/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Mulig bombemand?
Fra : Tim


Dato : 28-07-05 22:32
 
 
G B (28-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 28-07-05 23:26

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:42e94ed7$0$89189
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490

Ja, han kan tiltros hvad som helst.

--
Med venlig hilsen
GB

jodem (28-07-2005)
Kommentar
Fra : jodem


Dato : 28-07-05 23:34


"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:42e95b7d$0$4970$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:42e94ed7$0$89189
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>
> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
>
> --
> Med venlig hilsen
> GB

Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.



G B (28-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 28-07-05 23:46

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen news:42e95d3d$0$1482
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.

Han er ellers selv god i den muhamedanske offer-rolle når det drejer sig om
at opfinde "racistiske overgreb" ud af den blå luft, så hvorfor ikke?

Manden er og bliver pakistaner. Man kan tage manden ud af Pakistan, men man
kan ikke tage Pakistan ud af manden, ved du nok, min gode ven.

--
Med venlig hilsen
GB

jodem (28-07-2005)
Kommentar
Fra : jodem


Dato : 28-07-05 23:54


"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:42e9601e$0$195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen news:42e95d3d$0$1482
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>>> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
>> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.
>
> Han er ellers selv god i den muhamedanske offer-rolle når det drejer sig
> om
> at opfinde "racistiske overgreb" ud af den blå luft, så hvorfor ikke?
>
> Manden er og bliver pakistaner. Man kan tage manden ud af Pakistan, men
> man
> kan ikke tage Pakistan ud af manden, ved du nok, min gode ven.
>
> --
> Med venlig hilsen
> GB

Og det er dig, der frabeder dig at blive kaldt r..... Du er en skændsel.



Jim (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 29-07-05 00:20

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
news:42e96216$0$349$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:42e9601e$0$195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen news:42e95d3d$0$1482
>> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>>
>>>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>>>> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
>>> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.
>>
>> Han er ellers selv god i den muhamedanske offer-rolle når det drejer sig
>> om
>> at opfinde "racistiske overgreb" ud af den blå luft, så hvorfor ikke?
>>
>> Manden er og bliver pakistaner. Man kan tage manden ud af Pakistan, men
>> man
>> kan ikke tage Pakistan ud af manden, ved du nok, min gode ven.
>>
>> --
>> Med venlig hilsen
>> GB
>
> Og det er dig, der frabeder dig at blive kaldt r..... Du er en skændsel.

Hvem har kaldt ham et røvhul? ;0)



Bo Nielsen (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Bo Nielsen


Dato : 29-07-05 00:47


"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
news:42e96820$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> news:42e96216$0$349$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> > news:42e9601e$0$195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen news:42e95d3d$0$1482
> >> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> >>
> >>>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
> >>>> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
> >>> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med
det.
> >>
> >> Han er ellers selv god i den muhamedanske offer-rolle når det drejer
sig
> >> om
> >> at opfinde "racistiske overgreb" ud af den blå luft, så hvorfor ikke?
> >>
> >> Manden er og bliver pakistaner. Man kan tage manden ud af Pakistan, men
> >> man
> >> kan ikke tage Pakistan ud af manden, ved du nok, min gode ven.
> >>
> >> --
> >> Med venlig hilsen
> >> GB
> >
> > Og det er dig, der frabeder dig at blive kaldt r..... Du er en skændsel.
>
> Hvem har kaldt ham et røvhul? ;0)
>
Nååh, jeg troede der skulle stå rocker. : o )))

Boni



G B (29-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 29-07-05 01:14

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen
news:42e96216$0$349$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Og det er dig, der frabeder dig at blive kaldt r..... Du er

Hvd er jeg? Hvad har du gang i? Har du hørt om Københavns Byret?

--
Med venlig hilsen
GB

Michael Kirkegaard (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 29-07-05 14:55


"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:42e974d8$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen
> news:42e96216$0$349$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>> Og det er dig, der frabeder dig at blive kaldt r..... Du er
>
> Hvd er jeg? Hvad har du gang i? Har du hørt om Københavns Byret?
>
> --
Du er en skændsel, en racist, en hensynsløs fingerkneppende
bagbordsindianer.
Kort sagt: et vaskeægte svin med al for meget plads i folden.
Og hvad var der så med den byret?

Michael



Tim (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 29-07-05 15:16

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message
news:42ea3513$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:42e974d8$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen
>> news:42e96216$0$349$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>>
>>> Og det er dig, der frabeder dig at blive kaldt r..... Du er
>>
>> Hvd er jeg? Hvad har du gang i? Har du hørt om Københavns Byret?
>>
>> --
> Du er en skændsel, en racist, en hensynsløs fingerkneppende
> bagbordsindianer.
>

Sjovt, som alle I røde her i gruppen er optaget af at røvpule!?

Bortset fra det, er det da helt nærliggende at stille det spørgsmål om
Qureshi. Han er både venstreorienteret og muslim. Den kombination kan næsten
kun avle vold og terror.

Tim



G B (29-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 29-07-05 21:00

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:42ea3513$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Du er en skændsel, en racist, en hensynsløs fingerkneppende
> bagbordsindianer.

Og du er et fantasiløst fjols.

--
Med venlig hilsen
GB

Allan Knaap (28-07-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 28-07-05 23:50


"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
news:42e95d3d$0$1482$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
>>
>> --
>> Med venlig hilsen
>> GB
>
> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.

Hva' satan, hør lige en loppe gø :))

Allan Knaap



G B (29-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 29-07-05 01:15

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i meddelelsen news:42e96101$0$46148
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.
> Hva' satan, hør lige en loppe gø :))

Jeg kryber beskæmmet til korset.

--
Med venlig hilsen
GB

Jim (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 29-07-05 00:19

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
news:42e95d3d$0$1482$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:42e95b7d$0$4970$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:42e94ed7$0$89189
>> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>>
>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>>
>> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
>>
>> --
>> Med venlig hilsen
>> GB
>
> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.

At Georg kommer med sin mening er da ikke svineri..Det er ytringsfrihed. :0)

J.



Pjensen73 (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-05 15:29

Jim skrev:
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> news:42e95d3d$0$1482$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>>"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>>news:42e95b7d$0$4970$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>>"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:42e94ed7$0$89189
>>>$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>>>
>>>
>>>>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>>>
>>>Ja, han kan tiltros hvad som helst.
>>>
>>>--
>>>Med venlig hilsen
>>>GB
>>
>>Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.
>
>
> At Georg kommer med sin mening er da ikke svineri..Det er ytringsfrihed. :0)
>
> J.
>
>
Og ytringsfriheden er der nogle på venstrefløjen der gerne vil have
afskaffet.

Tim (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 29-07-05 00:29

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message
news:42e95d3d$0$1482$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:42e95b7d$0$4970$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:42e94ed7$0$89189
>> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>>
>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>>
>> Ja, han kan tiltros hvad som helst.
>>
>> --
>> Med venlig hilsen
>> GB
>
> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.

Han har da ret.

Tim



Bo Nielsen (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Bo Nielsen


Dato : 29-07-05 00:56


"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
news:42e95d3d$0$1482$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:42e95b7d$0$4970$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:42e94ed7$0$89189
> > $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> >
> >> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
> >
> > Ja, han kan tiltros hvad som helst.
> >
> > --
> > Med venlig hilsen
> > GB
>
> Det du kommer med her, GB er simpelthen noget svineri. Hold op med det.
>

Ja fyyyh skamme skamme, sådan grissefy vil vi ikke ha' her.
Men meningen i GB's indlæg er nu go' nok

Boni



Per Rønne (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 29-07-05 05:50

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490

Alle politikere uanset politisk farve modtager regelmæssigt trusler og
tilsvininger. Kemal Qureshi synes dog særligt nærtagende, og modsat
eksempelvis Pia Kjærsgaard eller Rikke Hvilshøj har det ikke udartet sig
i praksis.

Man kan overveje hvorvidt disse trusler og tilsvininger kan have noget
at gøre med at man har sparet 80% af sengepladserne væk på de
psykiatriske hospitaler.
--
Per Erik Rønne

jodem (29-07-2005)
Kommentar
Fra : jodem


Dato : 29-07-05 08:13


""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h0g7wc.1ue3nl2160sbmcN%spam@husumtoften.invalid...
> Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:
>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=389490
>
> Alle politikere uanset politisk farve modtager regelmæssigt trusler og
> tilsvininger. Kemal Qureshi synes dog særligt nærtagende, og modsat
> eksempelvis Pia Kjærsgaard eller Rikke Hvilshøj har det ikke udartet sig
> i praksis.
>
> Man kan overveje hvorvidt disse trusler og tilsvininger kan have noget
> at gøre med at man har sparet 80% af sengepladserne væk på de
> psykiatriske hospitaler.
> --
> Per Erik Rønne

Det kan også være fordi kloaksystemet mange steder er gammelt og defekt.




Malene P (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-07-05 16:12


"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h0g7wc.1ue3nl2160sbmcN%spam@husumtoften.invalid...

> Alle politikere uanset politisk farve modtager regelmæssigt trusler og
> tilsvininger. Kemal Qureshi synes dog særligt nærtagende, og modsat
> eksempelvis Pia Kjærsgaard eller Rikke Hvilshøj har det ikke udartet sig
> i praksis.

Og i modsætning til kamelen, stiller PK og RH ikke op og klynker ved enhver
given lejlighed. Men bortset fra det, bør kamelen naturligvis ikke udsættes
for hverken dette eller andre overgreb.

Malene P



Rune (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Rune


Dato : 29-07-05 09:09

Ja, jeg syntes det er noget svineri. Men vel ikke stort værre end den mængde
T-shirts og klistermærker etc. man ser alle vegne der opfordre til drab på
Bush & Fogh og hvad ved jeg af personer venstrefløjen ikke kan lide. Måske
det i det mindste er godt for det ene, at de personer kan prøve at smage
deres egen medicin og se hvordan de selv syntes den smager.

Denne undrer mig dog lidt. Der skal lidt mere til en bare graffiti til at
lave klistremærker. De skal vel bestilles et sted, med mindre de er lavet på
en hjemmeprinter.



Pjensen73 (29-07-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-05 15:33

Rune skrev:
> Ja, jeg syntes det er noget svineri. Men vel ikke stort værre end den mængde
> T-shirts og klistermærker etc. man ser alle vegne der opfordre til drab på
> Bush & Fogh og hvad ved jeg af personer venstrefløjen ikke kan lide. Måske
> det i det mindste er godt for det ene, at de personer kan prøve at smage
> deres egen medicin og se hvordan de selv syntes den smager.
>
Ja. Der kan vi jo se, hvor hykleriske venstrefløjen er.
Det er åbenbart iorden at komme med bannere med DØ BUSH og DØ FOGH, men
det er det ikke, når det er en fra venstrefløjen.

Arne H. Wilstrup (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 30-07-05 09:41


"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse
news:T5rGe.62681$Fe7.201756@news000.worldonline.dk...
> Rune skrev:
>> Ja, jeg syntes det er noget svineri. Men vel ikke stort
>> værre end den mængde T-shirts og klistermærker etc. man
>> ser alle vegne der opfordre til drab på Bush & Fogh og
>> hvad ved jeg af personer venstrefløjen ikke kan lide.
>> Måske det i det mindste er godt for det ene, at de
>> personer kan prøve at smage deres egen medicin og se
>> hvordan de selv syntes den smager.
>>
> Ja. Der kan vi jo se, hvor hykleriske venstrefløjen er.
> Det er åbenbart iorden at komme med bannere med DØ BUSH og
> DØ FOGH, men det er det ikke, når det er en fra
> venstrefløjen.

hvor har du belæg for at slogans som du anfører skulle
findes på T-shirts etc. er fra venstrefløjen?

Jeg kunne aldrig finde på noget så tåbeligt som at love død
over en statsleder - jeg er imod dødsstraf, også for Bush.

Men du udtaler dig igen om noget du blot gætter på , og ikke
har skyggen af dokumentation for.

--
ahw



Pjensen73 (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-05 10:08

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:T5rGe.62681$Fe7.201756@news000.worldonline.dk...
>
>>Rune skrev:
>>
>>>Ja, jeg syntes det er noget svineri. Men vel ikke stort
>>>værre end den mængde T-shirts og klistermærker etc. man
>>>ser alle vegne der opfordre til drab på Bush & Fogh og
>>>hvad ved jeg af personer venstrefløjen ikke kan lide.
>>>Måske det i det mindste er godt for det ene, at de
>>>personer kan prøve at smage deres egen medicin og se
>>>hvordan de selv syntes den smager.
>>>
>>
>>Ja. Der kan vi jo se, hvor hykleriske venstrefløjen er.
>>Det er åbenbart iorden at komme med bannere med DØ BUSH og
>>DØ FOGH, men det er det ikke, når det er en fra
>>venstrefløjen.
>
>
> hvor har du belæg for at slogans som du anfører skulle
> findes på T-shirts etc. er fra venstrefløjen?
>
> Jeg kunne aldrig finde på noget så tåbeligt som at love død
> over en statsleder - jeg er imod dødsstraf, også for Bush.
>
> Men du udtaler dig igen om noget du blot gætter på , og ikke
> har skyggen af dokumentation for.
>
> --
> ahw
>
>
Nu tror jeg ikke at højrefløjen lover død over Bush, da det er dem som
støtter Bush'es kamp mod terrorismen. Dem der er imod, er jo fra
venstrefløjen.

Arne H. Wilstrup (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 30-07-05 18:52


"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse
news:SrHGe.62757$Fe7.201897@news000.worldonline.dk...
> >>
>>
> Nu tror jeg ikke at højrefløjen lover død over Bush, da
> det er dem som støtter Bush'es kamp mod terrorismen. Dem
> der er imod, er jo fra venstrefløjen.

Du lever i en meget forsimplet verden.
--
ahw



Pjensen73 (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-05 19:39

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:SrHGe.62757$Fe7.201897@news000.worldonline.dk...
>
>>Nu tror jeg ikke at højrefløjen lover død over Bush, da
>>det er dem som støtter Bush'es kamp mod terrorismen. Dem
>>der er imod, er jo fra venstrefløjen.
>
>
> Du lever i en meget forsimplet verden.
> --
> ahw
>
>
Hvem i folketinget støtter USA's kamp mod terror?
Det gør VK og DF. Resten er imod.

Arne H. Wilstrup (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 30-07-05 19:48


"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse
news:SOPGe.62849$Fe7.202174@news000.worldonline.dk...
>>
> Hvem i folketinget støtter USA's kamp mod terror?
> Det gør VK og DF. Resten er imod.

Ja, USAs kamp mod terror når det sker efter amerikansk
definition på terror - fx mener jeg at Bush er en
terrorist -
Bush begår terror i Afhganistan og i Irak - det støtter jeg
ikke, men det er ikke det samme som at gå ind for terror.

--
ahw



Pjensen73 (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-05 20:25

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:SOPGe.62849$Fe7.202174@news000.worldonline.dk...
> >>
>
>>Hvem i folketinget støtter USA's kamp mod terror?
>>Det gør VK og DF. Resten er imod.
>
>
> Ja, USAs kamp mod terror når det sker efter amerikansk
> definition på terror - fx mener jeg at Bush er en
> terrorist -
> Bush begår terror i Afhganistan og i Irak - det støtter jeg
> ikke, men det er ikke det samme som at gå ind for terror.
>
> --
> ahw
>
>
Bush befrier det Irakiske folk for diktatoren Saddam Hussein og
Afganistans befolkning for Talibanstyret, som har terroriseret deres
befolkninger i mange år.
Så jeg vil da mene at Bush kæmper for frihed til Irak og Afganistan.

Rune (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Rune


Dato : 30-07-05 23:42

> hvor har du belæg for at slogans som du anfører skulle findes på T-shirts
> etc. er fra venstrefløjen?
>
> Jeg kunne aldrig finde på noget så tåbeligt som at love død over en
> statsleder - jeg er imod dødsstraf, også for Bush.
>
> Men du udtaler dig igen om noget du blot gætter på , og ikke har skyggen
> af dokumentation for.

Der var en bog for nogle måneder siden der fik meget positive medieomtale i
DR, der mest af alt handlede om at hovedpersonen gik og fantaserede om at
dræbe Bush. Der har været diverse websites med URL's der leget på dræb Bush
temaet, eg. killhim.nu (http://www.freemuse.org/sw7778.asp). Der er t-shirt,
t-krus, stickers etc. med dræb Bush opfordringer. Der er mange forskellige
varianter, bl.a. en der efterligner logoet fra Kill Bill filmene
(http://michellemalkin.com/archives/002059.htm) etc. etc. Det undre mig lidt
du missede alt det. En google på "kill bush" alene giver omkring 30.000
hits.



Arne H. Wilstrup (31-07-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 31-07-05 09:31


"Rune" <@.> skrev i en meddelelse
news:42ec0247$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> hvor har du belæg for at slogans som du anfører skulle
>> findes på T-shirts etc. er fra venstrefløjen?
>>
>> Jeg kunne aldrig finde på noget så tåbeligt som at love
>> død over en statsleder - jeg er imod dødsstraf, også for
>> Bush.
>>
>> Men du udtaler dig igen om noget du blot gætter på , og
>> ikke har skyggen af dokumentation for.
>
> Der var en bog for nogle måneder siden der fik meget
> positive medieomtale i DR, der mest af alt handlede om at
> hovedpersonen gik og fantaserede om at dræbe Bush. Der har
> været diverse websites med URL's der leget på dræb Bush
> temaet, eg. killhim.nu
> (http://www.freemuse.org/sw7778.asp). Der er t-shirt,
> t-krus, stickers etc. med dræb Bush opfordringer. Der er
> mange forskellige varianter, bl.a. en der efterligner
> logoet fra Kill Bill filmene
> (http://michellemalkin.com/archives/002059.htm) etc. etc.
> Det undre mig lidt du missede alt det. En google på "kill
> bush" alene giver omkring 30.000 hits.

At kalde alle, der vil dræbe Bush for venstreorienterede er
langt ude - dem, der mest leger med tankenom at dræbe andre
mennesker, findes på højrefløjen, især af nazistisk
observans.

Men hvis du for alvor mener at en rap-gruppes fiktion er lig
med virkeligheden, og at netop en sådan gruppe skulle være
særdeles venstreorienteret, så er du ude på tynd is.

Der er også folk, der mener at de autonome er
venstreorienterede - det er heller ikke korrekt, men det
forhindrer alligevel ikke folk som dig i at mene det samme.

Pia Kjærsgaard har fornylig angrebet en gruppe på to
personer for at ville overmande Danmark - at der var tale om
en fiktion, gør nul indtryk på konen - blot det kan benyttes
i hendes propagandamaskine.


Hvis du ikke er i stand til at skelne mellem fiktion og
virkelighed, ser det edermanme sort ud for dig.

--
ahw



Rune (30-07-2005)
Kommentar
Fra : Rune


Dato : 30-07-05 23:45

Guardian er kendt som en venstreorinteret avis. De har også leget med tanken
om at dræbe Bush. Som de dog undskyldte for.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3952091.stm



G B (31-07-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 31-07-05 15:40

"Rune" <@.> skrev i meddelelsen
news:42ec0305$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Guardian er kendt som en venstreorinteret avis. De har også leget med
> tanken om at dræbe Bush. Som de dog undskyldte for.
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3952091.stm

De har også netop måttet fyre en af journalisterne, fordi han var aktivt
HuT-medlem. Fin avis - der har Politiken noget at leve op til.

--
Med venlig hilsen
GB

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408659
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste