Campingplads i Tyskland
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 20:26

Jeg søger en billig teltplads i området München/ Berchtesgarden.

Nogen der kender en?

--
Mvh.
Dannie

Fra : Per Skjødt

Dato : 28-07-05 22:32

Hej Dannie!
Har selv camperet ved Berchtesgarden et par gange og næsten helt nede ved
søen Königssee
der ligger en udmærket lille campingplads, jeg mener også der en eller to i
selve Berchtesgarden, det er et meget smukt område og der er rigtig meget at
se på, prøv at søg på www.google.dk og Berchtesgarden eller camping
Berchtesgarden så får du alle de oplysninger du har brug for.

Mvh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 23:06

"Per Skjødt" <pefosk@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> se på, prøv at søg på www.google.dk og Berchtesgarden eller camping
> Berchtesgarden så får du alle de oplysninger du har brug for.

Hej Per...

Tak for dit svar, og ja du har ret i at det er et dejligt område jeg var der
sidst i 1992, og da jeg så har chancen for, at tilbringe et par nætter der
undervejs til Ungarn ville jeg, og mine følgesvende lige op, og se Kehlstein
(Hitlers Thehus).

--
Mvh.
Dannie