Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
pentax optio s5n / pixmania.com
Fra : Karin Thomsen

Dato : 28-07-05 17:10

Er der nogen, der har erfaringer med dette kamera, som jeg som
nybegynder overvejer at købe?
Har I erfaringer med at handle med pixmania ?

Venlig hilsen
Karin

Fra : Jacob

Dato : 28-07-05 18:29

"Karin Thomsen (slet 4UUH2)" <karint@4UUH2mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har erfaringer med dette kamera, som jeg som
> nybegynder overvejer at købe?
> Har I erfaringer med at handle med pixmania ?
>
> Venlig hilsen
> Karin

Pixmania er ok. om kameraet er aner jeg ikke.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 28-07-05 19:31

slet 4UUH2 wrote:

> Er der nogen, der har erfaringer med dette kamera, som jeg som
> nybegynder overvejer at købe?

Ikke mig.

> Har I erfaringer med at handle med pixmania ?

Jeg har købt et kamera hos dem, som fik problemer. Der var hurtig og
tilfredsstillende ekspedition fra Pixmania i den forbindelse, bortset
fra at det kostede 260 kroner at sende kameraet derned.

Det mener de at man selv skal betale og jeg er ikke stiv nok i jura til
at vide om de har ret eller ej. Pixmania er altså kun billige, hvis der
ikke bliver problemer med kameraet.
--
JPEGCrops 0.6.22 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Karin Thomsen

Dato : 28-07-05 20:53

Toke Eskildsen <darkwing@daimi.au.dk> skrev:

> [...]
>sende kameraet derned.
>
>Det mener de at man selv skal
>betale og jeg er ikke stiv nok i jura til

Lyder ikke godt mht forhandler.Jeg har prøvet at sammenligne
kameraet med Nikon CoolPix 5900 - jeg synes, de er meget ens. Hvad
er forskellen?

Venlig hilsen
Karin

Fra : Henning

Dato : 29-07-05 06:42

"Karin Thomsen (slet 4UUH2)" <karint@4UUH2mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har erfaringer med dette kamera, som jeg som
> nybegynder overvejer at købe?
> Har I erfaringer med at handle med pixmania ?

Historier om hurtig og fejl frie leveringer fra Pixmania er der mange af,
som om de fleste leverandøre.

Det er når der er noget usædvanlig, forretningerne skal stå deres prøve.

Har handlet 2 gange med Pixmania. Første gang kom varen meget hurtig og uden
problemer. Anden gang kom varene også hurtig, men der manglede en ASP-enhed
til den scanner jeg havde købt (værdi på nettet ca. kr. 500 ud af 2700). En
opringning til Pixmania gav det resultat, at de havde oplevet der fra deres
leverandør maglede denne enhed, men hvis jeg købte den hos en lokal
forhandler og sendte regningen til dem, ville jeg kunne få den hurtigere end
deres leverandør kunne efterlevere.

Bestilte og købte den hos Bingo, der tog ved på prisen (kr. 800). Mailede en
scan af regningen og havde pengene retur inden 2 dage.

Jeg vil ikke tøve hvis jeg igen skal handle med Pixmania

mvh Henning.