Crack til Pro Cycling Manager
Fra : Mikkel Paulsen

Dato : 29-07-05 19:05

Nogen der har en crack til ovenstående spil?

Hurtig respons, in a hurry!

/Mikkel

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-07-05 20:23

Mikkel Paulsen wrote:

> Hurtig respons, in a hurry!

Mwahahah!!! Jeg tager 100,- i timen.

Tror du, at dem der ser dit indlæg rent faktisk skynder sig at hjælpe
dig fordi du skriver 'in a hurry'?

Hvordan ville du reagere hvis en tilfældig person du aldrig havde mødt
før kom hen til dig og bad dig om et eller andet og ovenikøbet bad dig
om at finde det frem i en fart?

Brug en søgemaskine eller et P2P program og find det selv!

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-07-05 20:51

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan ville du reagere hvis en tilfældig person du aldrig havde mødt
> før kom hen til dig og bad dig om et eller andet og ovenikøbet bad dig
> om at finde det frem i en fart?

Hey giv mig lige en Porche.. Hurtigt!!!
*LOL*
Ja det kunne da være kønt hvis det var sådan man fik tingene..
Anarchy in DK

Mvh
Benjamin

Fra : rt@rt.dk>

Dato : 30-07-05 12:21

>Brug en søgemaskine eller et P2P program og find det selv!

Eller endnu bedre, køb det, og vær glad over at de der har lavet det
også bliver belønnet........

Fra : Ole J.

Dato : 30-07-05 13:34

On Sat, 30 Jul 2005 13:20:45 +0200, rt@rt.dk> wrote:

>Eller endnu bedre, køb det, og vær glad over at de der har lavet det
>også bliver belønnet........

Jeg har købt det...
Men det er lige før jeg håber at flere folk henter cracks i stedet for
at købe det, for det er edderfanegalemig det værste lort jeg
nogensinde har sat penge i.

Det kan ikke være rigtigt at man kan udgive et så fuldstændigt
ekstremt fejlfyldt spil, til trods for at det næsten er en tro kopi af
sidste års udgave af spillet. Det er en katastrofe som managerspil.
Helt igennem.

Det er kun online-løb der kan redde lidt af spillets ære.

Men der findes iøvrigt slet ingen cracks til spillet, da det er
starforce protection og det er næsten umuligt at cracke. Eks. er et
mange måneder gammelt spil som Splinter Cell: Chaos Theory stadig ikke
cracked, og det er også star force.

Fint nok iøvrigt at folk er tvunget til at købe spil. Men i tilfældet
PCM manager er det 300 kr ud af vinduet hvis man forventer et
acceptabelt spilbart managerspil

Fra : NN

Dato : 30-07-05 16:05

> [...]
> ekstremt fejlfyldt spil, til trods for at det næsten er en tro kopi af
> sidste års udgave af spillet. Det er en katastrofe som managerspil.

Du er vel klar over at de allerede har lavet et par rettelser? og der kommer
vist en på mandag der retter den sidste store bug i career-delen.
PCM er bedre end CYM4, og jeg tror spillet bliver godt efter de sidste fejl
bliver rettet.
Men derfor er det stadigt amatøragtigt at de kan udgive et spil med så mange
fejl år efter år.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-07-05 17:42

NN wrote:

> [...]
> bliver rettet.
> Men derfor er det stadigt amatøragtigt at de kan udgive et spil med så mange

Jeg synes faktisk nærmere det er utroligt at folk bliver ved med at købe
et spil med så mange fejl år efter år.. ;)

Fra : Zapper

Dato : 03-08-05 12:36

Ole griflede...........

> Men der findes iøvrigt slet ingen cracks til spillet, da det er
> starforce protection og det er næsten umuligt at cracke.
Pladder - alle spil kan crackes - det lykkedes også at cracke Halflife 2
selvom det var "umuligt" - desværre er det oftest den uskyldige køber det
går ud over - eksempelvis kan du ikke sælge dit originale HL2 uden at du
overdrager din steam konto til den der har købt det og vil installere HL2 på
hans pc.....fordi HL2 kan kun køre på den konto det blev installeret
under.....vor herre bevares siger jeg......
protection der er lavet kan også crackes - kun et spørgsmål om nogen vil og
gider bruge tiden på det....
Eks. er et
> mange måneder gammelt spil som Splinter Cell: Chaos Theory stadig ikke
> cracked, og det er også star force.

mærkeligt - jeg kender flere der spiller et uautoriseret SP Chaos - men ok
lev du bare i troen

> Fint nok iøvrigt at folk er tvunget til at købe spil. Men i tilfældet
> PCM manager er det 300 kr ud af vinduet hvis man forventer et
> acceptabelt spilbart managerspil

Sådan er det sg tit .....
Henrik

Fra : Ole

Dato : 04-08-05 14:24

On Wed, 3 Aug 2005 13:35:47 +0200, "Zapper" <hberggreen@gmail.com>
wrote:

>Ole griflede...........

>Pladder - alle spil kan crackes -

Hold kæft med dit "pladder" og læs igen:
" det er _næsten_ umuligt at cracke."

>protection der er lavet kan også crackes - kun et spørgsmål om nogen vil og
>gider bruge tiden på det....

Starforce er et helvede at cracke og det tager i mange tilfælde
måneder inden det lykkes, hvis man overhoveder ser en cracked udgave.

det nærmeste jeg har set crack til eks. Splintercell har været noget
med at man skal demontere sine CDrom drev og ligenden bøvl, og ikke
engang da er det langt fra at alle kan få det til at virke. Tværtimod

http://thepiratebay.org/details.php?id=3344406
http://thepiratebay.org/details.php?id=3315629

Etc.
På bundlinjen står et spil, der ikke er blevet cracked, i hvert fald
ikke tilnærmelses i en grad som kan bruges. Jeg giver ikke ret meget
for "dine venner"-historien må jeg indrømme.

Iøvrigt starter mareridtet forfra når der udkommer en
fejl-retningspatch til starforce-spillene.(der kommer jo næsten
fejlretningspatches til alle spil i disse tider )

Så selvom det kan lyde herligt anarkistisk at udråbe at "alt kan
crackes", så er realiteten at det er blevet så besværligt med flere af
de nye spil, at det ikke er tilfældet.

Det værste er at starforce er lidt et helvede, også for den lovlige
bruger, pga starforce-installationen og måden den fungerer på

Fra : Max

Dato : 29-07-05 21:24

Hej Mikkel

> Hurtig respons, in a hurry!

Du mangler nogle ord som "vær så venlig" og "bede om"
i dit ordforråd.

Mvh Max

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-07-05 22:15

Max wrote:
> Hej Mikkel

> Du mangler nogle ord som "vær så venlig" og "bede om"
> i dit ordforråd.

Store bjerge af penge kan også gøre det.

-Sune

Fra : S. Sørensen

Dato : 29-07-05 22:23

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Store bjerge af penge kan også gøre det.
>
> -Sune

Og evner udover det sædvanlige det Cycling Manager er Starforce beskyttet på
den onde måde... dvs... rimelig svær at gøre noget ved, udover at købe
skidtet =)

Fra : Janus

Dato : 30-07-05 03:25

S. Sørensen wrote:
> [...]
> den onde måde... dvs... rimelig svær at gøre noget ved, udover at købe

-og hvis man virkelig er så hooked på spillet, at man skal ha' et crack
in a hurry og det at kan kun gå for langsomt, burde man jo nok overveje
at købe det?

Mikkel Paulsen, jeg synes du skal tage den tekst der plejer at stå i
..nfo filen til alle dine kopierede spil seriøst: At denne kopi af
spillet skal tages som trial ware, at hvis man kan lide spillet efter at
have prøvet det, skal man købe det.
Ja, det er let at være en idiot at høre på, men hvor må det bare være
skod at være spiludvikler og folk bare pisser en og ens arbejde op og
ned ad ryggen.

/janus

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : KH

Dato : 30-07-05 09:48

> jeg synes du skal tage den tekst der plejer at stå i
> .nfo filen til alle dine kopierede spil

Hvorfra ved du der følger en nfo fil med til kopieret spil???

> Ja, det er let at være en idiot at høre på, men hvor må det bare være skod
> at være spiludvikler og folk bare pisser en og ens arbejde op og ned ad
> ryggen.

Korrekt!! Det er let, og du klarer det helt fint

Men hvorfra ved du at det er et kopispil?? Han kan jo have ridset sit spil
så det ikke vil kører, og efterlyser en no-cd patch!!!

Mvh

Klaus

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-07-05 10:09

"KH" wrote

> Hvorfra ved du der følger en nfo fil med til kopieret spil???

De fleste har vel hentet nocd patches fra megagames eller gamecopyworld?

> Men hvorfra ved du at det er et kopispil?? Han kan jo have ridset sit
> spil så det ikke vil kører, og efterlyser en no-cd patch!!!

Så kan OP jo lade være med at ridse sine CD'ere!

- Peter

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-07-05 11:50

"KH" <Hoengaard@Gmail.com.FJERN> skrev i en meddelelse

> Men hvorfra ved du at det er et kopispil?? Han kan jo have ridset sit
spil
> så det ikke vil kører, og efterlyser en no-cd patch!!!

Så burde emnet indeholde: No-CD patch til XXXX
Når man skriver crack til et spil, så vil langt de fleste gå ud fra at det
drejer sig om et kopispil, og som regel er det også tilfældet.

Mvh
Benjamin

Fra : haervaerk

Dato : 30-07-05 12:06

Crack, No-cd patch, originalt eller ulovlig kopi - ingen af delene
ændrer på at dette blot er endnu et eksempel på hvorledes et req. (ok -
det var ikke skide hensigtsmæssigt formuleret!) udvikler sig til
beskyldninger og mudderkastning.

Diskussionen lider af den klassiske "hvem-kom-først?
Hønen-eller-ægget"- problematik (ER det en lovlig kopi? Måske! ER det
en ulovlig kopi? Måske! No one knows the thruth), og som sådan hører
den nærmere til i en filosofi-ng end her!! Det ville (modsat denne
diskussion) være en del mere spændende!

Mit sure opstød - kald mig bare "den lille gnavne mandsling"

/dennis

Fra : KH

Dato : 30-07-05 23:54

> Når man skriver crack til et spil, så vil langt de fleste gå ud fra at det
> drejer sig om et kopispil, og som regel er det også tilfældet.

Hvilken crack er ikke også en no-cd patch og omvendt??? I min verden er det
sgu et fedt om man skriver det ene eller det andet. Den gør det samme!

Mvh

Klaus

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-07-05 00:42

> Hvilken crack er ikke også en no-cd patch og omvendt??? I min verden er
det
> sgu et fedt om man skriver det ene eller det andet. Den gør det samme!

Og sådan kan vi blive ved..
Det orker jeg ikke at deltage i, du har ret, jeg har ret og sådan er det.
Let it rest

Mvh
Benjamin