Netavisen Kommunistisk Politik - hvis De v~
Fra : G B

Dato : 29-07-05 23:36

Rapport fra de tapre anti-imperialisters sommerlejr:
http://makeashorterlink.com/?M1434668B

"Vi har i særlig grad bekræftet vores solidaritet med det irakiske folks
legitime modstandskamp, som har bragt Bush og Co's planer om
verdensherredømme i alvorlige vanskeligheder – og med det palæstinensiske
folks heroiske kamp mod det zionistiske Israels ulovlige besættelse og
undertrykkende apartheidpolitik.(...)

I første halvdel af august 2006 afholdes den 20. internationale
antifascistiske og antiimperialistiske ungdomslejr i Danmark.

Hundredvis af unge fra alle kontinenter og fra hele den europæiske union
vil samles i Nordsjælland for at udveksle erfaringer, lære af hinanden og
lære at kæmpe sammen. Mere end nogensinde gælder det, at kampen er
international og at alle modstandskræfter må slutte sig sammen mod en
stadig mere barbarisk og brutal fjende."

Tænk, jeg synes de skulle holde deres kongresser (eller hvad de
ordflommefede pladdernakker nu ynder at slynge ud af storladent
bragesnak) i Cuba. Jeg er SIKKER på, at onkel Fidel vil ælske det.

GB

Fra : Jim

Dato : 31-07-05 16:32

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> ordflommefede pladdernakker nu ynder at slynge ud af storladent
> bragesnak) i Cuba. Jeg er SIKKER på, at onkel Fidel vil ælske det.

Jamen så har Arne måske alligevel venner..
Nu bliver han glad..
Når disse DKP-wannabees støtter "modstandsbevægelsen" i Irak, så må det vel
anses for at være støtte til terrorismen..
Eller tager jeg fejl.. Og ditto i Israel v. "Palæstina".

J.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-08-05 13:15

G B wrote:
> [...]
> ordflommefede pladdernakker nu ynder at slynge ud af storladent
> bragesnak) i Cuba. Jeg er SIKKER på, at onkel Fidel vil ælske det.

Jeg synes nu snarere de burde holde deres "anti-imperialistiske"
kommunistkongresser eet af følgende steder:

http://www.starrepublic.org/encyclopedia/wikipedia/l/li/list_of_gulag_camps.html

Det er vel i realiteten blot sammenligneligt med at man ved
deprogrammering af hjernevaskede unge nynazister sender dem på studietur
til Auschwitz for at lade dem fatte hvad Fanden det egentlig overhovedet
er for et grotesk vanvid, de hævder at gå ind for...

Anders Peter Johnsen