Telefon med brugbar kalender ?
Fra : Jesper Hartoft

Dato : 28-07-05 18:24

Hejsa.

Som så mange andre er jeg på jagt efter en ny telefon og et af mine krav
er en brugbar kalender.
Jeg må hellere lige fortælle hvad jeg mener med "brugbar kalender"

Stort set alle telefoners kalender er bygget op på den måde at man har
en månedsoversigt, hvor dagene med aftaler står med fed skrift.
For at se hvilke aftaler der rent faktisk er placeret på en given dato,
kræver det 1-3 tastetryk.
Det er efter min mening håbløst til at give en månedsoversigt hvor man
kan skelne mellem aftaler, fødselsdage, notater osv.

Den eneste telefon jeg har fundet med en brugbar oversigt er Samsung
D500, hvor hver enkelt dag er markeret med en eller flere farver
afhængig af hvilke typer aftaler der er på dagen.
Eksempel kan ses her:
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d500-2-en.shtml (rul ned til
afsnittet med Organizer).

Findes der andre telefoner med lignende fuktioner ??

mvh
Jesper \

Slet "SLET" ved direkte svar.