Mondeo - kontakt til elrude?
Fra : Jesper Mathiesen

Dato : 29-07-05 16:06

Hejsa.

Jeg har lidt problemer med den ene elrude i for på en mondeo fra 97.
Kontakten var meget sodet indeni, men i forsøget på at rense den knækkede
den ene kontaktarm selvfølgelig. Er der nogle der ved, hvor meget sådan en
dum kontakt ligger i af pris. Eventuelt nogle, som ligger inde med sådan en
kontakt?

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 19:59

"Jesper Mathiesen" <mathiesen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dum kontakt ligger i af pris. Eventuelt nogle, som ligger inde med sådan

Ford reservedelslager er din ven når du skal købe sådanne reservedele.

--
Tom

Fra : Jesper Mathiesen

Dato : 30-07-05 08:56

> Ford reservedelslager er din ven når du skal købe sådanne reservedele.

Ja, men så kan jeg jo hurtigt se 400 kr forsvinde..... Det var mere hvis der
var nogle som lå inde med denne kontakt....

Fra : Brian

Dato : 30-07-05 10:36

Jesper Mathiesen wrote:
> Ja, men så kan jeg jo hurtigt se 400 kr forsvinde..... Det var mere
> hvis der var nogle som lå inde med denne kontakt....

Som privatperson ligger man vel kun inde med sådan en kontakt, hvis
den er defekt

Hvis muldvarpen skriger når den kommer ud i dagslys, må du forbi
en hugger - Mondeo er/var da en forholdsvis populær bil.
Prøv at kigge på www.dataophug.dk

/Brian

Fra : ChipMIK

Dato : 30-07-05 20:57

Ellers kan du da altid prøve www.ebay.co.uk Der plejer sådan noget at gå for
10-20 kr. (+ porto)

ChipMIK

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 21:00

"ChipMIK" <michael@spam.sucks.kallnet.fo> skrev i en meddelelse
> Ellers kan du da altid prøve www.ebay.co.uk Der plejer sådan noget at gå
> for 10-20 kr. (+ porto)

hehe, de er bare "spejlvendte" fordi rattet sidder i konens side i UK (RHD)

Så de skal nok findes på den tyske ebay, når det lige er disse kontakter

--
Tom

Fra : test

Dato : 31-07-05 20:41

Ellers må hun jo bare stå på hovedet med stængerne ud af soltaget for at
genkende knappen ROFL

ChipMIK