3220 og pc
Fra : Charlotte

Dato : 29-07-05 08:24

Hejsa

Hvordan kan det være at jeg sagtens kan få for. til min pc og overflytte
billeder via filstyring, men ikke flytte ringetoner, billeder osv til min
tlf ved hjælp at de programmer som skulle kunne gøre det? bruger dku-5 kabel
og pc-suite 6.5.12
Andre der har oplevet det?
Charlotte

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 18:01

Er det et Originalt Nokia kabel?

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 18:04

Hvis det ikke er et originalt kabel så skal du bruge den software der fulgte
med kablet. Det skaer at PC Suite ikke understøtter uoriginale kabler. Hvis
det er et originalt kabel så skal du ringe til nokia og tale med deres
support:)

Fra : Charlotte

Dato : 31-07-05 08:29

org. kabel og jeg har brugt den medfølgende software... hende
jeg købte den af sagde at hun sagtens kunne overfører ringetoner.. men min
går bare død i forsøget selvom det er samme tlf og kabel.