7.202813@news000.worldonline.dk...
>
>>Kim Larsen skrev:
>>
>>>"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
>>>news:1122720979.282646.258760@f14g2000cwb.googlegroups.com...
>>>Kim Larsen wrote:
>>>
>>>
>>>
>>>>Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide
>>>>DF-gen
>>>>lidt ?
>>>
>>>
>>>Har Dansk Folkeparti udtalt sig til fordel for dødsstraf? Hvem,
>>>hvornår og hvor? Ikke fordi jeg ville være imod det.
>>>
>>>Jeg opfatter Dansk Folkeparti som et parti helt ude på den yderste
>>>højrerabiate tangent. Der ligger Malene P også politisk, så derfor ligger
>>>det snublende nært at lave den kobling. Har du på noget tidspunkt hørt
>>>Dansk Folkeparti tage afstand fra dødsstraf? Hvis de nogensinde kommer
>>>med en udmelding om dødsstraf så lur mig om de ikke vil gå ind for det
>>>uvæsen ubetinget.
>>>
>>
>>Okay. Der vil jeg gerne se dokumentation for, at Dansk Folkeparti går ind
>>for dødsstraf. Hvordan kan du da udtale dig om sådan noget?
>
>
> Prøv at spørg DF, du har jo sikkert medlemskabet i orden. Det bliver
> spændende den dag de skal udrede en holdning til dette (gad vide hvor mange
> vælgere de får skræmt væk på den konto).
>
Tja. Jeg har glemt at betale, så jeg er blevet smidt ud af partiet
Men når du mener at de går ind for dødsstraf, så må du da kunne
dokumentere det.
Det er iørigt din opgave, da det er dig der kommer med den påstand. Det
dig der har bevisbyrden.

nånej@hovsa.invalid (01-08-2005)
Kommentar
Fra : nånej@hovsa.invalid


Dato : 01-08-05 15:39

Pjensen73 <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:JIpHe.63039$Fe7.202813@news000.worldonline.dk:

> Okay. Der vil jeg gerne se dokumentation for, at Dansk Folkeparti går
> ind for dødsstraf. Hvordan kan du da udtale dig om sådan noget?

Han kobler hjernen fra, åbner ædespalten og sætter drøbelen og tastaturet i
svingninger. Let nok...

--
Med venlig hilsen
GB

Trans (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Trans


Dato : 30-07-05 11:59


Kim Larsen wrote:

> Nej, absolut nej, Malene. Kan du ikke prøve at styre dit facistoide DF-gen
> lidt ?

Har Dansk folkeparti udtalt sig til fordel for dødsstraf? Ved hvilken
lejlighed skulle det være sket? Ikke nødvendigvis fordi jeg
villevære imod det.

Bent


Jesper (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 30-07-05 13:45

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

> Det britiske politi har nu angiveligt anholdt alle de 4 formodede
> terrorister fra de mislykkede aktioner 21/7. Såfremt at det ER de rette
> gerningsmænd -og såfremt at deres bomber VILLE have dræbt et utal af
> uskyldige og tilfældige mennesker, ja så er der for mig kun én eneste
> rimelig sanktion: aflivning. Hvad mener i?
>
> Malene P

De skal spærres inde på livstid i mørklagte eneceller på vand og brød,
men hvis de beder om euthanasi, så skal deres ønske naturligvis
efterkommes.
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408659
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste