Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kom lige til at lave et par mere..
Fra : Ole Larsen

Dato : 28-07-05 21:09

Rettelse:

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg
http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-54a1.jpg

Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-07-05 08:40

Ole Larsen wrote:

> Rettelse:
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-72a.jpg
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-54a1.jpg

Hmm... dine billeder er jo den kategori, hvor det i høj grad handler
om smag og behag, og selv om jeg egenlig er mest til naturalistisk
fotografi, så er der enkelte af dine billeder, som jeg godt kan se
noget i, og det er tilfældet med 2005-07-25-54a1.jpg, du er
tilsyneladne ved at lære, at din specielle teknik kræver nogle meget
enkle motiver.

Men pas nu på, at du ikke slider for meget på din specielle teknik,
for det er li'som med filtre i PhotoShop, man bliver hurtig træt af
at se motiver med den samme effekt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael

Dato : 29-07-05 09:19

Ole Larsen wrote:

> [...]
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-25-54a1.jpg
>
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Hej Ole
Jeg kan faktisk godt lide stemning og motiv på 54a,
jeg kan ikke lide 72a, lys og skygge ser underlig ud fra
mit synspunkt.

Mvh. Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-07-05 10:36

Michael skrev:

> Hej Ole
> Jeg kan faktisk godt lide stemning og motiv på 54a,

Jeg tror jeg går meget efter en stemning.

> jeg kan ikke lide 72a, lys og skygge ser underlig ud fra
> mit synspunkt.
Og det er lige så godt som andres. Ja, når man under ekspon. panner,
giver det nogle
unaturlige/mærkelige/besyndelige effekter. Og alligevel er der en grad
af forudsigelighed i det. Eks. er det himlen, der bliver "trukket ned" -
og nu har jeg luret lidt hvad der sker hvornår, så det bliver måske mere
"sjovt" endnu.

Tak for ordene