Motiver
Fra : G B

Dato : 30-07-05 00:06

De seneste mails fra min PC er først og fremmest bragt til opbyggelse af
Kirkegaard, Kim Larsen, David stikker-Konrad og alle de andre, som ikke kan
klare at se sandheden i øjnene, nemlig at ders små fucking muhamedaner-
bamser er ved at ødelægge det samfund vi lever i.

Jo mere I brokker jer, des flere mails kommer der.

GB

Fra : Croc®

Dato : 30-07-05 02:41

On 29 Jul 2005 23:06:12 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>bamser er ved at ødelægge det samfund vi lever i.
>
>Jo mere I brokker jer, des flere mails kommer der.

Der er vist en der har kigget lidt dybt i klukflasken igen, men det er
der jo intet nyt i.

Jeg håber sandelig de klager det rette sted, dit svineri er ingen vist
interesseret i.

Regards Croc®

Fra : Jim

Dato : 30-07-05 03:15

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vist en der har kigget lidt dybt i klukflasken igen, men det er
> der jo intet nyt i.
>
> Jeg håber sandelig de klager det rette sted, dit svineri er ingen vist
> interesseret i.

Er du i familie med Kim Larsen?
Du synes også at skulle blande dig i, hvad der må skrives og ikke skrives.
Er du også en lille diktator?

J.

Fra : G B

Dato : 30-07-05 03:27

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Det må efterhånden være klart for de fleste, at krokodillen er muhamedaner-
apologét af værste skuffe.

GB

Fra : Jim

Dato : 30-07-05 03:46

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i meddelelsen

> Det må efterhånden være klart for de fleste, at krokodillen er
> muhamedaner-
> apologét af værste skuffe.

Hov G, kom du ikke til at slette min tekst..:)
Og jo, Croc® lukker ikke meget fornuftigt ud, når man diskuterer
muhamedslimer.

Fra : G B

Dato : 30-07-05 04:21

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i meddelelsen news:42eae9e6$0
$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hov G, kom du ikke til at slette min tekst..:)

Nåeh, de' ka' jo smut', det skidt...

GB

Fra : Croc®

Dato : 30-07-05 15:02

On Sat, 30 Jul 2005 04:14:37 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote:

>Er du i familie med Kim Larsen?
>Du synes også at skulle blande dig i, hvad der må skrives og ikke skrives.
>Er du også en lille diktator?
>
>J.

Hvis du ellers kunne læse handlede det om e-mails.

Regards Croc®