[gta:sa] mission Free Fall (muligvis spoil~
Fra : Peter T.

Dato : 29-07-05 15:58

Irriterende mission, som tager monsterlang tid, at starte forfra på...

Skal jeg BAG OM flyet og flyve ind i coronaen eller kan jeg blot flyve ind
i den, mens flyveren flyver imod mig?

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : René Lønstrup

Dato : 29-07-05 16:20

Peter T. wrote:
> Irriterende mission, som tager monsterlang tid, at starte forfra på...
>
> Skal jeg BAG OM flyet og flyve ind i coronaen eller kan jeg blot
> flyve ind i den, mens flyveren flyver imod mig?

Du skal bagom og indhente flyet.
Sørg for at komme højt op i vejret, når du er på vej ud over vandet, så
du er over det andet fly's højde (brug radaren til at bestemme det). Så
snart du kan se det andet fly foran dig begynder du at vende flyet om,
og siden du er over det andet fly, burde det ikke være noget større
problem at indhente det idet du jo skal flyve nedad for at ramme
coronaen (bare sørg for at du ikke skyder over målet, da der ikke er tid
til endnu et forsøg). Resten af missionen er til gengæld det rene
barnemad...

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet